hij gebruikt stealth technieks om me te laten struikelenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:18 schreef -moppie- het volgende:
sjeest er zo'n huge dog door je huis
jep, dalijk wordt ie 60 kilo en dan heeft Houston een probleemquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:22 schreef -moppie- het volgende:
Het gekut begint nu al FUFR.. hoe klein ie nu nog is...
een groot probleem.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
jep, dalijk wordt ie 60 kilo en dan heeft Houston een probleem
ik denk jij als Colt nog op de plee zit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:31 schreef -moppie- het volgende:
who let the dog out, oe oe oe
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:38 schreef -moppie- het volgende:
Goed lezen, hij is er allang weer vanaf en hij heeft gewoon poepie gedaan
mammie! kindjes NY goed doorgekomen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:50 schreef amaranta het volgende:
hoi
allebei geslapen als een roosje, maar hier in de straat is geen vuurwerk afgestokenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
mammie! kindjes NY goed doorgekomen?
heeft Fappie al sterretjes afgestoken?
lekker! hier ging het tot ver na 2 uur door in de buurt,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
allebei geslapen als een roosje, maar hier in de straat is geen vuurwerk afgestoken
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
geen asielhonden in mijn casa, ik verneuk het karakter graag zelf
Ik ben er net weer uit, voel mezelf Atlas alleen kan ik het gewicht niet dragen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ken het gevoel, wij moeten er ook nog uit maar ik denk zo dat FrauFUFR daar anders over denkt.
Die ligt nog in bed
psies en die doek zellufquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zowel Zito als Senna zijn asielhonden en hebben een lief en goudeerlijk karakter. Alles valt of staat met de opvoeding.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:31 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb het niet zo op die penisverkleinende kutkeffertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |