Had jij jouw gezag maar moeten laten geldenquote:Op zondag 3 januari 2010 01:18 schreef FUFR het volgende:
ach hou je mond
ik moet er iedere paar uur ff uit met die pup
En ik ga naar bedquote:Op zondag 3 januari 2010 01:19 schreef FUFR het volgende:
zolang ik zelf wakker ben dus en das nog wel een uur of 2
komt goed, hij snapt het achter mij aan lopen al goed en zit ook als eerste weer bij de juiste voordeurquote:Op zondag 3 januari 2010 01:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
En ik ga naar bedVeel plezier met wandelen met de pup trouwens vannacht
![]()
believe me, de soort hond is geheel ondergronds door mij geplanned.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had jij jouw gezag maar moeten laten geldenIk ben trouwens net terug van wandelen met de doggies in de snow
Dan had je tenminste een leuke eigenwijze trouwe hond gehad ipv een kuttelikkertje...gelukkig valt ie niet zo op in de sneeuwquote:Op zondag 3 januari 2010 01:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
believe me, de soort hond is geheel ondergronds door mij geplanned.
anders had ik hier nu een franse bulldog of een chi hua hua of zoiets
Een tibetaanse tijger is makkelijker in de omgang en minder ziektes
quote:Op zondag 3 januari 2010 02:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan had je tenminste een leuke eigenwijze trouwe hond gehad ipv een kuttelikkertje...gelukkig valt ie niet zo op in de sneeuw
Piest en poept Fabian 's nachts? Ja dusquote:
Gezien de temperaturen de komende dagen zal de sneeuw wel blijven liggen. Vanmorgen vroeg al aan het ruimen geweest hier voor de deur en op het pad en parkeerplaatsen. Blij dat ik afgelopen week flink wat zout heb ingeslagenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
het geschraap van de krabberser ligt weer sneeuw
Dan was jij wel erg jong toen jij die sneeuwpop gemaakt heb?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:05 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat ik een jaar of 15 was of jonger toen ik voor het laatst een sneeuwpop heb gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |