De populairste users zijn ook meteen de meest negatieve users.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:41 schreef Adolecens het volgende:
Leuk om te lezen allemaal en opmerkelijk om te zien dat een paar users toch steevast weer omhoog komen in een negatieve toon
Je bent gewoon jaloers op mijn awardsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef Stefan het volgende:
Als je het mij vraagt (of niet) zijn er teveel onderdelen waarop je kunt stemmen. Nu zijn er categorieen waarbij iemand wint met 1 (!!!) stem, en dat op een paarhonderdduizend users.
De 'NEE, MAAK HEM GEEN MOD' award heb je dan ook meer dan verdiendquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
De 'NEE, MAAK HEM GEEN MOD' award heb je dan ook meer dan verdiend
Neequote:
Een aantal kom ik heul niet tegen bij de populaire hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
De populairste users zijn ook meteen de meest negatieve users.
Heb er vluchtig doorheen gebladerd. Teveel categorien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:49 schreef Adolecens het volgende:
Een aantal kom ik heul niet tegen bij de populaire hoor
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:41 schreef SietzeFranckel het volgende:
Ik sta er nergens bij.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:03 schreef Lamon. het volgende:
Hihi.
-Leukste relschopper
-Meest irritante user
-Welke user wens je een hele lange ban toe?
-Minst grote aanwinst
-Grootste FOK!-slet
-Meest aandachtgeile user
Dat was het wel geloof ik.
quote:6. Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (mannen) (72 inzendingen / 10%)
1. Tha_Erik (11)
Nietusquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
De populairste users zijn ook meteen de meest negatieve users.
Al mijn zakdoeken zijn op, anders zou ik je er eentje lenen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:36 schreef tong80 het volgende:
Bedankt voor de organisatie.
Mijn prijzenkast is weer verder gevuld. Ik ben tot tranen toe ontroerd.
Maak er een rap overquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Al mijn zakdoeken zijn op, anders zou ik je er eentje lenen.
heb jij die foto van Sun niet gemaakt dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:19 schreef Mirjam het volgende:
slechtse fokfotograaf ooit 1 stem?
ik vraag me af welke inzending zo slec ht was, ik heb dit jaar niks gepost op fotografiegebied
dat is geen serieuze fokfotografiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
heb jij die foto van Sun niet gemaakt dan?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:26 schreef blckbb het volgende:
Ook echt altijd Tong80, Lamon. en Paul.Paul je verdient het jongen
Ik kan ze ook weigeren zoals bij de Oscars door Marlon Brando en George C. Scott.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:26 schreef blckbb het volgende:
Ook echt altijd Tong80, Lamon. en Paul.
Of de razzies.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan ze ook weigeren zoals bij de Oscars door Marlon Brando en George C. Scott.
Paul Verhoeven is de enige die hem ooit in ontvangst nam.quote:
Halle Berry ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paul Verhoeven is de enige die hem ooit in ontvangst nam.
Nope, ik heb zelden awards gewonnen, maar ik had het dit jaar aangekondigd, om te laten zien hoe beinvloedbaar mensen zijn van tevoren, en verdraaid, het klopt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:26 schreef blckbb het volgende:
Ook echt altijd Tong80, Lamon. en Paul.Paul je verdient het jongen
Zal de naam zijn geweest dan.quote:
Did it for teh lulz?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope, ik heb zelden awards gewonnen, maar ik had het dit jaar aangekondigd, om te laten zien hoe beinvloedbaar mensen zijn van tevoren, en verdraaid, het klopt.
Ik heb enkel de nachtbraker award ooit 1 of 2 keer gewonnen.
Hehehehehe.quote:
Goed, en nu lief zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope, ik heb zelden awards gewonnen, maar ik had het dit jaar aangekondigd, om te laten zien hoe beinvloedbaar mensen zijn van tevoren, en verdraaid, het klopt.
Ik heb enkel de nachtbraker award ooit 1 of 2 keer gewonnen.
Klasse van haarquote:
Aan wie is dit gericht? Ik heb niemand gepm-med hoor, wie wel dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:16 schreef Stefan het volgende:
Da's logisch, als je 10 mensen op FOK! per PM vraagt of ze op je willen stemmen dan win je in principe omdat je al wint met 2 stemmen soms.
Ik heb in het verleden wel eens campagne gevoerd of mensen gePMd en toen won ik een columnistenprijs terwijl ik al anderhalf jaar niks had geschreven.
Maar dat je dit keer kon stemmen dmv formulieren was top!
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:16 schreef Stefan het volgende:
Da's logisch, als je 10 mensen op FOK! per PM vraagt of ze op je willen stemmen dan win je in principe omdat je al wint met 2 stemmen soms.
Ik heb in het verleden wel eens campagne gevoerd of mensen gePMd en toen won ik een columnistenprijs terwijl ik al anderhalf jaar niks had geschreven.
Maar dat je dit keer kon stemmen dmv formulieren was top!
Had mij gePMd had ik ook gestemdquote:
Thanksquote:Beste mogelijke kandidaat voor moderator (79 inzendingen / 11%)
13. krioro (1)
Leukste/origineelste ondertitel (59 inzendingen / 8%)
26. krioro (1)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |