In dat licht moet je het 'aanbod' ook zien dat iedereen met ambitie filmpjes voor SV mag gaan aanleveren.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat je bij SV alles ruim moet nemen. En met veel korrels zout.
Beeld is beeld en geluid is geluid, dat is een beetje de spirit, geloof ik.
Klopt. Wat is gisteren echter zag aan aangeleverde filmpjes was wel van erg laag niveau. Zo'n opgeschoten joch dat schreeuwend de meest open deuren intrapt en zonder te luisteren vervolgvragen stelt. Maar ook dat is wel grappig, op een tenenkrommende manierquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:42 schreef Gert het volgende:
In dat licht moet je het 'aanbod' ook zien dat iedereen met ambitie filmpjes voor SV mag gaan aanleveren.
Gewoon de straat op en draaien maar. Hoe kom je zo goedkoop mogelijk aan content. Toch kan dat soms best wel leuke TV opleveren natuurlijk. Alleen is dat dan meer toeval dan beleid.
Het idee van die simpele TV, met drie mogelijkheden: Live, Gids, Website, bevalt me trouwens wel.
Peter en Aaltjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie zit er eigenlijk achter de knoppen? Er wordt met camera's geschakeld.
van links naar rechts: Mister X, René, Aaltje, Johan en PeterNquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:02 schreef sunny16947 het volgende:
Allemaal vreemde gezichten. Kunnen ze zich niet even voorstellen voor de camera.
Nou er nog wat mee doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
Zeg niet dat ze geen spullen hebben....
[ link | afbeelding ]
Drankverbod??????quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:08 schreef Jian het volgende:
Wanneer gaan ze nou ruzie maken en met de voorhoofden tegen elkaar staan enzo ? En waar blijft de beveiliging en het drankverbod voor Mera ?
ben dik tevreden over de helpdesk daaro! hij doet het weerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
Mera doet helpdesk voor Snetje die geen beeld heeft..
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |