Je hebt ook meegekregen dat iemand anders voor hem de berichten op zijn twitter zet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:35 schreef Disana het volgende:
Hij wil een pagina waarop hij zelf het programma kan invoeren maar kennelijk vinden de anderen dat nogal moeilijk.
Jemig. Hoe gemakkelijk kun je het krijgen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt ook meegekregen dat iemand anders voor hem de berichten op zijn twitter zet?
Dat krijgt hij nieteens voor elkaar.
Hij snapt er gewoon geen reet van. Wat hij wil voor zijn programma gids is iets als Twitter waar hij dus elke moment van de dag iets nieuws op kan zetten. Maar zijn berichten voor op Twitter smst hij naar iemand door en diegene zet dat dan online. Dus, succes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Jemig. Hoe gemakkelijk kun je het krijgen.
Een relgebrekvacuum word een beetje opgevuld....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef Gert het volgende:
Mja... tja..
Toch wel grapig, als je er zelf een beetje van een afstand naar kijkt, hoe iedereen op die chat daar het HELEMAAL TE GEK TOP AMUSEMENT vindt, een discussietje over een CMS.![]()
We willen zo graag een RLS, dus maken we van niets iets. Nou ja, als het werkt en de 50 kijkers er tevreden mee zijn.
*zoutvaatje voor Gertje neer zet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef Gert het volgende:
Mja... tja..
Toch wel grapig, als je er zelf een beetje van een afstand naar kijkt, hoe iedereen op die chat daar het HELEMAAL TE GEK TOP AMUSEMENT vindt, een discussietje over een CMS.![]()
We willen zo graag een RLS, dus maken we van niets iets. Nou ja, als het werkt en de 50 kijkers er tevreden mee zijn.
Huh? Hoe krijg je dat in godsnaam niet voor elkaar? Heeft iemand geprobeerd om hem dat uit te leggen? Of wíl hij het niet begrijpen omdat hij digibetisme wel lekker gek excentriek vindt staan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt ook meegekregen dat iemand anders voor hem de berichten op zijn twitter zet?
Dat krijgt hij nieteens voor elkaar.
Je zag toch net hoe hij dat soort conversaties aan gaat? Gewoon duizend keer zeggen dat je internet niet begrijpt en uiteindelijk vind iemand het zielig genoeg om het voor je te doenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Hoe krijg je dat in godsnaam niet voor elkaar? Heeft iemand geprobeerd om hem dat uit te leggen? Of wíl hij het niet begrijpen omdat hij digibetisme wel lekker gek excentriek vindt staan?
Yeah right, want iedereen is ironisch bezig daar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*zoutvaatje voor Gertje neer zet.
Neem zo veel korrels als je nodig denkt te hebben, liefje
Daar ga ik niet van uit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah right, want iedereen is ironisch bezig daar.
Hij wil het volgens mij ook niet snappen. Hij ziet zichzelf als de ideeënman en het volk mag het voor hem opknappen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij snapt er gewoon geen reet van. Wat hij wil voor zijn programma gids is iets als Twitter waar hij dus elke moment van de dag iets nieuws op kan zetten. Maar zijn berichten voor op Twitter smst hij naar iemand door en diegene zet dat dan online. Dus, succes.
Ik denk dan trouwens: een programma gids is er juist zodat je vooruit kan kijken wat er komen gaat, maar in Vlemmixland blijkbaar niet.
Jij begrijpt het niet IaN. Hij wil gewoon een lege pagina en daar dan wat woordjes intypen en dan hop! Dat het dan op de site staat! Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? En hij heeft er geen verstand van dus logisch dat de anderen dit voor hem op moeten lossen. Is hij nou zo slim of hullie zo dom!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zag toch net hoe hij dat soort conversaties aan gaat? Gewoon duizend keer zeggen dat je internet niet begrijpt en uiteindelijk vind iemand het zielig genoeg om het voor je te doen
Da's het mooie ook, er geen kut van begrijpen maar niet van mensen aan willen nemen dat dat wat je vraagt moeilijk te bouwen is from scratch
Als ik drie uur voor hem aan een website had zitten klussen en hij zou tegen MIJ zeggen dat ik op kan rotten met mijn onzin en hij gewoon een lege pagina wil had ik 'm persoonlijk door dat venster getieft.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet IaN. Hij wil gewoon een lege pagina en daar dan wat woordjes intypen en dan hop! Dat het dan op de site staat! Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? En hij heeft er geen verstand van dus logisch dat de anderen dit voor hem op moeten lossen. Is hij nou zo slim of hullie zo dom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |