Wat te denken van de blaastest die men moet ondergaan voor je naar binnen mag?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat herinner ik me. Maar nu kan het dus wel, en nu wordt er zo'n zoete invaller gewoon weggebonjourd, best jammer.
Zit ik net die volgende post van liesje te lezen en begrijp ik dat dit dus niet eens een grapje isquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat te denken van de blaastest die men moet ondergaan voor je naar binnen mag?
Ik kan niet altijd hilarisch zijn, Disaantje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit ik net die volgende post van liesje te lezen en begrijp ik dat dit dus niet eens een grapje is
O heet het nu al "media"-café?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
Adje![]()
Dat was even leuk streamen.
Ik lees net trouwens op de chat dat mensen die alcohol gedronken hebben niet worden toegelaten in het mediacafe.
Ik wil niet lullig doen maar ik kan me weinig leukers bedenken wat zich in dat café af kan spelen dan een horde bezopen wijven voor Johan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:30 schreef Gert het volgende:
[..]
O heet het nu al "media"-café?
Maar dat je geen dronken mensen daar over de vloer wil, lijkt me logisch. Nul promille-eis slaat dan weer nergens op, maar dat zal vast niet zo gezegd zijn.
Wie heeft dat verzonnen dan? Een blaastest?!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd hilarisch zijn, Disaantje.
Je legt een onmogelijke druk op me, nu.
Het is geen grap, je moet een blaastest doen en als je gedronken hebt mag je niet naar binnen. Ook zit er een limiet op wat je aan alcohol mag drinken als je eenmaal binnen bent.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:30 schreef Gert het volgende:
[..]
O heet het nu al "media"-café?
Maar dat je geen dronken mensen daar over de vloer wil, lijkt me logisch. Nul promille-eis slaat dan weer nergens op, maar dat zal vast niet zo gezegd zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee jongens, serieus. Blaastest en limiet op alcohol. Sorry.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie heeft dat verzonnen dan? Een blaastest?!![]()
Maar effe serieus: dit is geen dollen?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog wat adje-herinneringen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kans is echter een stuk kleiner dat die binnen komen waggelen, dan een vervelende zuipschuit met een agressieve dronk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar ik kan me weinig leukers bedenken wat zich in dat café af kan spelen dan een horde bezopen wijven voor Johan.
Rene en die andere pipo waren de laatste die gingen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ze waren vergeten de voordeur dicht te doen achter Johan.
We gaan samen met de missie: Hoeveel kunnen we zuipen voordat ze ons eruit tiefenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:36 schreef Gert het volgende:
Anyway, mocht ik überhaupt nog welkom geweest zijn: dat hoeft nu niet meer.
Zou op zich leuk zijn, maar die blaasstengel steken ze maar ergens anders in. Niet in mijn hoofd. [ s ]quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We gaan samen met de missie: Hoeveel kunnen we zuipen voordat ze ons eruit tiefen
Ja, kameraad, dan moet je die kutstream toch wat vaker aanzwengelen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou op zich leuk zijn, maar die blaasstengel steken ze maar ergens anders in. Niet in mijn hoofd. [ s ][ /s ]
Ik geloof het nog steeds niet van die blaastest trouwens.
Ze hadden ze al binnen, moesten nog even uitzoeken hoe ze werkten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou op zich leuk zijn, maar die blaasstengel steken ze maar ergens anders in. Niet in mijn hoofd. [ s ][ /s ]
Ik geloof het nog steeds niet van die blaastest trouwens.
Het is Eindhoven, skattie. Ik begrijp de beredenering volkomen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:50 schreef Disana het volgende:
Wat een rare gedachte dat er voornamelijk dronkelappen op af komen.
Ik heb WMP op de achtergrond aanstaan, maar heb dat blaastest gedoe gemist.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, kameraad, dan moet je die kutstream toch wat vaker aanzwengelen.
Ze zijn gister begonnen met een redelijk twijfelachtige lijst van huisregels en één van de eerste dingen was dus die blaastest.
En nadat Adje naar buiten is gebonjourd hebben ze nogmaals benadrukt dat dit soort mensen er dus "normaal" niet inkomt door de blaastest.
Rare dronkelappen hebben ze daar dan als die overal maar binnen lopen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is Eindhoven, skattie. Ik begrijp de beredenering volkomen.
Euh, Adje?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Rare dronkelappen hebben ze daar dan als die overal maar binnen lopen.
Er komen muntjes, alles moet betaald worden, ook door personeel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Die kans is echter een stuk kleiner dat die binnen komen waggelen, dan een vervelende zuipschuit met een agressieve dronk.
Alleen om dan zó spastisch te doen over alcohol. Met blaastest en al.![]()
Tijdens TBO werd er regelmatig even in het keukentje een flinke shot rum of wodka genomen, ook door huidig "personeel".
Anyway, mocht ik überhaupt nog welkom geweest zijn: dat hoeft nu niet meer.
Bij mij is er maar een keer een dronkelap binnen gelopen maar dat was een vriend met liefdesverdriet die de weg kwijt was.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Het idee is in principe natuurlijk geweldig, zo'n online café.
En dat help je finaal naar de klote als je gaat zeggen dat iemand 5 biertjes maximaal krijgt.
Na 5 biertjes ga ík nog niet leuk lullen.
gebrek aan deurpersoneel gok ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat mensen vaak aangenaam loslippig worden met een slok op.![]()
Ik vraag me dan ook af wat er achter zit, deze merkwaardige "huisregel".
Werd daar nog iets over verteld?
Whaha vaker wel dan nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wat ik vanavond hoorde, wilde Johan dat, die blaastests.
Geen idee waarom, maar dat heb ik wel vaker met ideeen van Johan.
Múntjes?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er komen muntjes, alles moet betaald worden, ook door personeel.
En er werd al een balletje opgeworpen voor een visitatieruimte.
Overigens mbt dat verhaal van de regie die last had van de bar; er zit nu een deur in en een glasplaat tussen het kijkhok, die waren er toen toch nog niet?
Iedereen vindt het niets?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen vindt het niets maar weet er ondertussen best veel vanaf.
Ik heb gisteravond sinds weken de stream aangehad heel even...en nu dan....maar ik vidn het nog steeds erg knullig en ontzettend ameteuristisch en ik heb er weinig fiducie in dat het beter gaat worden dan ditquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen vindt het niets maar weet er ondertussen best veel vanaf.
beetje een idee van ziekenhuis tv. t is er maar winst hoeven ze niet te maken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen vindt het niets?![]()
Ik heb een tijdje die chat bekeken, en daar zit heel wat volk dat het allemaal geweldig vindt om te volgen! Vrijwel alleen maar, eigenlijk.
En de ontwikkelingen vinden we hier al een hele tijd wel leuk om te volgen. Of het gebrek aan ontwikkelingen.
Maar er komt heel langzaam maar zeker toch wel wat schot in de zaak, heb ik de indruk.![]()
Alleen ben ik bang dat ze snel tevreden zijn. En dit rendabel maken gaat een enorme klus worden.
Ah, dat komt zeker uit de koker van die lekker gekke Johan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, om het algehele niveau van de huisregels aan te geven:
1) Lief zijn
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond sinds weken de stream aangehad heel even...en nu dan....maar ik vidn het nog steeds erg knullig en ontzettend ameteuristisch en ik heb er weinig fiducie in dat het beter gaat worden dan dit
Dat ik zat te kijken was het Liesbeth die samen met Der Kruknegert een lijst zat te maken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, dat komt zeker uit de koker van die lekker gekke Johan?
Je stadspas!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:49 schreef liesje1979 het volgende:
Whats next, dat je je v.o.g. bij je moet hebben ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |