Jaja.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik erger me gewoon aan dat geroep van: ja, dat ging zus en zo! van mensen die er niet bij waren en dan ook nog stellig overtuigd blijven van wat ze roepen. Ik voel me dus niet persoonlijk aangevallen ofzo
not yet!quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:55 schreef FUFR het volgende:
onze bank lijkt wel wit behaard!!
ja dat doen zequote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:55 schreef FUFR het volgende:
onze bank lijkt wel wit behaard!!
dat d8 ik dus ook, moet een andere joekel geweest zijnquote:
geen asielhonden in mijn casa, ik verneuk het karakter graag zelfquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat doen zeis het een pup of een asielhond?
ik ken het gevoel, wij moeten er ook nog uit maar ik denk zo dat FrauFUFR daar anders over denkt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:08 schreef -moppie- het volgende:
Wij moeten straks onze auto nog ergens uit Eindhoven halen.
Liefst zou ik me niet gaan aankleden vandaag maar tsja...
laten jullie nooit de sleutels achter just in kees de mensen eerder weggaan en je auto komen brengen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:08 schreef -moppie- het volgende:
Wij moeten straks onze auto nog ergens uit Eindhoven halen.
Liefst zou ik me niet gaan aankleden vandaag maar tsja...
had mevrouw FUFR het laat gemaakt?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ken het gevoel, wij moeten er ook nog uit maar ik denk zo dat FrauFUFR daar anders over denkt.
Die ligt nog in bed
uurtje of 5 zo uit het hoofdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
had mevrouw FUFR het laat gemaakt?
ja, zo dacht wodan er ook over, die was toen weer very actief voor even.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:16 schreef -moppie- het volgende:
dan is het allang tijd om op te staan
hij gebruikt stealth technieks om me te laten struikelenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:18 schreef -moppie- het volgende:
sjeest er zo'n huge dog door je huis
jep, dalijk wordt ie 60 kilo en dan heeft Houston een probleemquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:22 schreef -moppie- het volgende:
Het gekut begint nu al FUFR.. hoe klein ie nu nog is...
een groot probleem.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
jep, dalijk wordt ie 60 kilo en dan heeft Houston een probleem
ik denk jij als Colt nog op de plee zit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:31 schreef -moppie- het volgende:
who let the dog out, oe oe oe
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:38 schreef -moppie- het volgende:
Goed lezen, hij is er allang weer vanaf en hij heeft gewoon poepie gedaan
mammie! kindjes NY goed doorgekomen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:50 schreef amaranta het volgende:
hoi
allebei geslapen als een roosje, maar hier in de straat is geen vuurwerk afgestokenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
mammie! kindjes NY goed doorgekomen?
heeft Fappie al sterretjes afgestoken?
lekker! hier ging het tot ver na 2 uur door in de buurt,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
allebei geslapen als een roosje, maar hier in de straat is geen vuurwerk afgestoken
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
geen asielhonden in mijn casa, ik verneuk het karakter graag zelf
Ik ben er net weer uit, voel mezelf Atlas alleen kan ik het gewicht niet dragen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ken het gevoel, wij moeten er ook nog uit maar ik denk zo dat FrauFUFR daar anders over denkt.
Die ligt nog in bed
psies en die doek zellufquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zowel Zito als Senna zijn asielhonden en hebben een lief en goudeerlijk karakter. Alles valt of staat met de opvoeding.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:31 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb het niet zo op die penisverkleinende kutkeffertjes.
knap als het haar lukt....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en mijn moeder gaat dus stoppen met roken als het pakje op is. Ik had beloofd dat als ze zou gaan stoppen, ik mee zou doen. Maar ze heeft me dus niet van tevoren verteld dat ze dat nu ging doen
hihiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
knap als het haar lukt....
mag ik er geld op inzetten![]()
Hier dan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
Kom op met die foto fufr!
quote:
ik zie niksquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
Hier dan.
het Deense Dog gen is nog niet geactiveerd, dat gebeurt hopelijk snel
[ afbeelding ]
achter het kauwstaafje, die mopquote:
tis oknie mijn hund maar die van Samquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef febster het volgende:
Ik vind het echt geen FUFR hondveel te klein en knuffelbaar en vrouwelijk enzo
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Deze soort kan heel groot worden, al helemaal icm die andere soort die er door heen zit.
Arme dweil dan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:52 schreef bleiblei het volgende:
Of is er een Dog achter op een Yorkshire gekropen waardoor dit eruit kwam.
Ik vind Dewi een beetje domquote:
De meeste ken je toch al?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:24 schreef febster het volgende:
Dadelijk alle new kids on the block afleveringen kijken jongensCC @ 22.30
Al een half jaar of langerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind Dewi een beetje dom.
Ze heeft zich al bewezen in Idols. Wel faal dat je dan nog een zo een baggerprogramma te moeten doen om er ook wat mee te bereiken. Rachel idem trouwens.
Wel geinig dit:
http://gigapica.geenstijl.nl/2009/10/china.html#more
Die uniformen van de chinese dames. Mogen ze in NL ook wel invoeren
.
Die namaak hummers.
Ik kende Gigapica trouwens niet. Sinds wanneer hebben ze dat?
True, maar brak zijn ze nog een keer ook leukquote:
Ik zag het ja, sinds mei vorig jaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:45 schreef febster het volgende:
[..]
Al een half jaar of langer. Ken je het origineel wel? http://www.boston.com/bigpicture/
en dan live met je smoel op tv gegooid worden, walgelijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:34 schreef amaranta het volgende:
Postcodeloterij is in Eindhoven gevallun
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan live met je smoel op tv gegooid worden, walgelijk
je vraagt je af wat er mis mee is om ten overstaande van miljoenen mensen iemand een zak met 15! miljoen in de handen te duwen?quote:
Ik zou er geen probleem mee hebben. Ik zou zelfs een dansje doen voor de camera, naakt als het moet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je vraagt je af wat er mis mee is om ten overstaande van miljoenen mensen iemand een zak met 15! miljoen in de handen te duwen?
5625 VD 6 dus. Naam weten we ook. Wie regelt de kidnap auto?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:46 schreef amaranta het volgende:
En hij woont op zes, witte de ok
Ongetwijfeld, maar binnen een week baal je der gruwelijk vanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben. Ik zou zelfs een dansje doen voor de camera, naakt als het moet.
zeker weten van wel. Lang leve de staatsloterijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:49 schreef amaranta het volgende:
Ik zou ook anoniem willen blijven
Lief hundje, al zou ik eerder op een maltezer / sint bernard kruising gokken. Ben benieuwd wat er uit komtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
Hier dan.
het Deense Dog gen is nog niet geactiveerd, dat gebeurt hopelijk snel
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
en speciaal voor Juup:
[ afbeelding ]
Wat een eppo's. Net zoals onze keukenboer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
wel godgloeiende!
De fabrikant van de stoelen wil onze kapotte stoel niet vergoeden omdat de schade volgens hun niet door normaal gebruik ontstaan kan zijnEn ze bieden ons een nieuwe kuip aan voor 440 euro!
De kuip is zeg maar zitting + rugleuning. Het is een kuipstoel. Dus stoel zonder poten. Stoelen waren net iets meer dan 600 euro per stoel. Ik heb ze teruggemaild dat ik dit onacceptabel vind en dat ze met een beter voorstel mogen komen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat een eppo's. Net zoals onze keukenboer.
Maareh, wat is een kuip?
EN hoe duur waren de stoelen dan?
En kun je die kuip er zelf op monteren/lassen? Of heeft BB geen lasapparaat twv 246,49¤quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De kuip is zeg maar zitting + rugleuning. Het is een kuipstoel. Dus stoel zonder poten. Stoelen waren net iets meer dan 600 euro per stoel. Ik heb ze teruggemaild dat ik dit onacceptabel vind en dat ze met een beter voorstel mogen komen.
ze bieden ons die kuip aan voor 440 euro. Niet gratis. Anders had ik het meteen gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
En kun je die kuip er zelf op monteren/lassen? Of heeft BB geen lasapparaat twv 246,49¤
Dan zou ik gewoon voor die kuip gaan.
En wat is er eigenlijk kapot aan de stoel? En is het een groene of een zwarte?
Lullig als de groene kuip bijvoorbeeld niet meer te verkrijgen is.
Ja!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
nu moet ik natuurlijk een topic in WGR openen
Aha,quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
Schiet eens op danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
het wordt een boomer, kruising maltezer met chitzuquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lief hundje, al zou ik eerder op een maltezer / sint bernard kruising gokken. Ben benieuwd wat er uit komt
nee, je moet niet internetten maar een advocaat inschakelen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
was da witte ding? buttplug?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
en speciaal voor Juup:
[ afbeelding ]
zucht... nee natuurlijk niet, zoon stok koop je op de groei.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hebben jullie er een
[ afbeelding ]
bezemsteel
bij geleverd gekregen?
maltezer met chitzu?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
het wordt een boomer, kruising maltezer met chitzu
en dat is geen zwabbert maar een hond
bb zei: is dat een buttplug?quote:
snap ik, was ook niet zereneusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, je moet niet internetten maar een advocaat inschakelen.
dat heeft zin, WGR niet.
Joa, ik ben dus in contact met de tussenhandelaar. En die willen me tegemoet komen door 140 euro van de prijs af te doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:19 schreef FUFR het volgende:
je kunt je sowieso beroepen op de verwachte levensduur van een stoel.
hij en dus niet jullie moet aantonen dat de stoel verkeerd is gebruikt...
zat er geen winkelier tussen? want dan moet je daar zijn voor garantie.
standaard indeed!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:48 schreef amaranta het volgende:
Ik wilde het niet vragen maar ik dacht ook dat je een buttplug in je handen had
En wat heb je nou aan een zoutvaatje wat je niet neer kunt zetten, of staat het soms in een standaard?
nog een keer dan, ik hebquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het iig wel grappig dat FUFR zich openlijk de tering schaamt dat ie geen hond maar een rat heeft
gay alertquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR's hond is dus een
[ afbeelding ]
+
Nee, dat is geen hond!
Oh, dus ze voert 'm altijd enzo en ze laat 'm drie keer per dag uit?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog een keer dan, ik heb
geen hond, SAM heeft een hond
Correctie, Sam + J hebben een hondje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog een keer dan, ik heb
geen hond, SAM heeft een hond
Correctie, de familie FUFR heeft een zwabbertquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Correctie, Sam + J hebben een hondje.
jij ziet het verschil niet tussen een levende en een levensloze huisgenoot?quote:
Bekijk het positief! Een mooi saldo op je rekening.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:57 schreef bleiblei het volgende:
we hebben geen zaagtafel. ken je die mop van bb die vandaag een supermooie zaagtafel ging kopen? nou die tafel werd niet verkocht.
Neuh, heb net een andere via internet besteldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bekijk het positief! Een mooi saldo op je rekening.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR's hond is dus een
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Nee, dat is geen hond!
hoeveel heeft bor afgeschreven op de lotus?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:24 schreef amaranta het volgende:
Achja, moet ie zelf weten toch, als hij zijn geld daaraan uit wil geven.
weet ik niet, interesseert me ook niet. Tis zijn geld. Zolang hij z'n maandelijkse verplichtingen betaald ga ik daarover niet zeiken. Hij geeft nu ook bakken met geld uit aan die Mazda.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
hoeveel heeft bor afgeschreven op de lotus?
een rollator met zaagbladquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:03 schreef bleiblei het volgende:
Da was ik dus.
Ipv. deze:
[ afbeelding ]
Is het deze:
[ afbeelding ]
Geworden.
tot nu toe wel ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dus ze voert 'm altijd enzo en ze laat 'm drie keer per dag uit?
Kijk, feitelijk heb jij net zo goed die hond. Je hebt 'm alleen niet uit mogen kiezen
nu snap ik je helemaal niet meerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
tot nu toe wel ja.
koewa ras denken de dames zelf gekozen te hebben, lekker zo laten..
jawel, als je babbel geen vingers meer zuigt ga je met mij nagels lakkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
weet ik niet, interesseert me ook niet. Tis zijn geld. Zolang hij z'n maandelijkse verplichtingen betaald ga ik daarover niet zeiken. Hij geeft nu ook bakken met geld uit aan die Mazda.
Ik ben wat zuiniger en heb ook geen hobbie.
grote joekel, veel onderhoud en lastig op camping,quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu snap ik je helemaal niet meer
ah okee. Mijn ervaring is over het algemeen heel anders, en je deed het echt lijken alsof je het niks vond. My badquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
grote joekel, veel onderhoud en lastig op camping,
kleine hondje: makkelijk te handelen, makkelijk op camping, makkelijk voor de vrouw als likapparaat.
we kunnen wel allemaal een grote x hond willen maar ik neem een ras wat en past en hendig is.
Vooral de tokkies (als jij er D&G en bling bling op schildert en zo).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, als je babbel geen vingers meer zuigt ga je met mij nagels lakken
Weet je hoe vet je kinderen van de school dat vinden
als amariaranta dat graag wil,quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vooral de tokkies (als jij er D&G en bling bling op schildert en zo).
Mja, ik moet er altijd snoeihard om lachenquote:
Wij gaan zo maar eens Saw6 kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik moet er altijd snoeihard om lachen
bb zit trouwens Transformers te kijken, ik verdraag dat niet
dat kan nooit wat zijn danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:35 schreef Juup© het volgende:
Ben foto's aan het bestellen bij Snapfish, 30 foto's voor 90 cent incl. verzendkosten
Sinds 31 December uit, maar idd Ali illigaliquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker illegali, die is volgens mij nog niet uit toch?
Werkelijk perfect foto's, schitterende kwaliteit. Is een actie maar het leuke is dat als ik telkens een ander e-mail adres gebruik ik weer met dezelfde code mee kan doenquote:
in de bioscoop ja, nog niet op dvdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sinds 31 December uit, maar idd Ali illigali
nee, dat heeft bb ook. Ik kijk ook geen transformers, want dan slaap ik niet omdat ik me afvraag waar het heen moet met de wereldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:42 schreef amaranta het volgende:
Ik kijk dat genre niet, dan slaap ik Nie
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in de bioscoop ja, nog niet op dvd
Ik wacht wel gewoon
Had jij jouw gezag maar moeten laten geldenquote:Op zondag 3 januari 2010 01:18 schreef FUFR het volgende:
ach hou je mond
ik moet er iedere paar uur ff uit met die pup
En ik ga naar bedquote:Op zondag 3 januari 2010 01:19 schreef FUFR het volgende:
zolang ik zelf wakker ben dus en das nog wel een uur of 2
komt goed, hij snapt het achter mij aan lopen al goed en zit ook als eerste weer bij de juiste voordeurquote:Op zondag 3 januari 2010 01:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
En ik ga naar bedVeel plezier met wandelen met de pup trouwens vannacht
![]()
believe me, de soort hond is geheel ondergronds door mij geplanned.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had jij jouw gezag maar moeten laten geldenIk ben trouwens net terug van wandelen met de doggies in de snow
Dan had je tenminste een leuke eigenwijze trouwe hond gehad ipv een kuttelikkertje...gelukkig valt ie niet zo op in de sneeuwquote:Op zondag 3 januari 2010 01:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
believe me, de soort hond is geheel ondergronds door mij geplanned.
anders had ik hier nu een franse bulldog of een chi hua hua of zoiets
Een tibetaanse tijger is makkelijker in de omgang en minder ziektes
quote:Op zondag 3 januari 2010 02:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan had je tenminste een leuke eigenwijze trouwe hond gehad ipv een kuttelikkertje...gelukkig valt ie niet zo op in de sneeuw
Piest en poept Fabian 's nachts? Ja dusquote:
Gezien de temperaturen de komende dagen zal de sneeuw wel blijven liggen. Vanmorgen vroeg al aan het ruimen geweest hier voor de deur en op het pad en parkeerplaatsen. Blij dat ik afgelopen week flink wat zout heb ingeslagenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
het geschraap van de krabberser ligt weer sneeuw
Dan was jij wel erg jong toen jij die sneeuwpop gemaakt heb?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:05 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat ik een jaar of 15 was of jonger toen ik voor het laatst een sneeuwpop heb gemaakt.
Een jaar of 15 dus. Ik heb de fotos nog wel ergens liggen. Maar weet niet of dat in dit huis is of in het huis dat mijn ouders huren van de woonvereniging.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan was jij wel erg jong toen jij die sneeuwpop gemaakt heb?
Was een compliment mutsquote:Op zondag 3 januari 2010 14:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een jaar of 15 dus. Ik heb de fotos nog wel ergens liggen. Maar weet niet of dat in dit huis is of in het huis dat mijn ouders huren van de woonvereniging.
Als ik de fotos vind dan kan ik kijken of hij een muts droeg. Ik denk het wel. We hebben toen 2 grote emmers gevuld om zijn lichaam te maken. Beetje het zandkasteel idee maar dan met sneeuw.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ik de fotos vind dan kan ik kijken of hij een muts droeg. Ik denk het wel. We hebben toen 2 grote emmers gevuld om zijn lichaam te maken. Beetje het zandkasteel idee maar dan met sneeuw.
Leuk voor de katjesquote:Op zondag 3 januari 2010 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net halve overrijpe appeltjes in de tuin gelegd en nu doen de vogelsjes nom
Geen idee, ik vind de telescoopkrabpalen maar slecht van kwaliteit dus geen ervaring verder mee. Alle krabpalen die wij tot nu toe gekocht of gekregen hebben, heb ik verstevigd zodat ze niet wankel werden.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zoek nog een compacte telescoopkrabpaal van uitmuntende kwaliteit. Juup, tips?
naja, je kan ze denk ik wel in goede kwaliteit kopen. En boren in muren of plafond is geen probleem, ding komt toch op een vaste plek te staan. Maar okee, dan ga ik even naar F&Fquote:Op zondag 3 januari 2010 14:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind de telescoopkrabpalen maar slecht van kwaliteit dus geen ervaring verder mee. Alle krabpalen die wij tot nu toe gekocht of gekregen hebben, heb ik verstevigd zodat ze niet wankel werden.
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:45 schreef bleiblei het volgende:
Maar wat is er dan telescoop aan zoon ding? Alleen die mof waarmee je em klemt tegen het plafond toch?
Kunnen we denk ik beter een paal zoeken/configureren die zo dicht mogelijk tegen het plafond komt. Verzin ik wel wat om em vast te zetten (zo een rozet ofzo).
je bedoelt IN krijgt denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 14:51 schreef bleiblei het volgende:
Lijkt mij idd het beste. Heb je een paal met alleen zinnige dingen zonder van die klote holen waar je de kat met geen mogelijkheid uit krijgt en kan je zelf zo stevig mogelijk maken.
ow dat. Ja, zo'n vaste unit zet je niet ff met kat en al in de tuinquote:Op zondag 3 januari 2010 14:55 schreef bleiblei het volgende:
Nee, ik doelde op dat handige hol van je vorige krabpaal waar Zoë altijd in verdwijnt op momenten dat het niet uit komt.
kraBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBpaalquote:Op zondag 3 januari 2010 14:57 schreef amaranta het volgende:
Ik zeg:
regenpijp en een bol touw
klaar krappaal
het gaat er om dat de paal langer mee gaat dan de drie maanden die dit soort constructies hier gemiddeld overleven. Dus nee, een stuk regenpijp met touw is geen goed alternatiefquote:Op zondag 3 januari 2010 14:59 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht net....b of p.....
maargoed....
je begrijpt me wel toch?
Dat is dus een goed idee, zoiets heb ik ook gedaan met onze vorige grote krabpaal, alleen heb ik niets nieuws gekocht want ik had nog wat krabpalen gekregen en daar de onderdelen van gebruikt.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zit er al aan te denken om zelf een stapel losse onderdelen te gaan halen en dan te gaan bouwen... kun je ook een tussenplateau halverwege aan de muur monteren voor de stevigheid
als ik snachts wakker ben laat ik de hond ook vaker uit jaquote:Op zondag 3 januari 2010 07:03 schreef amaranta het volgende:
Moet je hond snavhts ook uit ja?
ik kan er wel eentje maken, gewoon op 220V voor het gemak?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind de telescoopkrabpalen maar slecht van kwaliteit dus geen ervaring verder mee. Alle krabpalen die wij tot nu toe gekocht of gekregen hebben, heb ik verstevigd zodat ze niet wankel werden.
Vraag maar aan SQ, ik heb er geen nodigquote:Op zondag 3 januari 2010 19:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kan er wel eentje maken, gewoon op 220V voor het gemak?
hier ook lekkerquote:Op zondag 3 januari 2010 20:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen last van, lekker warm hier binnen
Mooi zoquote:Op zondag 3 januari 2010 20:36 schreef murp het volgende:
[..]
goed, die kleine is al groot aan het worden.. geweldig!
jij toch ook trotse pappa?
Juup&Coquote:Op zondag 3 januari 2010 20:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Ik ben zeker een trotse pappa, had nooit gedacht dat vader zijn zo mooi zou zijn.
Heel even:
[kijk even in de edit historie]
ah, wat is ie liefquote:Op zondag 3 januari 2010 20:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Ik ben zeker een trotse pappa, had nooit gedacht dat vader zijn zo mooi zou zijn.
Heel even:
[kijk even in de edit historie]
Dat lachende koppiequote:Op zondag 3 januari 2010 21:02 schreef murp het volgende:
http://picasaweb.google.n(...)#5422606193459858130
Eenschquote:Op zondag 3 januari 2010 21:05 schreef bleiblei het volgende:
Leuke auto die Lexus, maar het ziet eruit als een opgefokte Eclipse.
Die jappen kunnen het niet en zullen het nooit kunnen.
Wauw, landelijke bekendheid bij de paupersquote:Op zondag 3 januari 2010 21:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jawel, staat nu op de voorpagina en geenstijl.
Wat heeft dat met bier te maken?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef bleiblei het volgende:
stelletje alcoholisten.
moeten jullie morgen niet werken?
Dat is morgen pasquote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef bleiblei het volgende:
stelletje alcoholisten.
moeten jullie morgen niet werken?
Waarom doe jij dat niet voor hem?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
bb heeft de halve dag staan strijken voor z'n nieuwe jasjedasje functie
Moet wat voor je mannetje over hebben vind ik. Niet dat DuchessX het van mij hoeft hoor, als het aan mij ligt worden mijn kleren zelden of nooit gestreken. Als zij wil dat ik er goed uit zie qua kleding dan mag zij strijken als zij dat wiltquote:
ik heb zat voor "m'n mannetje" over. Ik kook bijvoorbeeld elke dag z'n potje. Maar ik weiger pertinent te strijken. Voor mij voegt het niks toe en als hij iets wil dragen wat gestreken moet worden weet ie waar de plank staatquote:Op zondag 3 januari 2010 23:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet wat voor je mannetje over hebben vind ik. Niet dat DuchessX het van mij hoeft hoor, als het aan mij ligt worden mijn kleren zelden of nooit gestreken. Als zij wil dat ik er goed uit zie qua kleding dan mag zij strijken als zij dat wilt
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zat voor "m'n mannetje" over. Ik kook bijvoorbeeld elke dag z'n potje. Maar ik weiger pertinent te strijken. Voor mij voegt het niks toe en als hij iets wil dragen wat gestreken moet worden weet ie waar de plank staat
je bent geruimd?quote:
Neuhj, zou ik geen grapjes meer over maken.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
het valt me mee dat de: zwanger? er niet tussen zit
en Phil Taylor is net voor de 15e keer wereldkampioen geworden...en nog het beste: hij heeft ervoor moeten werkenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ze zijn er een vergeten: http://frontpage.fok.nl/nieuws/365167
Oh nee, het is geen varkenspest
in verwachting?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
drachtig?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
SOA?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben alweer anderhalf uur in deze chaos aan het werkquote:Op maandag 4 januari 2010 09:22 schreef -moppie- het volgende:
Ja goeiemorgen!
Als iedereen nog slaapt ben ik heul jaloers. Kon echt niet wakker worden vanochtend.
En witte gullie wel hoe koud het is...brrrrr
Was allang al wakkerquote:Op maandag 4 januari 2010 09:22 schreef -moppie- het volgende:
Ja goeiemorgen!
Als iedereen nog slaapt ben ik heul jaloers. Kon echt niet wakker worden vanochtend.
En witte gullie wel hoe koud het is...brrrrr
Succes danquote:Op maandag 4 januari 2010 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb antwoord op de mail van mijn ex-huisbaas
mail heb ik in augustus voor het eerst verstuurd, er was iets mis gegaan met de overname van UPC waardoor ik 4 maanden teveel heb betaald. Nu wil hij eerst de originele facturen hebben.
En de garp? Dat UPC geen facturen meer verstuurt maar dat je die kan opvragen via de website
Fase 6 is het hoogst en dan gaat het helemaal fout met mij. Duurt nog wel even voor ik die fase bereikt heb mits ik rust neem. Had vandaag wat afspraken staan (naar opticien voor bril e.d.) maar die heb ik geannuleerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |