Één programmablaadje op zijn website.. en dat vraagt streamend Nederland al ruim een maand...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:12 schreef Disana het volgende:
Mera tegen Johan: Je kan wel heel veeleisend zijn, maarreh...
Johan: Ik ben helemaal niet veeleisend!
Ik vermoed dat Mera meer energie steekt in het grafische gedeelte en niet zoveel weet van programmeren.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Één programmablaadje op zijn website.. en dat vraagt streamend Nederland al ruim een maand...![]()
Rene doet het programmeren voor zo ver ik weet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Mera meer energie steekt in het grafische gedeelte en niet zoveel weet van programmeren.
Laat me, ben ik 's een keer positief over iets is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:19 schreef Gert het volgende:
Het begint op een echte COS te lijken al, qua idolaat gedweep.
Wat maakt het úit! Het is gewoon helemaal gewéldig!quote:
Toppiejoppie is hetquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat maakt het úit! Het is gewoon helemaal gewéldig!
Haten is verlatenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:24 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het wel frappant dat een groot deel van de TBO-medewerkers SV niet een warm hart toedragen en het afbranden!
Zonder Mera had je het tot de grond toe afgebrand.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat me, ben ik 's een keer positief over iets is het weer niet goed.
Ssstquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zonder Mera had je het tot de grond toe afgebrand.
Nou, ik vind het qua RLS-gehalte nu wel beter dan de bunker. Echte mensen, echte discussies en geen saai naar een puzzel kijken. Daarom vond ik het ook zo frappant, ik dacht dat jij wel van dat soort dingen hield.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zonder Mera had je het tot de grond toe afgebrand.
Maar het is wél "goed" hoor. Tuurlijk mag je positief zijn.
Alleen er is, als je niet in die chat zit en dus buiten het "groepsgevoel" blijft, en er dus denk ik wat nuchterder tegenaan kijkt, niet zoveel reden voor lyrisch gedoe.
Al moet ik zeggen dat ik er wel in ben gaan geloven dat er in ieder geval iets dat lijkt op een online TV-zender, gerealiseerd gaat worden. Pak 'm beet drie weken geleden zag dat er absoluut nog niet naar uit. Dat 1 november-debacle heeft natuurlijk ook best veel scepsis gekweekt die te vermijden was geweest.
Nog steeds uit de lucht!
"Frappant"quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, ik vind het qua RLS-gehalte nu wel beter dan de bunker. Echte mensen, echte discussies en geen saai naar een puzzel kijken. Daarom vond ik het ook zo frappant, ik dacht dat jij wel van dat soort dingen hield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |