knap als het haar lukt....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en mijn moeder gaat dus stoppen met roken als het pakje op is. Ik had beloofd dat als ze zou gaan stoppen, ik mee zou doen. Maar ze heeft me dus niet van tevoren verteld dat ze dat nu ging doen
hihiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
knap als het haar lukt....
mag ik er geld op inzetten![]()
Hier dan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
Kom op met die foto fufr!
quote:
ik zie niksquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
Hier dan.
het Deense Dog gen is nog niet geactiveerd, dat gebeurt hopelijk snel
[ afbeelding ]
achter het kauwstaafje, die mopquote:
tis oknie mijn hund maar die van Samquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef febster het volgende:
Ik vind het echt geen FUFR hondveel te klein en knuffelbaar en vrouwelijk enzo
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Deze soort kan heel groot worden, al helemaal icm die andere soort die er door heen zit.
Arme dweil dan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:52 schreef bleiblei het volgende:
Of is er een Dog achter op een Yorkshire gekropen waardoor dit eruit kwam.
Ik vind Dewi een beetje domquote:
De meeste ken je toch al?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:24 schreef febster het volgende:
Dadelijk alle new kids on the block afleveringen kijken jongensCC @ 22.30
Al een half jaar of langerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind Dewi een beetje dom.
Ze heeft zich al bewezen in Idols. Wel faal dat je dan nog een zo een baggerprogramma te moeten doen om er ook wat mee te bereiken. Rachel idem trouwens.
Wel geinig dit:
http://gigapica.geenstijl.nl/2009/10/china.html#more
Die uniformen van de chinese dames. Mogen ze in NL ook wel invoeren
.
Die namaak hummers.
Ik kende Gigapica trouwens niet. Sinds wanneer hebben ze dat?
True, maar brak zijn ze nog een keer ook leukquote:
Ik zag het ja, sinds mei vorig jaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:45 schreef febster het volgende:
[..]
Al een half jaar of langer. Ken je het origineel wel? http://www.boston.com/bigpicture/
en dan live met je smoel op tv gegooid worden, walgelijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:34 schreef amaranta het volgende:
Postcodeloterij is in Eindhoven gevallun
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan live met je smoel op tv gegooid worden, walgelijk
je vraagt je af wat er mis mee is om ten overstaande van miljoenen mensen iemand een zak met 15! miljoen in de handen te duwen?quote:
Ik zou er geen probleem mee hebben. Ik zou zelfs een dansje doen voor de camera, naakt als het moet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je vraagt je af wat er mis mee is om ten overstaande van miljoenen mensen iemand een zak met 15! miljoen in de handen te duwen?
5625 VD 6 dus. Naam weten we ook. Wie regelt de kidnap auto?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:46 schreef amaranta het volgende:
En hij woont op zes, witte de ok
Ongetwijfeld, maar binnen een week baal je der gruwelijk vanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben. Ik zou zelfs een dansje doen voor de camera, naakt als het moet.
zeker weten van wel. Lang leve de staatsloterijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:49 schreef amaranta het volgende:
Ik zou ook anoniem willen blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |