Een jaar of 15 dus. Ik heb de fotos nog wel ergens liggen. Maar weet niet of dat in dit huis is of in het huis dat mijn ouders huren van de woonvereniging.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan was jij wel erg jong toen jij die sneeuwpop gemaakt heb?
Was een compliment mutsquote:Op zondag 3 januari 2010 14:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een jaar of 15 dus. Ik heb de fotos nog wel ergens liggen. Maar weet niet of dat in dit huis is of in het huis dat mijn ouders huren van de woonvereniging.
Als ik de fotos vind dan kan ik kijken of hij een muts droeg. Ik denk het wel. We hebben toen 2 grote emmers gevuld om zijn lichaam te maken. Beetje het zandkasteel idee maar dan met sneeuw.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ik de fotos vind dan kan ik kijken of hij een muts droeg. Ik denk het wel. We hebben toen 2 grote emmers gevuld om zijn lichaam te maken. Beetje het zandkasteel idee maar dan met sneeuw.
Leuk voor de katjesquote:Op zondag 3 januari 2010 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net halve overrijpe appeltjes in de tuin gelegd en nu doen de vogelsjes nom
Geen idee, ik vind de telescoopkrabpalen maar slecht van kwaliteit dus geen ervaring verder mee. Alle krabpalen die wij tot nu toe gekocht of gekregen hebben, heb ik verstevigd zodat ze niet wankel werden.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zoek nog een compacte telescoopkrabpaal van uitmuntende kwaliteit. Juup, tips?
naja, je kan ze denk ik wel in goede kwaliteit kopen. En boren in muren of plafond is geen probleem, ding komt toch op een vaste plek te staan. Maar okee, dan ga ik even naar F&Fquote:Op zondag 3 januari 2010 14:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind de telescoopkrabpalen maar slecht van kwaliteit dus geen ervaring verder mee. Alle krabpalen die wij tot nu toe gekocht of gekregen hebben, heb ik verstevigd zodat ze niet wankel werden.
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:45 schreef bleiblei het volgende:
Maar wat is er dan telescoop aan zoon ding? Alleen die mof waarmee je em klemt tegen het plafond toch?
Kunnen we denk ik beter een paal zoeken/configureren die zo dicht mogelijk tegen het plafond komt. Verzin ik wel wat om em vast te zetten (zo een rozet ofzo).
je bedoelt IN krijgt denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 14:51 schreef bleiblei het volgende:
Lijkt mij idd het beste. Heb je een paal met alleen zinnige dingen zonder van die klote holen waar je de kat met geen mogelijkheid uit krijgt en kan je zelf zo stevig mogelijk maken.
ow dat. Ja, zo'n vaste unit zet je niet ff met kat en al in de tuinquote:Op zondag 3 januari 2010 14:55 schreef bleiblei het volgende:
Nee, ik doelde op dat handige hol van je vorige krabpaal waar Zoë altijd in verdwijnt op momenten dat het niet uit komt.
kraBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBpaalquote:Op zondag 3 januari 2010 14:57 schreef amaranta het volgende:
Ik zeg:
regenpijp en een bol touw
klaar krappaal
het gaat er om dat de paal langer mee gaat dan de drie maanden die dit soort constructies hier gemiddeld overleven. Dus nee, een stuk regenpijp met touw is geen goed alternatiefquote:Op zondag 3 januari 2010 14:59 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht net....b of p.....
maargoed....
je begrijpt me wel toch?
Dat is dus een goed idee, zoiets heb ik ook gedaan met onze vorige grote krabpaal, alleen heb ik niets nieuws gekocht want ik had nog wat krabpalen gekregen en daar de onderdelen van gebruikt.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zit er al aan te denken om zelf een stapel losse onderdelen te gaan halen en dan te gaan bouwen... kun je ook een tussenplateau halverwege aan de muur monteren voor de stevigheid
als ik snachts wakker ben laat ik de hond ook vaker uit jaquote:Op zondag 3 januari 2010 07:03 schreef amaranta het volgende:
Moet je hond snavhts ook uit ja?
ik kan er wel eentje maken, gewoon op 220V voor het gemak?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind de telescoopkrabpalen maar slecht van kwaliteit dus geen ervaring verder mee. Alle krabpalen die wij tot nu toe gekocht of gekregen hebben, heb ik verstevigd zodat ze niet wankel werden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |