Er is hier in GC een avvaanvraag topicquote:Op zondag 3 januari 2010 13:42 schreef Mozy het volgende:
Mag ik een ui met 2na-Leukste-relschopper?en met mij huidige ui erin verwerkt.
Waar dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is hier in GC een avvaanvraag topic
Hier:quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:53 schreef Mozy het volgende:
Mag ik een ui met 2na-Leukste-relschopper?en met mij huidige ui erin verwerkt.
Maar je mag het toch wel aanvragen bij het avvaanvraag topic?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:21 schreef BrandX het volgende:
alleen de winnaars, 2e plaatsen enz. doen we niet aan.
het is het volgende gewordenquote:Op zondag 3 januari 2010 11:18 schreef Paul het volgende:
[..]
oeeeeeeeeeeh mag ik
Leukste/origineelste ondertitel (59 inzendingen / 8%)
Deze user mag nooit mod worden! (162 inzendingen / 23%)
Wie is de grootste 'dorpsgek' van FOK!? (148 inzendingen / 21%)
Grootste baggeraar van FOK! (117 inzendingen / 17%)
. Slechtste sport.fok.nl medewerker ooit (8 inzendingen / 1%)
56. Domste user ooit (44 inzendingen / 6%)
57. Grootste wannabee-mod ooit (33 inzendingen / 5%)
Of kunnen er niet zoveel
je kon niet op jezelf stemmen, als je je eigen username invulde accepteerde het systeem de inzending niet met de mededeling: Je kan niet op jezelf stemmen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:26 schreef Beelzebufo het volgende:
Het heeft iets triestigs dat er zoveel mensen met één stem in 'positieve' categorieen staan. 90% zelfstemmers, lijkt me?
beetje onzinnig, vind je niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je mag het toch wel aanvragen bij het avvaanvraag topic?
Zijn stemmen door klonen er nog uitgefilterd?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
je kon niet op jezelf stemmen, als je je eigen username invulde accepteerde het systeem de inzending niet met de mededeling: Je kan niet op jezelf stemmen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
het is het volgende geworden
[ afbeelding ]
Ja, voor zover mogelijk natuurlijk. Maar GM heeft daar scherp op gelet en gedaan.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zijn stemmen door klonen er nog uitgefilterd?
quote:7. Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (vrouwen) (65 inzendingen / 9%)
1. ChipsZak. (12)
Mag ik eentje voor mooiste fotoboekprofiel (vrouwen)?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja, voor zover mogelijk natuurlijk. Maar GM heeft daar scherp op gelet en gedaan.
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mag ik eentje voor mooiste fotoboekprofiel (vrouwen)?
Wat is 't?quote:
Sorryquote:
Ik ga hem onder een linkje in mn fobo zetten. Ergens in mn fobo staat dat ik 'm gewonnen heb (quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom wil je zo'n avatar?
Zou ik niet verwachten.
Oh, gelukkig ga je em niet als ui gebruiken dus.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga hem onder een linkje in mn fobo zetten. Ergens in mn fobo staat dat ik 'm gewonnen heb () en dan zet ik 'm onder die tekst. zegmaar.
He dat wil ik ook!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga hem onder een linkje in mn fobo zetten. Ergens in mn fobo staat dat ik 'm gewonnen heb () en dan zet ik 'm onder die tekst. zegmaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |