quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef pindaplukker het volgende:
Ik had vroeger ook 2 van die autospeelmatten, maar daar hoorde natuurlijk wel DE autogarage erbij he !
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je ouders haten je, mijn 2-jarige heeft een nintendo ds voor kerst gekregen.
Die had ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef pindaplukker het volgende:
Ik had vroeger ook 2 van die autospeelmatten, maar daar hoorde natuurlijk wel DE autogarage erbij he !
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:24 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voelde me echt de man toen
Nu we het toch over lego hebben.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:22 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Deze trein heeft bij mij ook vele kilometers gemaakt
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:15 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Nu we het toch over lego hebben.
Toen als 11 jarige wou ik een gebouw van lego hebben.. hadden ze het uit de schappen gehaald vanwege 9/11!
quote:
LEGOOOOquote:Op maandag 4 januari 2010 13:14 schreef Twizu het volgende:
Wij hadden er geen
Maar wel kei veel Lego
Die ken ik ook nog ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
wat een kick![]()
echte bazen hadden zo'n ding
[ afbeelding ]
Super mario kon ik met mijn ogen dicht uitspelen zoveel als ik daarop heb gespeeld. Nintendo is zo verneukt tegenwoordig maar ook de ps3 en xbox halen het niet bij de NESquote:
Precies diequote:Op zondag 16 mei 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
wat een kick![]()
[ afbeelding ]
exact dezelfdequote:Op zondag 16 mei 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
wat een kick![]()
[ afbeelding ]
ik ook! Ook gewoon precies DIE!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:13 schreef WcPot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik had deze vroegahh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maakten deze dingen 'neuk bewegingen'quote:Op maandag 17 mei 2010 03:25 schreef W1ckeDxt het volgende:
JAAA HET IS CAPS LOCK TIME!
WE WETEN ALLEMAAL DAT ECKTE BAZE DIT OOK HADDEN.
[ afbeelding ]
REMOTE FUCKING CONTROLL CARS.
En als je hem dan kreeg, moest je eerst 2 dagen die KUT accu opladen voordat je er uberhaupt mee kon rijden.
props voor jouw correcte TT...quote:Op donderdag 31 december 2009 20:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
props voor je goede zin.
Wie de f is dat in je UI?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:12 schreef 8108139dpths het volgende:
Dat kleed heb ik nooit gehad... ik had lego wegenplaten.![]()
[ afbeelding ]
Minstens zo gaaf.
Darda!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:54 schreef RMD het volgende:
Een kleedje![]()
Darda FTW
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een vriendje van mij had die. Ik had zelf die andere die eerder in dit topic was geweest.quote:
Uiteraard in de meest brute modellen:quote:Op maandag 17 mei 2010 11:13 schreef n_uniet het volgende:
O en zelfgemaakte erwten schieters en pvc buisjes met pijltjes
Ik had gewoon gewoon een buisjequote:Op maandag 17 mei 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard in de meest brute modellen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of een leeg rolletje plakband, waar je een ballon overheen spande. Dan kon je er steentjes mee wegschieten.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:13 schreef n_uniet het volgende:
O en zelfgemaakte erwten schieters en pvc buisjes met pijltjes
Dat bedoel ik met erwtenschieterquote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Of een leeg rolletje plakband, waar je een ballon overheen spande. Dan kon je er steentjes mee wegschieten.
* grinnik * en dan tegen je broertjes hoofd aan schieten , of van de zoldertrap af naar beneden laten flikkeren mhehehequote:Op zondag 3 januari 2010 15:40 schreef Black_Rainbow het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze![]()
Toen was ik blij, totdat ik deze kreeg
[ afbeelding ]
Toen was ik euforisch![]()
meterslange racebaan met schans bouwen.
En de lego wegenplaten, die zijn baas. Een keer over je kleed kotsen, en je kon hem weg doen, die platen gaan eeuwig mee.
En dan gingen mijn ouders er op staan stampen. En als ik dan ging huilen zei mijn vader: 'ja ik heb hem toch gekocht'quote:Op maandag 17 mei 2010 12:05 schreef shadowflash het volgende:
[..]
* grinnik * en dan tegen je broertjes hoofd aan schieten , of van de zoldertrap af naar beneden laten flikkeren mhehehe
nee.quote:Op maandag 17 mei 2010 06:40 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
props voor jouw correcte TT...
dit heb je van Demotivateus.com is het niet?
Die heb ik lekker nog steedsquote:Op zondag 3 januari 2010 12:24 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voelde me echt de man toen
Ik had precies dezelfdequote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:13 schreef WcPot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik had deze vroegahh![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:03 schreef rakotto het volgende:
[..]
Laatste vijf jaar.Ik had zoiets in 92/93 al.
Of bommetjes maken met stikstofpatronen, sterretjes en zilverfoliequote:Op maandag 17 mei 2010 14:28 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
de goeie ouwe tijd
![]()
Ook leuk: rookbommen maken van PVC buizen en sterretjes!![]()
die had ik ook:D.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
wat een kick![]()
[ afbeelding ]
ik had de hele setquote:Op zondag 3 januari 2010 20:10 schreef NeonPanda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Power Ranger Megazord had ik. Volgens mij van season 3 Power Rangers.![]()
Kon uit elkaar en had je 5 verschillende animal zords.
Je kon ook nog de megazord van de witte ranger erbij kopen. Dat was zo'n vogel die je op de rug van die megazord kon klikken. Alleen kreeg ik die niet want die was te duur. Volgens mij 30 gulden toen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En al die geluidjesquote:Op maandag 17 mei 2010 15:46 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Met die bomen die omver klappen als TB2 erdoor moest
Ja xDquote:Op donderdag 31 december 2009 20:32 schreef kami124 het volgende:
mijn neef had dat ding geweldig. zelf had ik ook van die autowegtapijten, geweldig . zker iets wat ik mijn kinderen ga geven al ist een meisje xD
(moet ik eerst nog wel ff een vriendin zoeken, een huis en heel veel geluk hebben dat die van mij zwanger wordt xD)
Waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sisco Certified
Mèn, die heb ik ook gehadquote:
DIE HAD IK OOK!quote:
Ik heb nog eens in een wilde bui al die boompjes eraf getraptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Jullie vergeten:Nee, je ouders haatte je juist als ze je zoiets gavenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Precies, die zijn gewoon niet coolquote:Op maandag 17 mei 2010 16:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, je ouders haatte je juist als ze je zoiets gaven.
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Jullie vergeten:Die heb ik nog liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Wij hadden echt EXACT dezelfde als op dat plaatjequote:Op donderdag 31 december 2009 20:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
in ieder geval een autokleed.
mannelijk, natuurlijk.
HOLY SHIT!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik had precies dezelfdeGoeie ouwe tijd was dat altijd.
Ik vond het ook altijd leuk om ongelukken te maken met die autootjes. Helemaal kapot slaan met een hamer en daarna in de fik steken.
Ja Thunderbirds eiland met geluidseffecten! Zal hier nog vast wel ergens achter een schot op zolder staanquote:
Met de epische 3. Die kon thunderbird 5 lekker in zn kontje boren.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:37 schreef Two het volgende:
[..]
Ja Thunderbirds eiland met geluidseffecten! Zal hier nog vast wel ergens achter een schot op zolder staan
Ik ben bang dat die van mij naar Roemenie ofzo is gegaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:37 schreef Two het volgende:
[..]
Ja Thunderbirds eiland met geluidseffecten! Zal hier nog vast wel ergens achter een schot op zolder staan
Ik had 5 nietquote:Op maandag 17 mei 2010 17:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Met de epische 3. Die kon thunderbird 5 lekker in zn kontje boren.
Ik had 5 ook niet, 4 overigens wel die kon in die bak van 2quote:Op maandag 17 mei 2010 17:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Met de epische 3. Die kon thunderbird 5 lekker in zn kontje boren.
Ik ook, waren denk ik altijd in de aanbieding bij de Bart Smit.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij hadden echt EXACT dezelfde als op dat plaatje
Die 5 had ik ook niet. Die was redelijk duur volgens mij. 2 en 4 waren inderdaad het leukst. De hele dag die bak laten vallen, klepje open en die gele eruit laten.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had 5 niet
2 was echt tof, die kon zijn buik laten vallen en daar kwam dan thunderbird 4 uit.
[ afbeelding ]
Hey, mijn supertoffe Thunderbird 2 plaatje is wegquote:Op maandag 17 mei 2010 17:43 schreef Two het volgende:
[..]
Ik had 5 ook niet, 4 overigens wel die kon in die bak van 2
Wat hierboven ook net gezegd is zie ik
Ik denk dat mijn ouders bij het eiland, thunderbirds 1, 2, 3 en 4 zoiets hadden van: "En nou heb je wel genoeg".quote:Op maandag 17 mei 2010 17:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die 5 had ik ook niet. Die was redelijk duur volgens mij. 2 en 4 waren inderdaad het leukst. De hele dag die bak laten vallen, klepje open en die gele eruit laten.
Ik had die ook! Nou ja mijn broertje dan (quote:Op maandag 17 mei 2010 17:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ouders bij het eiland, thunderbirds 1, 2, 3 en 4 zoiets hadden van: "En nou heb je wel genoeg".
Wel klote dat die poppetjes reuzen waren ivm dat eiland
Die had ik wel!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef Two het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens ook nog Thunderbirds als de Mole (boormachine) en andere op het plaatje hierboven!
Ik had deze set om precies te zijn:quote:
Oh wouw, jij kon 4 verschillende birds in 2 proppen. Ik ben zo jaloers.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef Two het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens ook nog Thunderbirds als de Mole (boormachine) en andere op het plaatje hierboven!
ik had ook precies die!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef Two het volgende:
[ afbeelding ]
Thunderbirdsquote:Op maandag 17 mei 2010 20:16 schreef TheSorrow het volgende:
Fucking vet speelgoed allemaalAutokleed had ik, die garage van shell ook en het Thunderbird eiland in het Italiaans
Ik had ook nog zo'n grote TB2 met een grote TB4, die kon mee in bad
Zoiets ken ik, van The Thunderbirds (inclusief roze super-autoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:17 schreef Two het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik ook wel willen hebben achteraf
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
wat een kick![]()
[ afbeelding ]
Een vriend van mij had die ook.quote:
ik had ;m volgens mijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:17 schreef Two het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik ook wel willen hebben achteraf
watdefuck is dat?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:51 schreef metalheadBOC het volgende:
Castle Grayskull
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het Kasteel van He-Man. Nooit He-Man gehad ofzo? je bent vrouwelijk zag ik te laatquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik had ;m volgens mij
[..]
watdefuck is dat?
Dan maakte je gewoon een hele lange file van al je auto''s door het hele huis heen.quote:
Nee had ik niet. Ik had Thunderbird. En TMNT. En je kon ze transformen in een autoquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:56 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Het Kasteel van He-Man. Nooit He-Man gehad ofzo? je bent vrouwelijk zag ik te laatjij had misschien She-Ra
[ afbeelding ]
het Playmobile piraten schipquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:11 schreef Qebbel het volgende:
Mn jeugd!!!
En dit!
Piratenschip![]()
![]()
[ afbeelding ]
Transformers heten die dingenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee had ik niet. Ik had Thunderbird. En TMNT. En je kon ze transformen in een auto
Schitterend, laatst een jeugsentiment met mijn moeder besproken, die zong namelijk altijd mee "Transformers, Robots in the sky...."quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:28 schreef metalheadBOC het volgende:
Transformers heten die dingen
[ afbeelding ]
Zelfde hier.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:20 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Schitterend, laatst een jeugsentiment met mijn moeder besproken, die zong namelijk altijd mee "Transformers, Robots in the sky...."
![]()
![]()
Ze vond het erg logisch klinken want de vliegen toch door de lucht???![]()
"Transformers, Robots in Disguise''
Nee het waren de teenage mutant ninja turtles!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:28 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
het Playmobile piraten schipdie had ik ook
[..]
Transformers heten die dingen
[ afbeelding ]
Die camperquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:06 schreef RaakKinderCola het volgende:
Wie had deze sesamstraat camper?
[ afbeelding ]
En dit Kasteel!
[ afbeelding ]
Met die kanonnen die kogels afschieten op de mannetjes van dit piratenschip:![]()
[ afbeelding ]
En die piraten vielen natuurlijk het kasteel weer aan met hun kanonnen
Fisher Price: bazenspeelgoed![]()
Evenals de (waarschijnlijk al eerder geposte) parkeergarage's van Wader![]()
jij rolde in de strontquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:30 schreef Steamydeluxx het volgende:
Ik kreeg dit na lang sparen van mijn voogd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oooooooh die had heb ikquote:Op donderdag 31 december 2009 20:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
in ieder geval een autokleed.
mannelijk, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |