Tja supermager.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor OP je hier van kunt brouwen Disana.
Ere wie ere toekomtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:24 schreef bbfakir het volgende:
Mooi hoor Disana. Mijn naam bij de caps.
De vorige was volgens mij 10. Vind ik ook wel mooier staan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja supermager.
En nu moet ik even kijken of de voorlaatste COSsen wél een nummer hadden (de laatste had dat niet), want dan moet ik even in FB zijn. Nummering lijkt me wel erg handig
Meer een webcam-bij-vlemmix-thuis-show.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
Tot nu toe zijn ze wel live on cam steeds... misschien groeit het wel naar een RL-Bij-Vlemmix-Thuis-Soap..
Het wel en wee met VlemmixTVee..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meer een webcam-bij-vlemmix-thuis-show.
Er zijn wel wat beelden geweest van een soort verslaggeefster die jonge bandleden volgde naar optredens, en een Jackass-achtige dok met snuiters die gek deden.. tsja je moet ergens beginnen..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:59 schreef Gert het volgende:
Is er vannacht tijdens die toespraak nog iets gezegd over de programmering vandaag?
Of is "programmering" een totaal ongepaste term? Ja zeker hè.
OK, het is dus tenminste wel iéts.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn wel wat beelden geweest van een soort verslaggeefster die jonge bandleden volgde naar optredens, en een Jackass-achtige dok met snuiters die gek deden.. tsja je moet ergens beginnen..
Ik las ook iets over een interview met zo'n oude Belgische schlagerzanger ofzo?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn wel wat beelden geweest van een soort verslaggeefster die jonge bandleden volgde naar optredens, en een Jackass-achtige dok met snuiters die gek deden.. tsja je moet ergens beginnen..
Eddy Wally.. jahh dat is écht niet leuk meer!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las ook iets over een interview met zo'n oude Belgische schlagerzanger ofzo?
Edit, de naam schiet me min of meer te binnen: Eddy Wally? Of is die Nederlands.
Misschien heeft hij wel de ziekte van Hedel?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:26 schreef bbfakir het volgende:
Johan krijgt kale plekken.
[ afbeelding ]
Yep, ik trek het alleen niet zo gek lang. Dit was het weer even.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |