Ja, Dottey kan het beter uitleggen die was gister ook op de chat toen het gebeurde.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, een beginnende rel ?! Camera erop, beveiliging standby en filmen maar
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:23 schreef Toverheks het volgende:
Ja, Dottey kan het beter uitleggen die was gister ook op de chat toen het gebeurde.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:13 schreef Dottey het volgende:
maar andere mensen hebben dat toch al gedaan![]()
Er waren wel meer mensen aan het kijken en die hebben het eerder in deze COS al beschreven.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, Dottey kan het beter uitleggen die was gister ook op de chat toen het gebeurde.
Je moet het begrip programmering denk ik wel ruim nemen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:25 schreef Copycat het volgende:
Er komt dus binnenkort een programmagids en dus ook daadwerkelijk een programmering?
Ik zie iig wel die oude televisie weer terug.
In dat licht moet je het 'aanbod' ook zien dat iedereen met ambitie filmpjes voor SV mag gaan aanleveren.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat je bij SV alles ruim moet nemen. En met veel korrels zout.
Beeld is beeld en geluid is geluid, dat is een beetje de spirit, geloof ik.
Klopt. Wat is gisteren echter zag aan aangeleverde filmpjes was wel van erg laag niveau. Zo'n opgeschoten joch dat schreeuwend de meest open deuren intrapt en zonder te luisteren vervolgvragen stelt. Maar ook dat is wel grappig, op een tenenkrommende manierquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:42 schreef Gert het volgende:
In dat licht moet je het 'aanbod' ook zien dat iedereen met ambitie filmpjes voor SV mag gaan aanleveren.
Gewoon de straat op en draaien maar. Hoe kom je zo goedkoop mogelijk aan content. Toch kan dat soms best wel leuke TV opleveren natuurlijk. Alleen is dat dan meer toeval dan beleid.
Het idee van die simpele TV, met drie mogelijkheden: Live, Gids, Website, bevalt me trouwens wel.
Peter en Aaltjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie zit er eigenlijk achter de knoppen? Er wordt met camera's geschakeld.
van links naar rechts: Mister X, René, Aaltje, Johan en PeterNquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:02 schreef sunny16947 het volgende:
Allemaal vreemde gezichten. Kunnen ze zich niet even voorstellen voor de camera.
Nou er nog wat mee doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
Zeg niet dat ze geen spullen hebben....
[ link | afbeelding ]
Drankverbod??????quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:08 schreef Jian het volgende:
Wanneer gaan ze nou ruzie maken en met de voorhoofden tegen elkaar staan enzo ? En waar blijft de beveiliging en het drankverbod voor Mera ?
ben dik tevreden over de helpdesk daaro! hij doet het weerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
Mera doet helpdesk voor Snetje die geen beeld heeft..
[ link | afbeelding ]
Je de dronkaard, hij heeft net afscheid genomen (jammer).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:09 schreef Gert het volgende:
Is de telefonerende man de dronkaard?
Of is die al weg?
Ik ook ....gebeurd er tenminste eens wat daarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:10 schreef Disana het volgende:
Maarreh.... was dat ook niet een deel van het concept, dat iedereen er binnen kon lopen? Ik vind dat wel een goed plan.
Precies. De mensen die er geregeld zitten heb ik nou wel gezien en die misdragen zich niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook ....gebeurd er tenminste eens wat daar
Dat zou wel deel van het concept gaan worden ja. Dat mensen daar een drankje kunnen komen doen. Vandaar o.a. ook die glasplaat tussen bar en regieruimte.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:10 schreef Disana het volgende:
Maarreh.... was dat ook niet een deel van het concept, dat iedereen er binnen kon lopen? Ik vind dat wel een goed plan.
ennuhhh...als het dan open is....Ga jij dan ook gezellig weer langs?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou wel deel van het concept gaan worden ja. Dat mensen daar een drankje kunnen komen doen. Vandaar o.a. ook die glasplaat tussen bar en regieruimte.
Tijdens TBO was het regelmatig "SSSSsst" omdat de regie last had van de bar.
Ja dat herinner ik me. Maar nu kan het dus wel, en nu wordt er zo'n zoete invaller gewoon weggebonjourd, best jammer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou wel deel van het concept gaan worden ja. Dat mensen daar een drankje kunnen komen doen. Vandaar o.a. ook die glasplaat tussen bar en regieruimte.
Tijdens TBO was het regelmatig "SSSSsst" omdat de regie last had van de bar.
Niet alleen maar voor een kopje koffie. 't Is best een eind hè.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ennuhhh...als het dan open is....Ga jij dan ook gezellig weer langs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |