Nou, ik zit er een beetje tussenin. Ik wil het zeker een kans geven, alleen ik vind er tot nu toe u nog niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben vooral verrast door de sfeer op FOK!.
Ik had er eigenlijk op gerekend dat er een hoop users stonden te trappelen het met de grond gelijk te gaan maken nog voordat het goed en wel begonnen was. Dit soms vanuit persoonlijke rancune.
Maar òf ze hebben het toch maar besloten een kans te geven, òf ze vinden het niet eens de moeite waard er uberhaupt aan te beginnen.
En ach, als ik Johan hoor zeggen dat hij binnen 2 maanden 10.000 kijkers verwacht zit ik ook hard te lachen hoor.![]()
Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds niet ben uitgekeken op Studio Vlemmix.
Ik wéét gewoon nog niet wat ik ervan moet denken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben vooral verrast door de sfeer op FOK!.
Ik had er eigenlijk op gerekend dat er een hoop users stonden te trappelen het met de grond gelijk te gaan maken nog voordat het goed en wel begonnen was. Dit soms vanuit persoonlijke rancune.
Maar òf ze hebben het toch maar besloten een kans te geven, òf ze vinden het niet eens de moeite waard er uberhaupt aan te beginnen.
En ach, als ik Johan hoor zeggen dat hij binnen 2 maanden 10.000 kijkers verwacht zit ik ook hard te lachen hoor.![]()
Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds niet ben uitgekeken op Studio Vlemmix.
maar andere mensen hebben dat toch al gedaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik weet dat je nu de regie doet, maar ik mis je streamverslagen.
de infrarood gaat zo aan! dus ff goed opletten PBquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Als er niet gauw iets van sex op de streams gaat komen ben ik toch bang dat dit hele project een snelle dood beschoren is..
Dus Dottey, als jij regisseuse bent: kom op, zet de rammen op de ooien!!![]()
Er is wél stream hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:32 schreef Jian het volgende:
's nachts thuiskomen en nog effe snel de 24 uurs streams van Vlemmix meepakken, lekker toch ?
[ afbeelding ]
ziet er goed uit Johan![]()
Goedzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ach ja Jian, zo beleven we Studio Vlemmix allemaal op onze eigen manier.
Ik zit hier iig gezellig met een groepje streamers te streamen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat!? Ze gaat vreemd!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:15 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Een uitvergroting van het bed waar Mera en Rene samen een film liggen te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |