standaard indeed!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:48 schreef amaranta het volgende:
Ik wilde het niet vragen maar ik dacht ook dat je een buttplug in je handen had
En wat heb je nou aan een zoutvaatje wat je niet neer kunt zetten, of staat het soms in een standaard?
nog een keer dan, ik hebquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het iig wel grappig dat FUFR zich openlijk de tering schaamt dat ie geen hond maar een rat heeft
gay alertquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR's hond is dus een
[ afbeelding ]
+
Nee, dat is geen hond!
Oh, dus ze voert 'm altijd enzo en ze laat 'm drie keer per dag uit?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog een keer dan, ik heb
geen hond, SAM heeft een hond
Correctie, Sam + J hebben een hondje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog een keer dan, ik heb
geen hond, SAM heeft een hond
Correctie, de familie FUFR heeft een zwabbertquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Correctie, Sam + J hebben een hondje.
jij ziet het verschil niet tussen een levende en een levensloze huisgenoot?quote:
Bekijk het positief! Een mooi saldo op je rekening.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:57 schreef bleiblei het volgende:
we hebben geen zaagtafel. ken je die mop van bb die vandaag een supermooie zaagtafel ging kopen? nou die tafel werd niet verkocht.
Neuh, heb net een andere via internet besteldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bekijk het positief! Een mooi saldo op je rekening.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR's hond is dus een
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Nee, dat is geen hond!
hoeveel heeft bor afgeschreven op de lotus?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:24 schreef amaranta het volgende:
Achja, moet ie zelf weten toch, als hij zijn geld daaraan uit wil geven.
weet ik niet, interesseert me ook niet. Tis zijn geld. Zolang hij z'n maandelijkse verplichtingen betaald ga ik daarover niet zeiken. Hij geeft nu ook bakken met geld uit aan die Mazda.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
hoeveel heeft bor afgeschreven op de lotus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |