Lief hundje, al zou ik eerder op een maltezer / sint bernard kruising gokken. Ben benieuwd wat er uit komtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
Hier dan.
het Deense Dog gen is nog niet geactiveerd, dat gebeurt hopelijk snel
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
en speciaal voor Juup:
[ afbeelding ]
Wat een eppo's. Net zoals onze keukenboer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
wel godgloeiende!
De fabrikant van de stoelen wil onze kapotte stoel niet vergoeden omdat de schade volgens hun niet door normaal gebruik ontstaan kan zijnEn ze bieden ons een nieuwe kuip aan voor 440 euro!
De kuip is zeg maar zitting + rugleuning. Het is een kuipstoel. Dus stoel zonder poten. Stoelen waren net iets meer dan 600 euro per stoel. Ik heb ze teruggemaild dat ik dit onacceptabel vind en dat ze met een beter voorstel mogen komen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat een eppo's. Net zoals onze keukenboer.
Maareh, wat is een kuip?
EN hoe duur waren de stoelen dan?
En kun je die kuip er zelf op monteren/lassen? Of heeft BB geen lasapparaat twv 246,49¤quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De kuip is zeg maar zitting + rugleuning. Het is een kuipstoel. Dus stoel zonder poten. Stoelen waren net iets meer dan 600 euro per stoel. Ik heb ze teruggemaild dat ik dit onacceptabel vind en dat ze met een beter voorstel mogen komen.
ze bieden ons die kuip aan voor 440 euro. Niet gratis. Anders had ik het meteen gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
En kun je die kuip er zelf op monteren/lassen? Of heeft BB geen lasapparaat twv 246,49¤
Dan zou ik gewoon voor die kuip gaan.
En wat is er eigenlijk kapot aan de stoel? En is het een groene of een zwarte?
Lullig als de groene kuip bijvoorbeeld niet meer te verkrijgen is.
Ja!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
nu moet ik natuurlijk een topic in WGR openen
Aha,quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
Schiet eens op danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
het wordt een boomer, kruising maltezer met chitzuquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lief hundje, al zou ik eerder op een maltezer / sint bernard kruising gokken. Ben benieuwd wat er uit komt
nee, je moet niet internetten maar een advocaat inschakelen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
was da witte ding? buttplug?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
en speciaal voor Juup:
[ afbeelding ]
zucht... nee natuurlijk niet, zoon stok koop je op de groei.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hebben jullie er een
[ afbeelding ]
bezemsteel
bij geleverd gekregen?
maltezer met chitzu?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
het wordt een boomer, kruising maltezer met chitzu
en dat is geen zwabbert maar een hond
bb zei: is dat een buttplug?quote:
snap ik, was ook niet zereneusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, je moet niet internetten maar een advocaat inschakelen.
dat heeft zin, WGR niet.
Joa, ik ben dus in contact met de tussenhandelaar. En die willen me tegemoet komen door 140 euro van de prijs af te doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:19 schreef FUFR het volgende:
je kunt je sowieso beroepen op de verwachte levensduur van een stoel.
hij en dus niet jullie moet aantonen dat de stoel verkeerd is gebruikt...
zat er geen winkelier tussen? want dan moet je daar zijn voor garantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |