Jaja.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik erger me gewoon aan dat geroep van: ja, dat ging zus en zo! van mensen die er niet bij waren en dan ook nog stellig overtuigd blijven van wat ze roepen. Ik voel me dus niet persoonlijk aangevallen ofzo
not yet!quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:55 schreef FUFR het volgende:
onze bank lijkt wel wit behaard!!
ja dat doen zequote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:55 schreef FUFR het volgende:
onze bank lijkt wel wit behaard!!
dat d8 ik dus ook, moet een andere joekel geweest zijnquote:
geen asielhonden in mijn casa, ik verneuk het karakter graag zelfquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat doen zeis het een pup of een asielhond?
ik ken het gevoel, wij moeten er ook nog uit maar ik denk zo dat FrauFUFR daar anders over denkt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:08 schreef -moppie- het volgende:
Wij moeten straks onze auto nog ergens uit Eindhoven halen.
Liefst zou ik me niet gaan aankleden vandaag maar tsja...
laten jullie nooit de sleutels achter just in kees de mensen eerder weggaan en je auto komen brengen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:08 schreef -moppie- het volgende:
Wij moeten straks onze auto nog ergens uit Eindhoven halen.
Liefst zou ik me niet gaan aankleden vandaag maar tsja...
had mevrouw FUFR het laat gemaakt?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ken het gevoel, wij moeten er ook nog uit maar ik denk zo dat FrauFUFR daar anders over denkt.
Die ligt nog in bed
uurtje of 5 zo uit het hoofdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
had mevrouw FUFR het laat gemaakt?
ja, zo dacht wodan er ook over, die was toen weer very actief voor even.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:16 schreef -moppie- het volgende:
dan is het allang tijd om op te staan
hij gebruikt stealth technieks om me te laten struikelenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:18 schreef -moppie- het volgende:
sjeest er zo'n huge dog door je huis
jep, dalijk wordt ie 60 kilo en dan heeft Houston een probleemquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:22 schreef -moppie- het volgende:
Het gekut begint nu al FUFR.. hoe klein ie nu nog is...
een groot probleem.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
jep, dalijk wordt ie 60 kilo en dan heeft Houston een probleem
ik denk jij als Colt nog op de plee zit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:31 schreef -moppie- het volgende:
who let the dog out, oe oe oe
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:38 schreef -moppie- het volgende:
Goed lezen, hij is er allang weer vanaf en hij heeft gewoon poepie gedaan
mammie! kindjes NY goed doorgekomen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:50 schreef amaranta het volgende:
hoi
allebei geslapen als een roosje, maar hier in de straat is geen vuurwerk afgestokenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
mammie! kindjes NY goed doorgekomen?
heeft Fappie al sterretjes afgestoken?
lekker! hier ging het tot ver na 2 uur door in de buurt,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
allebei geslapen als een roosje, maar hier in de straat is geen vuurwerk afgestoken
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
geen asielhonden in mijn casa, ik verneuk het karakter graag zelf
Ik ben er net weer uit, voel mezelf Atlas alleen kan ik het gewicht niet dragen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ken het gevoel, wij moeten er ook nog uit maar ik denk zo dat FrauFUFR daar anders over denkt.
Die ligt nog in bed
psies en die doek zellufquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zowel Zito als Senna zijn asielhonden en hebben een lief en goudeerlijk karakter. Alles valt of staat met de opvoeding.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:31 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb het niet zo op die penisverkleinende kutkeffertjes.
knap als het haar lukt....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en mijn moeder gaat dus stoppen met roken als het pakje op is. Ik had beloofd dat als ze zou gaan stoppen, ik mee zou doen. Maar ze heeft me dus niet van tevoren verteld dat ze dat nu ging doen
hihiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
knap als het haar lukt....
mag ik er geld op inzetten![]()
Hier dan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
Kom op met die foto fufr!
quote:
ik zie niksquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
Hier dan.
het Deense Dog gen is nog niet geactiveerd, dat gebeurt hopelijk snel
[ afbeelding ]
achter het kauwstaafje, die mopquote:
tis oknie mijn hund maar die van Samquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef febster het volgende:
Ik vind het echt geen FUFR hondveel te klein en knuffelbaar en vrouwelijk enzo
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Deze soort kan heel groot worden, al helemaal icm die andere soort die er door heen zit.
Arme dweil dan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:52 schreef bleiblei het volgende:
Of is er een Dog achter op een Yorkshire gekropen waardoor dit eruit kwam.
Ik vind Dewi een beetje domquote:
De meeste ken je toch al?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:24 schreef febster het volgende:
Dadelijk alle new kids on the block afleveringen kijken jongensCC @ 22.30
Al een half jaar of langerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind Dewi een beetje dom.
Ze heeft zich al bewezen in Idols. Wel faal dat je dan nog een zo een baggerprogramma te moeten doen om er ook wat mee te bereiken. Rachel idem trouwens.
Wel geinig dit:
http://gigapica.geenstijl.nl/2009/10/china.html#more
Die uniformen van de chinese dames. Mogen ze in NL ook wel invoeren
.
Die namaak hummers.
Ik kende Gigapica trouwens niet. Sinds wanneer hebben ze dat?
True, maar brak zijn ze nog een keer ook leukquote:
Ik zag het ja, sinds mei vorig jaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:45 schreef febster het volgende:
[..]
Al een half jaar of langer. Ken je het origineel wel? http://www.boston.com/bigpicture/
en dan live met je smoel op tv gegooid worden, walgelijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:34 schreef amaranta het volgende:
Postcodeloterij is in Eindhoven gevallun
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan live met je smoel op tv gegooid worden, walgelijk
je vraagt je af wat er mis mee is om ten overstaande van miljoenen mensen iemand een zak met 15! miljoen in de handen te duwen?quote:
Ik zou er geen probleem mee hebben. Ik zou zelfs een dansje doen voor de camera, naakt als het moet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je vraagt je af wat er mis mee is om ten overstaande van miljoenen mensen iemand een zak met 15! miljoen in de handen te duwen?
5625 VD 6 dus. Naam weten we ook. Wie regelt de kidnap auto?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:46 schreef amaranta het volgende:
En hij woont op zes, witte de ok
Ongetwijfeld, maar binnen een week baal je der gruwelijk vanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben. Ik zou zelfs een dansje doen voor de camera, naakt als het moet.
zeker weten van wel. Lang leve de staatsloterijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:49 schreef amaranta het volgende:
Ik zou ook anoniem willen blijven
Lief hundje, al zou ik eerder op een maltezer / sint bernard kruising gokken. Ben benieuwd wat er uit komtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
Hier dan.
het Deense Dog gen is nog niet geactiveerd, dat gebeurt hopelijk snel
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
en speciaal voor Juup:
[ afbeelding ]
Wat een eppo's. Net zoals onze keukenboer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
wel godgloeiende!
De fabrikant van de stoelen wil onze kapotte stoel niet vergoeden omdat de schade volgens hun niet door normaal gebruik ontstaan kan zijnEn ze bieden ons een nieuwe kuip aan voor 440 euro!
De kuip is zeg maar zitting + rugleuning. Het is een kuipstoel. Dus stoel zonder poten. Stoelen waren net iets meer dan 600 euro per stoel. Ik heb ze teruggemaild dat ik dit onacceptabel vind en dat ze met een beter voorstel mogen komen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat een eppo's. Net zoals onze keukenboer.
Maareh, wat is een kuip?
EN hoe duur waren de stoelen dan?
En kun je die kuip er zelf op monteren/lassen? Of heeft BB geen lasapparaat twv 246,49¤quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De kuip is zeg maar zitting + rugleuning. Het is een kuipstoel. Dus stoel zonder poten. Stoelen waren net iets meer dan 600 euro per stoel. Ik heb ze teruggemaild dat ik dit onacceptabel vind en dat ze met een beter voorstel mogen komen.
ze bieden ons die kuip aan voor 440 euro. Niet gratis. Anders had ik het meteen gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
En kun je die kuip er zelf op monteren/lassen? Of heeft BB geen lasapparaat twv 246,49¤
Dan zou ik gewoon voor die kuip gaan.
En wat is er eigenlijk kapot aan de stoel? En is het een groene of een zwarte?
Lullig als de groene kuip bijvoorbeeld niet meer te verkrijgen is.
Ja!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
nu moet ik natuurlijk een topic in WGR openen
Aha,quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
Schiet eens op danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
het wordt een boomer, kruising maltezer met chitzuquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lief hundje, al zou ik eerder op een maltezer / sint bernard kruising gokken. Ben benieuwd wat er uit komt
nee, je moet niet internetten maar een advocaat inschakelen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
was da witte ding? buttplug?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
en speciaal voor Juup:
[ afbeelding ]
zucht... nee natuurlijk niet, zoon stok koop je op de groei.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hebben jullie er een
[ afbeelding ]
bezemsteel
bij geleverd gekregen?
maltezer met chitzu?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
het wordt een boomer, kruising maltezer met chitzu
en dat is geen zwabbert maar een hond
bb zei: is dat een buttplug?quote:
snap ik, was ook niet zereneusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, je moet niet internetten maar een advocaat inschakelen.
dat heeft zin, WGR niet.
Joa, ik ben dus in contact met de tussenhandelaar. En die willen me tegemoet komen door 140 euro van de prijs af te doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:19 schreef FUFR het volgende:
je kunt je sowieso beroepen op de verwachte levensduur van een stoel.
hij en dus niet jullie moet aantonen dat de stoel verkeerd is gebruikt...
zat er geen winkelier tussen? want dan moet je daar zijn voor garantie.
standaard indeed!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:48 schreef amaranta het volgende:
Ik wilde het niet vragen maar ik dacht ook dat je een buttplug in je handen had
En wat heb je nou aan een zoutvaatje wat je niet neer kunt zetten, of staat het soms in een standaard?
nog een keer dan, ik hebquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het iig wel grappig dat FUFR zich openlijk de tering schaamt dat ie geen hond maar een rat heeft
gay alertquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR's hond is dus een
[ afbeelding ]
+
Nee, dat is geen hond!
Oh, dus ze voert 'm altijd enzo en ze laat 'm drie keer per dag uit?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog een keer dan, ik heb
geen hond, SAM heeft een hond
Correctie, Sam + J hebben een hondje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog een keer dan, ik heb
geen hond, SAM heeft een hond
Correctie, de familie FUFR heeft een zwabbertquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Correctie, Sam + J hebben een hondje.
jij ziet het verschil niet tussen een levende en een levensloze huisgenoot?quote:
Bekijk het positief! Een mooi saldo op je rekening.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:57 schreef bleiblei het volgende:
we hebben geen zaagtafel. ken je die mop van bb die vandaag een supermooie zaagtafel ging kopen? nou die tafel werd niet verkocht.
Neuh, heb net een andere via internet besteldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bekijk het positief! Een mooi saldo op je rekening.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR's hond is dus een
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Nee, dat is geen hond!
hoeveel heeft bor afgeschreven op de lotus?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:24 schreef amaranta het volgende:
Achja, moet ie zelf weten toch, als hij zijn geld daaraan uit wil geven.
weet ik niet, interesseert me ook niet. Tis zijn geld. Zolang hij z'n maandelijkse verplichtingen betaald ga ik daarover niet zeiken. Hij geeft nu ook bakken met geld uit aan die Mazda.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
hoeveel heeft bor afgeschreven op de lotus?
een rollator met zaagbladquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:03 schreef bleiblei het volgende:
Da was ik dus.
Ipv. deze:
[ afbeelding ]
Is het deze:
[ afbeelding ]
Geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |