Tja supermager.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor OP je hier van kunt brouwen Disana.
Ere wie ere toekomtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:24 schreef bbfakir het volgende:
Mooi hoor Disana. Mijn naam bij de caps.
De vorige was volgens mij 10. Vind ik ook wel mooier staan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja supermager.
En nu moet ik even kijken of de voorlaatste COSsen wél een nummer hadden (de laatste had dat niet), want dan moet ik even in FB zijn. Nummering lijkt me wel erg handig
Meer een webcam-bij-vlemmix-thuis-show.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
Tot nu toe zijn ze wel live on cam steeds... misschien groeit het wel naar een RL-Bij-Vlemmix-Thuis-Soap..
Het wel en wee met VlemmixTVee..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meer een webcam-bij-vlemmix-thuis-show.
Er zijn wel wat beelden geweest van een soort verslaggeefster die jonge bandleden volgde naar optredens, en een Jackass-achtige dok met snuiters die gek deden.. tsja je moet ergens beginnen..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:59 schreef Gert het volgende:
Is er vannacht tijdens die toespraak nog iets gezegd over de programmering vandaag?
Of is "programmering" een totaal ongepaste term? Ja zeker hè.
OK, het is dus tenminste wel iéts.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn wel wat beelden geweest van een soort verslaggeefster die jonge bandleden volgde naar optredens, en een Jackass-achtige dok met snuiters die gek deden.. tsja je moet ergens beginnen..
Ik las ook iets over een interview met zo'n oude Belgische schlagerzanger ofzo?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn wel wat beelden geweest van een soort verslaggeefster die jonge bandleden volgde naar optredens, en een Jackass-achtige dok met snuiters die gek deden.. tsja je moet ergens beginnen..
Eddy Wally.. jahh dat is écht niet leuk meer!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las ook iets over een interview met zo'n oude Belgische schlagerzanger ofzo?
Edit, de naam schiet me min of meer te binnen: Eddy Wally? Of is die Nederlands.
Misschien heeft hij wel de ziekte van Hedel?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:26 schreef bbfakir het volgende:
Johan krijgt kale plekken.
[ afbeelding ]
Yep, ik trek het alleen niet zo gek lang. Dit was het weer even.quote:
Ja want dat heeft enorme haast.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:40 schreef bbfakir het volgende:
Gert kijk even in FB. De nummering moet aangepast worden.
Maar nu weer even niets want Johan en Mera hebben nu wat anders te doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:
Allemaal tapes met allemaal programmaatjes.
We kunnen nog jáááááren vooruit!
Ja!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:
Allemaal tapes met allemaal programmaatjes.
We kunnen nog jáááááren vooruit!
Half zes gaan ze zitten voor de programmering en nieuwe ideetjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar nu weer even niets want Johan en Mera hebben nu wat anders te doen.
Mits de rol plakband voor die tijd gevonden is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Half zes gaan ze zitten voor de programmering en nieuwe ideetjes.
Spannend!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Mits de rol plakband voor die tijd gevonden is.
Oh nee, het is een man want hij heeft ook bakkebaardenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:22 schreef Disana het volgende:
Een vrouw met een baard! Kan die even gecapt worden?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:03 schreef Kaat38 het volgende:
ik zoek me scheef naar de site/streams van vlemmix, kan het nergens vinden,
iemand wel of ben ik gewoon kippig.
Moet dat denk je? Dat deden we 'vroeger' ook nooit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dit is een nieuwe stream, de stream is niet meer op Ustream
http://www.onlinetvkijken.nl
Disana bedankt voor dit topic openen doet me weer aan eerdere streamtijden herinneren.
Wil je eventueel het linkje in de openingsposten van waar de stream te volgen is?
Maar de kwaliteit is nog even laag, volgens mij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dit is een nieuwe stream, de stream is niet meer op Ustream
Een Mevrouw met een dikke vinger ook goed?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nee, het is een man want hij heeft ook bakkebaarden
Ze staat op steltenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Mevrouw met een dikke vinger ook goed?
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Dit is een nieuwe stream, de stream is niet meer op Ustream te volgen.
http://www.onlinetvkijken.nl
Wil je eventueel het linkje in de openingsposten plaatsen van waar de stream te volgen is?
Lijkt me wel handig, jij niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
Moet dat denk je? Dat deden we 'vroeger' ook nooit.
Dank je wel hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:28 schreef Disana het volgende:
Nou, ik ging gewoon als vanouds op de oude voet verder. Maar het staat er hoor...
Nope...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:45 schreef peeet1 het volgende:
blik geluid en filmjes zeer slecht beeld of licht dat aan mij ??
En nu Johan met blèrende meiden en Hollandse vlaggetjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
Maar we gaan verder... met Opa Bolhoed...
[ link | afbeelding ]
O mènquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
Maar we gaan verder... met Opa Bolhoed...
[ link | afbeelding ]
Hij moet die Oranjeshit toch een beetje meer indammen...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu Johan met blèrende meiden en Hollandse vlaggetjes.
<zet stream uit>
En dat niet alleenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij moet die Oranjeshit toch een beetje meer indammen...
Waar sta je dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wordt de hele tijd uit de chat gegooid en ik ben al ingelogd
naja, het is toch 3x niks![]()
Dat is juist het vreemde, ik ben ingelogd bij usteam en als ik op onlinetvkijken mijngegevens invul kan ik chatten. Maar zodra ik iets wil posten krijg ik het inlogscherm weerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar sta je dan?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit beeld?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is juist het vreemde, ik ben ingelogd bij usteam en als ik op onlinetvkijken mijngegevens invul kan ik chatten. Maar zodra ik iets wil posten krijg ik het inlogscherm weer
Ustream![]()
Heb je wel en account aangemaakt?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wordt de hele tijd uit de chat gegooid en ik ben al ingelogd
naja, het is toch 3x niks![]()
Dus wat moet ik nu doen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dit beeld?
Je kan ook niet gelijk op de invoerregel intikken, dan krijg je automatisch weer dit scherm.. DAARNA pas weer naam en pw invullen en kijk of je naam in de lijst staat,,, simpel
[ link | afbeelding ]
Op de streamsite niet gelijk beginnen met intikken maar eerst F5 drukken tot je het inlogscherm hebt, daarna weet je de rest wel...quote:
Het is gelukt, maar ik heb 3x hetzelfde gedaan. Nu heb ik alleen de ustream site gesloten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op de streamsite niet gelijk beginnen met intikken maar eerst F5 drukken tot je het inlogscherm hebt, daarna weet je de rest wel...
Doek deze SV ook maar opquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:12 schreef Gert het volgende:
Mensen, geen gedoe over de chat hier aub: ziz iz ze COS.
Die zinkt dan vanzelf wel weg.quote:
Net als studio vlemmixquote:
Ik zet 'm net weer even aan, en kreeg volgens mij een staartje mee van een... ruzie? Tussen Mera en Johan? Waar ging het over?quote:
Soort van ruzie ja, en het beeld viel wegquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zet 'm net weer even aan, en kreeg volgens mij een staartje mee van een... ruzie? Tussen Mera en Johan? Waar ging het over?
Het was daarnet écht leuk om te volgen, eerlijk gezegdquote:
Johan zat vanmiddag nogal zelfingenomen lachend naar z'n eigen kinderachtige filmpje te kijken. Daar moet je het niet van hebben als het om kwaliteitsbewaking gaat.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Het gaat er een beetje om dat Johan de kwaliteit scheiß egal vindt en dat de rest vindt dat het er ook mooi uit moet zienEn het gaat over de programma gids geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |