Dank je wel hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:28 schreef Disana het volgende:
Nou, ik ging gewoon als vanouds op de oude voet verder. Maar het staat er hoor...
Nope...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:45 schreef peeet1 het volgende:
blik geluid en filmjes zeer slecht beeld of licht dat aan mij ??
En nu Johan met blèrende meiden en Hollandse vlaggetjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
Maar we gaan verder... met Opa Bolhoed...
[ link | afbeelding ]
O mènquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
Maar we gaan verder... met Opa Bolhoed...
[ link | afbeelding ]
Hij moet die Oranjeshit toch een beetje meer indammen...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu Johan met blèrende meiden en Hollandse vlaggetjes.
<zet stream uit>
En dat niet alleenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij moet die Oranjeshit toch een beetje meer indammen...
Waar sta je dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wordt de hele tijd uit de chat gegooid en ik ben al ingelogd
naja, het is toch 3x niks![]()
Dat is juist het vreemde, ik ben ingelogd bij usteam en als ik op onlinetvkijken mijngegevens invul kan ik chatten. Maar zodra ik iets wil posten krijg ik het inlogscherm weerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar sta je dan?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit beeld?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is juist het vreemde, ik ben ingelogd bij usteam en als ik op onlinetvkijken mijngegevens invul kan ik chatten. Maar zodra ik iets wil posten krijg ik het inlogscherm weer
Ustream![]()
Heb je wel en account aangemaakt?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wordt de hele tijd uit de chat gegooid en ik ben al ingelogd
naja, het is toch 3x niks![]()
Dus wat moet ik nu doen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dit beeld?
Je kan ook niet gelijk op de invoerregel intikken, dan krijg je automatisch weer dit scherm.. DAARNA pas weer naam en pw invullen en kijk of je naam in de lijst staat,,, simpel
[ link | afbeelding ]
Op de streamsite niet gelijk beginnen met intikken maar eerst F5 drukken tot je het inlogscherm hebt, daarna weet je de rest wel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |