ik ga aan de slag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mag ik er een voor 'Grootste FB Huillie' en 'Beste reportage'?Alvast bedankt!
alleen op aanvraag, en je moet zelf aangeven welke awards je hebt gewonnen. Ik ga me niet de tyfus zoeken voor anderenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Tof, maak je ze voor de rest van de crew ook ff? Die van slechtste np hoeft er niet bij, neemt alleen maar ruimte in
CENSUUR! SELLECTIEVE NIEUWSVOORZIENING! EIGEN AGENDA VAN DE MEDIA!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Tof, maak je ze voor de rest van de crew ook ff? Die van slechtste np hoeft er niet bij, neemt alleen maar ruimte in
OK, dan graag eentje voor beste, creatiefste en favoriete nieuwsposter. Alvast bedankt!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
alleen op aanvraag, en je moet zelf aangeven welke awards je hebt gewonnen. Ik ga me niet de tyfus zoeken voor anderen
Want 'ff' is het niet namelijk.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mag ik er een voor 'Grootste FB Huillie' en 'Beste reportage'?Alvast bedankt!
wees een vent en doe ze allemaal johquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
OK, dan graag eentje voor beste, creatiefste en favoriete nieuwsposter. Alvast bedankt!
Undercoverquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
OK, dan graag eentje voor beste, creatiefste en favoriete nieuwsposter. Alvast bedankt!
Mijn dank is groot!quote:
Voor mij sta je op al die gebieden op # 1quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:22 schreef servus_universitas het volgende:
- De all-all interessantste / leukste user om te volgen op FOK! (plaats 33)
- Meest behulpzame / lieve user (plaats 25)
- Beste discussievoerder op FOK! (plaats 18)
- De intelligentste user (plaats 16)
- Tofste / leukste user ooit (plaats 15)
Alle fans bedankt voor de nominaties.
Nou... vooruit dan.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:00 schreef MrManiak het volgende:
Ik graag eentje van Beste Reviewer.
Het zou subliem zijn als het icoontje gecombineerd kan worden met mijn huidige usericon...
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (<10 KB | Upload-/Usericoon)
En ik werd gekozen als user met 'mooiste avatar', dan kan ik die niet zomaar vervangen natuurlijk.
Nee mensen met Mel Gibson als avaterquote:
oeeeeeeeeeeh mag ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:12 schreef BrandX het volgende:
Verdere verzoeken zullen morgenmiddag ergens in behandeling genomen worden, ik ga pitten
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |