een rollator met zaagbladquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:03 schreef bleiblei het volgende:
Da was ik dus.
Ipv. deze:
[ afbeelding ]
Is het deze:
[ afbeelding ]
Geworden.
tot nu toe wel ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dus ze voert 'm altijd enzo en ze laat 'm drie keer per dag uit?
Kijk, feitelijk heb jij net zo goed die hond. Je hebt 'm alleen niet uit mogen kiezen
nu snap ik je helemaal niet meerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
tot nu toe wel ja.
koewa ras denken de dames zelf gekozen te hebben, lekker zo laten..
jawel, als je babbel geen vingers meer zuigt ga je met mij nagels lakkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
weet ik niet, interesseert me ook niet. Tis zijn geld. Zolang hij z'n maandelijkse verplichtingen betaald ga ik daarover niet zeiken. Hij geeft nu ook bakken met geld uit aan die Mazda.
Ik ben wat zuiniger en heb ook geen hobbie.
grote joekel, veel onderhoud en lastig op camping,quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu snap ik je helemaal niet meer
ah okee. Mijn ervaring is over het algemeen heel anders, en je deed het echt lijken alsof je het niks vond. My badquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
grote joekel, veel onderhoud en lastig op camping,
kleine hondje: makkelijk te handelen, makkelijk op camping, makkelijk voor de vrouw als likapparaat.
we kunnen wel allemaal een grote x hond willen maar ik neem een ras wat en past en hendig is.
Vooral de tokkies (als jij er D&G en bling bling op schildert en zo).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, als je babbel geen vingers meer zuigt ga je met mij nagels lakken
Weet je hoe vet je kinderen van de school dat vinden
als amariaranta dat graag wil,quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vooral de tokkies (als jij er D&G en bling bling op schildert en zo).
Mja, ik moet er altijd snoeihard om lachenquote:
Wij gaan zo maar eens Saw6 kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik moet er altijd snoeihard om lachen
bb zit trouwens Transformers te kijken, ik verdraag dat niet
dat kan nooit wat zijn danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:35 schreef Juup© het volgende:
Ben foto's aan het bestellen bij Snapfish, 30 foto's voor 90 cent incl. verzendkosten
Sinds 31 December uit, maar idd Ali illigaliquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker illegali, die is volgens mij nog niet uit toch?
Werkelijk perfect foto's, schitterende kwaliteit. Is een actie maar het leuke is dat als ik telkens een ander e-mail adres gebruik ik weer met dezelfde code mee kan doenquote:
in de bioscoop ja, nog niet op dvdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sinds 31 December uit, maar idd Ali illigali
nee, dat heeft bb ook. Ik kijk ook geen transformers, want dan slaap ik niet omdat ik me afvraag waar het heen moet met de wereldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:42 schreef amaranta het volgende:
Ik kijk dat genre niet, dan slaap ik Nie
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in de bioscoop ja, nog niet op dvd
Ik wacht wel gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |