Tja supermager.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor OP je hier van kunt brouwen Disana.
Ere wie ere toekomtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:24 schreef bbfakir het volgende:
Mooi hoor Disana. Mijn naam bij de caps.
De vorige was volgens mij 10. Vind ik ook wel mooier staan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja supermager.
En nu moet ik even kijken of de voorlaatste COSsen wél een nummer hadden (de laatste had dat niet), want dan moet ik even in FB zijn. Nummering lijkt me wel erg handig
Meer een webcam-bij-vlemmix-thuis-show.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
Tot nu toe zijn ze wel live on cam steeds... misschien groeit het wel naar een RL-Bij-Vlemmix-Thuis-Soap..
Het wel en wee met VlemmixTVee..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meer een webcam-bij-vlemmix-thuis-show.
Er zijn wel wat beelden geweest van een soort verslaggeefster die jonge bandleden volgde naar optredens, en een Jackass-achtige dok met snuiters die gek deden.. tsja je moet ergens beginnen..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:59 schreef Gert het volgende:
Is er vannacht tijdens die toespraak nog iets gezegd over de programmering vandaag?
Of is "programmering" een totaal ongepaste term? Ja zeker hè.
OK, het is dus tenminste wel iéts.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn wel wat beelden geweest van een soort verslaggeefster die jonge bandleden volgde naar optredens, en een Jackass-achtige dok met snuiters die gek deden.. tsja je moet ergens beginnen..
Ik las ook iets over een interview met zo'n oude Belgische schlagerzanger ofzo?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn wel wat beelden geweest van een soort verslaggeefster die jonge bandleden volgde naar optredens, en een Jackass-achtige dok met snuiters die gek deden.. tsja je moet ergens beginnen..
Eddy Wally.. jahh dat is écht niet leuk meer!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las ook iets over een interview met zo'n oude Belgische schlagerzanger ofzo?
Edit, de naam schiet me min of meer te binnen: Eddy Wally? Of is die Nederlands.
Misschien heeft hij wel de ziekte van Hedel?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:26 schreef bbfakir het volgende:
Johan krijgt kale plekken.
[ afbeelding ]
Yep, ik trek het alleen niet zo gek lang. Dit was het weer even.quote:
Ja want dat heeft enorme haast.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:40 schreef bbfakir het volgende:
Gert kijk even in FB. De nummering moet aangepast worden.
Maar nu weer even niets want Johan en Mera hebben nu wat anders te doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:
Allemaal tapes met allemaal programmaatjes.
We kunnen nog jáááááren vooruit!
Ja!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:
Allemaal tapes met allemaal programmaatjes.
We kunnen nog jáááááren vooruit!
Half zes gaan ze zitten voor de programmering en nieuwe ideetjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar nu weer even niets want Johan en Mera hebben nu wat anders te doen.
Mits de rol plakband voor die tijd gevonden is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Half zes gaan ze zitten voor de programmering en nieuwe ideetjes.
Spannend!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Mits de rol plakband voor die tijd gevonden is.
Oh nee, het is een man want hij heeft ook bakkebaardenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:22 schreef Disana het volgende:
Een vrouw met een baard! Kan die even gecapt worden?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:03 schreef Kaat38 het volgende:
ik zoek me scheef naar de site/streams van vlemmix, kan het nergens vinden,
iemand wel of ben ik gewoon kippig.
Moet dat denk je? Dat deden we 'vroeger' ook nooit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dit is een nieuwe stream, de stream is niet meer op Ustream
http://www.onlinetvkijken.nl
Disana bedankt voor dit topic openen doet me weer aan eerdere streamtijden herinneren.
Wil je eventueel het linkje in de openingsposten van waar de stream te volgen is?
Maar de kwaliteit is nog even laag, volgens mij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dit is een nieuwe stream, de stream is niet meer op Ustream
Een Mevrouw met een dikke vinger ook goed?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nee, het is een man want hij heeft ook bakkebaarden
Ze staat op steltenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Mevrouw met een dikke vinger ook goed?
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Dit is een nieuwe stream, de stream is niet meer op Ustream te volgen.
http://www.onlinetvkijken.nl
Wil je eventueel het linkje in de openingsposten plaatsen van waar de stream te volgen is?
Lijkt me wel handig, jij niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
Moet dat denk je? Dat deden we 'vroeger' ook nooit.
Dank je wel hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:28 schreef Disana het volgende:
Nou, ik ging gewoon als vanouds op de oude voet verder. Maar het staat er hoor...
Nope...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:45 schreef peeet1 het volgende:
blik geluid en filmjes zeer slecht beeld of licht dat aan mij ??
En nu Johan met blèrende meiden en Hollandse vlaggetjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
Maar we gaan verder... met Opa Bolhoed...
[ link | afbeelding ]
O mènquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
Maar we gaan verder... met Opa Bolhoed...
[ link | afbeelding ]
Hij moet die Oranjeshit toch een beetje meer indammen...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu Johan met blèrende meiden en Hollandse vlaggetjes.
<zet stream uit>
En dat niet alleenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij moet die Oranjeshit toch een beetje meer indammen...
Waar sta je dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wordt de hele tijd uit de chat gegooid en ik ben al ingelogd
naja, het is toch 3x niks![]()
Dat is juist het vreemde, ik ben ingelogd bij usteam en als ik op onlinetvkijken mijngegevens invul kan ik chatten. Maar zodra ik iets wil posten krijg ik het inlogscherm weerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar sta je dan?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit beeld?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is juist het vreemde, ik ben ingelogd bij usteam en als ik op onlinetvkijken mijngegevens invul kan ik chatten. Maar zodra ik iets wil posten krijg ik het inlogscherm weer
Ustream![]()
Heb je wel en account aangemaakt?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wordt de hele tijd uit de chat gegooid en ik ben al ingelogd
naja, het is toch 3x niks![]()
Dus wat moet ik nu doen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dit beeld?
Je kan ook niet gelijk op de invoerregel intikken, dan krijg je automatisch weer dit scherm.. DAARNA pas weer naam en pw invullen en kijk of je naam in de lijst staat,,, simpel
[ link | afbeelding ]
Op de streamsite niet gelijk beginnen met intikken maar eerst F5 drukken tot je het inlogscherm hebt, daarna weet je de rest wel...quote:
Het is gelukt, maar ik heb 3x hetzelfde gedaan. Nu heb ik alleen de ustream site gesloten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op de streamsite niet gelijk beginnen met intikken maar eerst F5 drukken tot je het inlogscherm hebt, daarna weet je de rest wel...
Doek deze SV ook maar opquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:12 schreef Gert het volgende:
Mensen, geen gedoe over de chat hier aub: ziz iz ze COS.
Die zinkt dan vanzelf wel weg.quote:
Net als studio vlemmixquote:
Ik zet 'm net weer even aan, en kreeg volgens mij een staartje mee van een... ruzie? Tussen Mera en Johan? Waar ging het over?quote:
Soort van ruzie ja, en het beeld viel wegquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zet 'm net weer even aan, en kreeg volgens mij een staartje mee van een... ruzie? Tussen Mera en Johan? Waar ging het over?
Het was daarnet écht leuk om te volgen, eerlijk gezegdquote:
Johan zat vanmiddag nogal zelfingenomen lachend naar z'n eigen kinderachtige filmpje te kijken. Daar moet je het niet van hebben als het om kwaliteitsbewaking gaat.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Het gaat er een beetje om dat Johan de kwaliteit scheiß egal vindt en dat de rest vindt dat het er ook mooi uit moet zienEn het gaat over de programma gids geloof ik
Je hebt ook meegekregen dat iemand anders voor hem de berichten op zijn twitter zet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:35 schreef Disana het volgende:
Hij wil een pagina waarop hij zelf het programma kan invoeren maar kennelijk vinden de anderen dat nogal moeilijk.
Jemig. Hoe gemakkelijk kun je het krijgen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt ook meegekregen dat iemand anders voor hem de berichten op zijn twitter zet?
Dat krijgt hij nieteens voor elkaar.
Hij snapt er gewoon geen reet van. Wat hij wil voor zijn programma gids is iets als Twitter waar hij dus elke moment van de dag iets nieuws op kan zetten. Maar zijn berichten voor op Twitter smst hij naar iemand door en diegene zet dat dan online. Dus, succes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Jemig. Hoe gemakkelijk kun je het krijgen.
Een relgebrekvacuum word een beetje opgevuld....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef Gert het volgende:
Mja... tja..
Toch wel grapig, als je er zelf een beetje van een afstand naar kijkt, hoe iedereen op die chat daar het HELEMAAL TE GEK TOP AMUSEMENT vindt, een discussietje over een CMS.![]()
We willen zo graag een RLS, dus maken we van niets iets. Nou ja, als het werkt en de 50 kijkers er tevreden mee zijn.
*zoutvaatje voor Gertje neer zet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef Gert het volgende:
Mja... tja..
Toch wel grapig, als je er zelf een beetje van een afstand naar kijkt, hoe iedereen op die chat daar het HELEMAAL TE GEK TOP AMUSEMENT vindt, een discussietje over een CMS.![]()
We willen zo graag een RLS, dus maken we van niets iets. Nou ja, als het werkt en de 50 kijkers er tevreden mee zijn.
Huh? Hoe krijg je dat in godsnaam niet voor elkaar? Heeft iemand geprobeerd om hem dat uit te leggen? Of wíl hij het niet begrijpen omdat hij digibetisme wel lekker gek excentriek vindt staan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt ook meegekregen dat iemand anders voor hem de berichten op zijn twitter zet?
Dat krijgt hij nieteens voor elkaar.
Je zag toch net hoe hij dat soort conversaties aan gaat? Gewoon duizend keer zeggen dat je internet niet begrijpt en uiteindelijk vind iemand het zielig genoeg om het voor je te doenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Hoe krijg je dat in godsnaam niet voor elkaar? Heeft iemand geprobeerd om hem dat uit te leggen? Of wíl hij het niet begrijpen omdat hij digibetisme wel lekker gek excentriek vindt staan?
Yeah right, want iedereen is ironisch bezig daar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*zoutvaatje voor Gertje neer zet.
Neem zo veel korrels als je nodig denkt te hebben, liefje
Daar ga ik niet van uit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah right, want iedereen is ironisch bezig daar.
Hij wil het volgens mij ook niet snappen. Hij ziet zichzelf als de ideeënman en het volk mag het voor hem opknappen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij snapt er gewoon geen reet van. Wat hij wil voor zijn programma gids is iets als Twitter waar hij dus elke moment van de dag iets nieuws op kan zetten. Maar zijn berichten voor op Twitter smst hij naar iemand door en diegene zet dat dan online. Dus, succes.
Ik denk dan trouwens: een programma gids is er juist zodat je vooruit kan kijken wat er komen gaat, maar in Vlemmixland blijkbaar niet.
Jij begrijpt het niet IaN. Hij wil gewoon een lege pagina en daar dan wat woordjes intypen en dan hop! Dat het dan op de site staat! Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? En hij heeft er geen verstand van dus logisch dat de anderen dit voor hem op moeten lossen. Is hij nou zo slim of hullie zo dom!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zag toch net hoe hij dat soort conversaties aan gaat? Gewoon duizend keer zeggen dat je internet niet begrijpt en uiteindelijk vind iemand het zielig genoeg om het voor je te doen
Da's het mooie ook, er geen kut van begrijpen maar niet van mensen aan willen nemen dat dat wat je vraagt moeilijk te bouwen is from scratch
Als ik drie uur voor hem aan een website had zitten klussen en hij zou tegen MIJ zeggen dat ik op kan rotten met mijn onzin en hij gewoon een lege pagina wil had ik 'm persoonlijk door dat venster getieft.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet IaN. Hij wil gewoon een lege pagina en daar dan wat woordjes intypen en dan hop! Dat het dan op de site staat! Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? En hij heeft er geen verstand van dus logisch dat de anderen dit voor hem op moeten lossen. Is hij nou zo slim of hullie zo dom!
Één programmablaadje op zijn website.. en dat vraagt streamend Nederland al ruim een maand...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:12 schreef Disana het volgende:
Mera tegen Johan: Je kan wel heel veeleisend zijn, maarreh...
Johan: Ik ben helemaal niet veeleisend!
Ik vermoed dat Mera meer energie steekt in het grafische gedeelte en niet zoveel weet van programmeren.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Één programmablaadje op zijn website.. en dat vraagt streamend Nederland al ruim een maand...![]()
Rene doet het programmeren voor zo ver ik weet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Mera meer energie steekt in het grafische gedeelte en niet zoveel weet van programmeren.
Laat me, ben ik 's een keer positief over iets is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:19 schreef Gert het volgende:
Het begint op een echte COS te lijken al, qua idolaat gedweep.
Wat maakt het úit! Het is gewoon helemaal gewéldig!quote:
Toppiejoppie is hetquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat maakt het úit! Het is gewoon helemaal gewéldig!
Haten is verlatenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:24 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het wel frappant dat een groot deel van de TBO-medewerkers SV niet een warm hart toedragen en het afbranden!
Zonder Mera had je het tot de grond toe afgebrand.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat me, ben ik 's een keer positief over iets is het weer niet goed.
Ssstquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zonder Mera had je het tot de grond toe afgebrand.
Nou, ik vind het qua RLS-gehalte nu wel beter dan de bunker. Echte mensen, echte discussies en geen saai naar een puzzel kijken. Daarom vond ik het ook zo frappant, ik dacht dat jij wel van dat soort dingen hield.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zonder Mera had je het tot de grond toe afgebrand.
Maar het is wél "goed" hoor. Tuurlijk mag je positief zijn.
Alleen er is, als je niet in die chat zit en dus buiten het "groepsgevoel" blijft, en er dus denk ik wat nuchterder tegenaan kijkt, niet zoveel reden voor lyrisch gedoe.
Al moet ik zeggen dat ik er wel in ben gaan geloven dat er in ieder geval iets dat lijkt op een online TV-zender, gerealiseerd gaat worden. Pak 'm beet drie weken geleden zag dat er absoluut nog niet naar uit. Dat 1 november-debacle heeft natuurlijk ook best veel scepsis gekweekt die te vermijden was geweest.
Nog steeds uit de lucht!
"Frappant"quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, ik vind het qua RLS-gehalte nu wel beter dan de bunker. Echte mensen, echte discussies en geen saai naar een puzzel kijken. Daarom vond ik het ook zo frappant, ik dacht dat jij wel van dat soort dingen hield.
Nou, ik zit er een beetje tussenin. Ik wil het zeker een kans geven, alleen ik vind er tot nu toe u nog niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben vooral verrast door de sfeer op FOK!.
Ik had er eigenlijk op gerekend dat er een hoop users stonden te trappelen het met de grond gelijk te gaan maken nog voordat het goed en wel begonnen was. Dit soms vanuit persoonlijke rancune.
Maar òf ze hebben het toch maar besloten een kans te geven, òf ze vinden het niet eens de moeite waard er uberhaupt aan te beginnen.
En ach, als ik Johan hoor zeggen dat hij binnen 2 maanden 10.000 kijkers verwacht zit ik ook hard te lachen hoor.![]()
Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds niet ben uitgekeken op Studio Vlemmix.
Ik wéét gewoon nog niet wat ik ervan moet denken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben vooral verrast door de sfeer op FOK!.
Ik had er eigenlijk op gerekend dat er een hoop users stonden te trappelen het met de grond gelijk te gaan maken nog voordat het goed en wel begonnen was. Dit soms vanuit persoonlijke rancune.
Maar òf ze hebben het toch maar besloten een kans te geven, òf ze vinden het niet eens de moeite waard er uberhaupt aan te beginnen.
En ach, als ik Johan hoor zeggen dat hij binnen 2 maanden 10.000 kijkers verwacht zit ik ook hard te lachen hoor.![]()
Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds niet ben uitgekeken op Studio Vlemmix.
maar andere mensen hebben dat toch al gedaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik weet dat je nu de regie doet, maar ik mis je streamverslagen.
de infrarood gaat zo aan! dus ff goed opletten PBquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Als er niet gauw iets van sex op de streams gaat komen ben ik toch bang dat dit hele project een snelle dood beschoren is..
Dus Dottey, als jij regisseuse bent: kom op, zet de rammen op de ooien!!![]()
Er is wél stream hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:32 schreef Jian het volgende:
's nachts thuiskomen en nog effe snel de 24 uurs streams van Vlemmix meepakken, lekker toch ?
[ afbeelding ]
ziet er goed uit Johan![]()
Goedzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ach ja Jian, zo beleven we Studio Vlemmix allemaal op onze eigen manier.
Ik zit hier iig gezellig met een groepje streamers te streamen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat!? Ze gaat vreemd!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:15 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Een uitvergroting van het bed waar Mera en Rene samen een film liggen te kijken
Verder zou het ook wel leuk zijn als er een soort Who IS Who pagina zou zijn. Je ziet steeds mensen door het beeld lopen waarvan ik heb begrepen dat ze tot de vaste crew horen, maar dan zou ik het ook wel aardig vinden als de kijker wat meer van ze weet, dat schept toch een band.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wéét gewoon nog niet wat ik ervan moet denken.
Heb vanavond even naar de chat zitten kijken en naar de stream en kan nog niet echt wennen.
Maar wellicht komt dat nog.
Ik weet gewoon niet wat ik kan verwachten en welke mensen er leuk zijn om te volgen. Er is geen programma en dat is jammer, Want met vaste programma's kun je kiezen waar je naar wilt kijken.
Maar goed, we wachten af en zien wel wat er zich gaat ontwikkelen.
Mera, Johan en Peter, dat zijn de enigen van wie ik weet heb. Maar ik weet nog niet zo goed waarom ik naar ze moet kijken, het zijn aardige mensen maar verder is het wezenlijk anders dan naar bijvoorbeeld BB bewoners kijken: ze strijden nergens om.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verder zou het ook wel leuk zijn als er een soort Who IS Who pagina zou zijn. Je ziet steeds mensen door het beeld lopen waarvan ik heb begrepen dat ze tot de vaste crew horen, maar dan zou ik het ook wel aardig vinden als de kijker wat meer van ze weet, dat schept toch een band.
De enige waar we op dit moment wat meer van weten zijn JV en dat sjaaltje met die gel in z'n haar.
edit: en daarbij bedoel ik dus niet de exacte maten van Mera en de andere dames (voordat ik daar weer op getackeld word)maar een beetje uitleg wat hun functie daar is e.d.
![]()
Dat laatste klopt wel, maar je weet hoe verslavend streamen is en je gaat ze dus toch een beetje volgen. Gisteren konden we al getuige zijn van de eerste irritaties en discussies, dus het wordt steeds interessanter.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Mera, Johan en Peter, dat zijn de enigen van wie ik weet heb. Maar ik weet nog niet zo goed waarom ik naar ze moet kijken, het zijn aardige mensen maar verder is het wezenlijk anders dan naar bijvoorbeeld BB bewoners kijken: ze strijden nergens om.
Wat is iedereen constructief en positief kritisch bezig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verder zou het ook wel leuk zijn als er een soort Who IS Who pagina zou zijn. Je ziet steeds mensen door het beeld lopen waarvan ik heb begrepen dat ze tot de vaste crew horen, maar dan zou ik het ook wel aardig vinden als de kijker wat meer van ze weet, dat schept toch een band.
De enige waar we op dit moment wat meer van weten zijn JV en dat sjaaltje met die gel in z'n haar.
edit: en daarbij bedoel ik dus niet de exacte maten van Mera en de andere dames (voordat ik daar weer op getackeld word)maar een beetje uitleg wat hun functie daar is e.d.
![]()
Tnx!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat is iedereen constructief en positief kritisch bezig.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alsido
Hulp in de huishouding, timmerman, elektriciën, chauffeur, kabelgootjesexpert, cameraman, administratief medewerker, regiemedewerker, verwarmingsspecialist en barman.
Alsido woont in Paleis Soestdijk en werkt daar ongeveer 14 uur per dag, en een relaxed tempo
[ afbeelding ]
Leo
Belangrijkste man bij de regie, en tevens camaraman.
Hij komt liever niet in beeld.
[ afbeelding ]
Mera
Ze ontwerpt vrijwillig dingen voor Studio Vlemmix, zoals het logo. En ze kan af en toe ook best wel kritsch zijn over het reilen en zeilen daar.
Mera heeft een fulltimebaan en werkt in haar vrije tijd af en toe vrijwillig daar.
[ afbeelding ]
Dottey
Een bekende in Studio Vlemmix, die haar zinnen lijkt te hebben gezet op een rol als regiemedewerkster
Dottey heeft een fulltimebaan en werkt in haar vrije tijd af en toe vrijwillig daar.
[ afbeelding ]
Rene
De laatste dagen vrij frequent aanwezig. Het is niet echt duidelijk wat hij doet, maar hij ontpopt zich als website-specialist.
[ afbeelding ]
Aaltje (oid)
Ze is er sinds oudejaarsavond, en Peter heeft belangstelling voor haar.
Wat haar relatie tot Studio Vlemmix is, is niet bekend.
[ afbeelding ]
Liesbeth
Ze is momenteel niet aanwezig, maar volgens mij gaat ze een rol spelen in de hoek van het paranormale/ de spokenjacht.
[ afbeelding ]
Kai en Rooie.
Kai is de hond van Dottey, en Rooie is de hond van Rene.
Op dit moment logeren ze beide bij Dottey thuis. Ze kunnen goed met elkaar overweg, en je ziet Rooie wat opbloeien als Kai in de buurt is.
Van die wrijving heb ik het staartje meegekregen. Kijk, als ik hier lees dat er iets potentieel spannends gebeurt, dan ga ik natuurlijk wel even kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel, maar je weet hoe verslavend streamen is en je gaat ze dus toch een beetje volgen. Gisteren konden we al getuige zijn van de eerste irritaties en discussies, dus het wordt steeds interessanter.![]()
Ik heb zo het idee dat de meeste streamers straks vooral inschakelen om de crew te volgen i.pv. om de programma's en de filmpjes.
Geduld m'n beste, geduld ....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat is iedereen constructief en positief kritisch bezig.![]()
![]()
Goed om te weten dat ik niet de enige sensatiehoer ben hier.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die wrijving heb ik het staartje meegekregen. Kijk, als ik hier lees dat er iets potentieel spannends gebeurt, dan ga ik natuurlijk wel even kijken
Kom kom kom.. Het moet hier natuurlijk wel FOK! blijven hè!quote:Er is trouwens nog iets. Ik merk dat ik het lastig vind minder positief commentaar te posten omdat ik de twee mensen die ik 'ken' niet voor het hoofd wil stoten. Het is toch allemaal een beetje incestueus geworden zo.
LOL nee hoor, sensatie is de jus op de rls.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Goed om te weten dat ik niet de enige sensatiehoer ben hier.![]()
[..]
Kom kom kom.. Het moet hier natuurlijk wel FOK! blijven hè!
Johan en Peter ontbreken hier, omdat je die al kende.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tnx!!![]()
![]()
Misschien dat Dottey nog even de ontbrekende stukjes kan aanvullen en dan is het misschien wel aardig om hier een (semi-sticky) pagina van te maken.
Maar we hebben natuurlijk ook "Petertje met het Sjaaltje". En die kunnen we natuurlijk wel van tijd tot tijd ff lekker afseikuh!!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL nee hoor, sensatie is de jus op de rls.
Ja dat vind ik dus eigenlijk ook maar er heerst hier zo'n sfeertje van 'niet te kritisch' en bovendien vind ik Mera en Dottey wel aardig en die kom je hier nu eenmaal ook weer tegen.
Ook die vind ik niet echt onaardigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar we hebben natuurlijk ook "Petertje met het Sjaaltje". En die kunnen we natuurlijk wel van tijd tot tijd ff lekker afseikuh!!!
Het lijkt mij wel een aardig idee. Het maakt het wat makkelijker voor nieuwe streamers om in te stappen. En eventuele nieuwe "hoofdrolspelers" kunnen makkelijk aan de lijst worden toegevoegd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Johan en Peter ontbreken hier, omdat je die al kende.
En ik weet bijvoorbeeld ook niet hoelang Rene nog blijft, en hoe frequent hij dan terugkomt.
En er zullen vast nieuwe mensen bij gaan komen.
Dus of zo`n sticky pagina gaat werken, betwijfel ik.
Dan zijn we tenminste gelijk dat sfeertje van "niet te kritisch" kwijt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook die vind ik niet echt onaardig![]()
Maar als Lieke erin komt sta ik vooraan met afzeiken!
maar we hebben PB en mij he, probeer daar maar eens bovenuit te komenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook die vind ik niet echt onaardig![]()
Als ze Lieke erin zetten moet je mij eens horen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar we hebben PB en mij he, probeer daar maar eens bovenuit te komen
Het grote voordeel is dat we Lieke niet kennen en dat ze ons niet kent. Dat maakt het makkelijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zijn we tenminste gelijk dat sfeertje van "niet te kritisch" kwijt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:29 schreef Disana het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Dan zijn we tenminste gelijk dat sfeertje van "niet te kritisch" kwijt.
Krijgen we dat weer. Ze scherpen alvast hun zwaarden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:33 schreef Toverheks het volgende:
maar we hebben PB en mij he, probeer daar maar eens bovenuit te komen
Over een what-if situatie die nooit zal zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:43 schreef bbfakir het volgende:
Krijgen we dat weer. Ze scherpen alvast hun zwaarden.
helaas,..je had geen gelijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Opschrijven: morgen om 12 uur 's middags gaat Johan zitten schijten.
Ow, een beginnende rel ?! Camera erop, beveiliging standby en filmen maarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:10 schreef Toverheks het volgende:
gisteravond waren Johan en Mera in discussie, Mera voelt zich ondergewaardeerd van wat ik begrepen heb.
Ja, Dottey kan het beter uitleggen die was gister ook op de chat toen het gebeurde.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, een beginnende rel ?! Camera erop, beveiliging standby en filmen maar
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:23 schreef Toverheks het volgende:
Ja, Dottey kan het beter uitleggen die was gister ook op de chat toen het gebeurde.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:13 schreef Dottey het volgende:
maar andere mensen hebben dat toch al gedaan![]()
Er waren wel meer mensen aan het kijken en die hebben het eerder in deze COS al beschreven.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, Dottey kan het beter uitleggen die was gister ook op de chat toen het gebeurde.
Je moet het begrip programmering denk ik wel ruim nemen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:25 schreef Copycat het volgende:
Er komt dus binnenkort een programmagids en dus ook daadwerkelijk een programmering?
Ik zie iig wel die oude televisie weer terug.
In dat licht moet je het 'aanbod' ook zien dat iedereen met ambitie filmpjes voor SV mag gaan aanleveren.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat je bij SV alles ruim moet nemen. En met veel korrels zout.
Beeld is beeld en geluid is geluid, dat is een beetje de spirit, geloof ik.
Klopt. Wat is gisteren echter zag aan aangeleverde filmpjes was wel van erg laag niveau. Zo'n opgeschoten joch dat schreeuwend de meest open deuren intrapt en zonder te luisteren vervolgvragen stelt. Maar ook dat is wel grappig, op een tenenkrommende manierquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:42 schreef Gert het volgende:
In dat licht moet je het 'aanbod' ook zien dat iedereen met ambitie filmpjes voor SV mag gaan aanleveren.
Gewoon de straat op en draaien maar. Hoe kom je zo goedkoop mogelijk aan content. Toch kan dat soms best wel leuke TV opleveren natuurlijk. Alleen is dat dan meer toeval dan beleid.
Het idee van die simpele TV, met drie mogelijkheden: Live, Gids, Website, bevalt me trouwens wel.
Peter en Aaltjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie zit er eigenlijk achter de knoppen? Er wordt met camera's geschakeld.
van links naar rechts: Mister X, René, Aaltje, Johan en PeterNquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:02 schreef sunny16947 het volgende:
Allemaal vreemde gezichten. Kunnen ze zich niet even voorstellen voor de camera.
Nou er nog wat mee doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
Zeg niet dat ze geen spullen hebben....
[ link | afbeelding ]
Drankverbod??????quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:08 schreef Jian het volgende:
Wanneer gaan ze nou ruzie maken en met de voorhoofden tegen elkaar staan enzo ? En waar blijft de beveiliging en het drankverbod voor Mera ?
ben dik tevreden over de helpdesk daaro! hij doet het weerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
Mera doet helpdesk voor Snetje die geen beeld heeft..
[ link | afbeelding ]
Je de dronkaard, hij heeft net afscheid genomen (jammer).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:09 schreef Gert het volgende:
Is de telefonerende man de dronkaard?
Of is die al weg?
Ik ook ....gebeurd er tenminste eens wat daarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:10 schreef Disana het volgende:
Maarreh.... was dat ook niet een deel van het concept, dat iedereen er binnen kon lopen? Ik vind dat wel een goed plan.
Precies. De mensen die er geregeld zitten heb ik nou wel gezien en die misdragen zich niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook ....gebeurd er tenminste eens wat daar
Dat zou wel deel van het concept gaan worden ja. Dat mensen daar een drankje kunnen komen doen. Vandaar o.a. ook die glasplaat tussen bar en regieruimte.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:10 schreef Disana het volgende:
Maarreh.... was dat ook niet een deel van het concept, dat iedereen er binnen kon lopen? Ik vind dat wel een goed plan.
ennuhhh...als het dan open is....Ga jij dan ook gezellig weer langs?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou wel deel van het concept gaan worden ja. Dat mensen daar een drankje kunnen komen doen. Vandaar o.a. ook die glasplaat tussen bar en regieruimte.
Tijdens TBO was het regelmatig "SSSSsst" omdat de regie last had van de bar.
Ja dat herinner ik me. Maar nu kan het dus wel, en nu wordt er zo'n zoete invaller gewoon weggebonjourd, best jammer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou wel deel van het concept gaan worden ja. Dat mensen daar een drankje kunnen komen doen. Vandaar o.a. ook die glasplaat tussen bar en regieruimte.
Tijdens TBO was het regelmatig "SSSSsst" omdat de regie last had van de bar.
Niet alleen maar voor een kopje koffie. 't Is best een eind hè.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ennuhhh...als het dan open is....Ga jij dan ook gezellig weer langs?
Wat te denken van de blaastest die men moet ondergaan voor je naar binnen mag?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat herinner ik me. Maar nu kan het dus wel, en nu wordt er zo'n zoete invaller gewoon weggebonjourd, best jammer.
Zit ik net die volgende post van liesje te lezen en begrijp ik dat dit dus niet eens een grapje isquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat te denken van de blaastest die men moet ondergaan voor je naar binnen mag?
Ik kan niet altijd hilarisch zijn, Disaantje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit ik net die volgende post van liesje te lezen en begrijp ik dat dit dus niet eens een grapje is
O heet het nu al "media"-café?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
Adje![]()
Dat was even leuk streamen.
Ik lees net trouwens op de chat dat mensen die alcohol gedronken hebben niet worden toegelaten in het mediacafe.
Ik wil niet lullig doen maar ik kan me weinig leukers bedenken wat zich in dat café af kan spelen dan een horde bezopen wijven voor Johan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:30 schreef Gert het volgende:
[..]
O heet het nu al "media"-café?
Maar dat je geen dronken mensen daar over de vloer wil, lijkt me logisch. Nul promille-eis slaat dan weer nergens op, maar dat zal vast niet zo gezegd zijn.
Wie heeft dat verzonnen dan? Een blaastest?!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd hilarisch zijn, Disaantje.
Je legt een onmogelijke druk op me, nu.
Het is geen grap, je moet een blaastest doen en als je gedronken hebt mag je niet naar binnen. Ook zit er een limiet op wat je aan alcohol mag drinken als je eenmaal binnen bent.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:30 schreef Gert het volgende:
[..]
O heet het nu al "media"-café?
Maar dat je geen dronken mensen daar over de vloer wil, lijkt me logisch. Nul promille-eis slaat dan weer nergens op, maar dat zal vast niet zo gezegd zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee jongens, serieus. Blaastest en limiet op alcohol. Sorry.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie heeft dat verzonnen dan? Een blaastest?!![]()
Maar effe serieus: dit is geen dollen?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog wat adje-herinneringen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kans is echter een stuk kleiner dat die binnen komen waggelen, dan een vervelende zuipschuit met een agressieve dronk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar ik kan me weinig leukers bedenken wat zich in dat café af kan spelen dan een horde bezopen wijven voor Johan.
Rene en die andere pipo waren de laatste die gingen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ze waren vergeten de voordeur dicht te doen achter Johan.
We gaan samen met de missie: Hoeveel kunnen we zuipen voordat ze ons eruit tiefenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:36 schreef Gert het volgende:
Anyway, mocht ik überhaupt nog welkom geweest zijn: dat hoeft nu niet meer.
Zou op zich leuk zijn, maar die blaasstengel steken ze maar ergens anders in. Niet in mijn hoofd. [ s ]quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We gaan samen met de missie: Hoeveel kunnen we zuipen voordat ze ons eruit tiefen
Ja, kameraad, dan moet je die kutstream toch wat vaker aanzwengelen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou op zich leuk zijn, maar die blaasstengel steken ze maar ergens anders in. Niet in mijn hoofd. [ s ][ /s ]
Ik geloof het nog steeds niet van die blaastest trouwens.
Ze hadden ze al binnen, moesten nog even uitzoeken hoe ze werkten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou op zich leuk zijn, maar die blaasstengel steken ze maar ergens anders in. Niet in mijn hoofd. [ s ][ /s ]
Ik geloof het nog steeds niet van die blaastest trouwens.
Het is Eindhoven, skattie. Ik begrijp de beredenering volkomen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:50 schreef Disana het volgende:
Wat een rare gedachte dat er voornamelijk dronkelappen op af komen.
Ik heb WMP op de achtergrond aanstaan, maar heb dat blaastest gedoe gemist.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, kameraad, dan moet je die kutstream toch wat vaker aanzwengelen.
Ze zijn gister begonnen met een redelijk twijfelachtige lijst van huisregels en één van de eerste dingen was dus die blaastest.
En nadat Adje naar buiten is gebonjourd hebben ze nogmaals benadrukt dat dit soort mensen er dus "normaal" niet inkomt door de blaastest.
Rare dronkelappen hebben ze daar dan als die overal maar binnen lopen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is Eindhoven, skattie. Ik begrijp de beredenering volkomen.
Euh, Adje?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Rare dronkelappen hebben ze daar dan als die overal maar binnen lopen.
Er komen muntjes, alles moet betaald worden, ook door personeel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Die kans is echter een stuk kleiner dat die binnen komen waggelen, dan een vervelende zuipschuit met een agressieve dronk.
Alleen om dan zó spastisch te doen over alcohol. Met blaastest en al.![]()
Tijdens TBO werd er regelmatig even in het keukentje een flinke shot rum of wodka genomen, ook door huidig "personeel".
Anyway, mocht ik überhaupt nog welkom geweest zijn: dat hoeft nu niet meer.
Bij mij is er maar een keer een dronkelap binnen gelopen maar dat was een vriend met liefdesverdriet die de weg kwijt was.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Het idee is in principe natuurlijk geweldig, zo'n online café.
En dat help je finaal naar de klote als je gaat zeggen dat iemand 5 biertjes maximaal krijgt.
Na 5 biertjes ga ík nog niet leuk lullen.
gebrek aan deurpersoneel gok ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat mensen vaak aangenaam loslippig worden met een slok op.![]()
Ik vraag me dan ook af wat er achter zit, deze merkwaardige "huisregel".
Werd daar nog iets over verteld?
Whaha vaker wel dan nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wat ik vanavond hoorde, wilde Johan dat, die blaastests.
Geen idee waarom, maar dat heb ik wel vaker met ideeen van Johan.
Múntjes?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er komen muntjes, alles moet betaald worden, ook door personeel.
En er werd al een balletje opgeworpen voor een visitatieruimte.
Overigens mbt dat verhaal van de regie die last had van de bar; er zit nu een deur in en een glasplaat tussen het kijkhok, die waren er toen toch nog niet?
Iedereen vindt het niets?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen vindt het niets maar weet er ondertussen best veel vanaf.
Ik heb gisteravond sinds weken de stream aangehad heel even...en nu dan....maar ik vidn het nog steeds erg knullig en ontzettend ameteuristisch en ik heb er weinig fiducie in dat het beter gaat worden dan ditquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen vindt het niets maar weet er ondertussen best veel vanaf.
beetje een idee van ziekenhuis tv. t is er maar winst hoeven ze niet te maken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen vindt het niets?![]()
Ik heb een tijdje die chat bekeken, en daar zit heel wat volk dat het allemaal geweldig vindt om te volgen! Vrijwel alleen maar, eigenlijk.
En de ontwikkelingen vinden we hier al een hele tijd wel leuk om te volgen. Of het gebrek aan ontwikkelingen.
Maar er komt heel langzaam maar zeker toch wel wat schot in de zaak, heb ik de indruk.![]()
Alleen ben ik bang dat ze snel tevreden zijn. En dit rendabel maken gaat een enorme klus worden.
Ah, dat komt zeker uit de koker van die lekker gekke Johan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, om het algehele niveau van de huisregels aan te geven:
1) Lief zijn
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond sinds weken de stream aangehad heel even...en nu dan....maar ik vidn het nog steeds erg knullig en ontzettend ameteuristisch en ik heb er weinig fiducie in dat het beter gaat worden dan dit
Dat ik zat te kijken was het Liesbeth die samen met Der Kruknegert een lijst zat te maken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, dat komt zeker uit de koker van die lekker gekke Johan?
Je stadspas!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:49 schreef liesje1979 het volgende:
Whats next, dat je je v.o.g. bij je moet hebben ofzo?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen vindt het niets?![]()
Ik heb een tijdje die chat bekeken, en daar zit heel wat volk dat het allemaal geweldig vindt om te volgen! Vrijwel alleen maar, eigenlijk.
En de ontwikkelingen vinden we hier al een hele tijd wel leuk om te volgen. Of het gebrek aan ontwikkelingen.
Maar er komt heel langzaam maar zeker toch wel wat schot in de zaak, heb ik de indruk.![]()
Alleen ben ik bang dat ze snel tevreden zijn. En dit rendabel maken gaat een enorme klus worden.
En toen zei de ene "lief zijn" en toen moest de ander vertederd lachen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat ik zat te kijken was het Liesbeth die samen met Der Kruknegert een lijst zat te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |