Ik had precies dezelfdequote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:13 schreef WcPot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik had deze vroegahh![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard in de meest brute modellen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:03 schreef rakotto het volgende:
[..]
Laatste vijf jaar.Ik had zoiets in 92/93 al.
Of bommetjes maken met stikstofpatronen, sterretjes en zilverfoliequote:Op maandag 17 mei 2010 14:28 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
de goeie ouwe tijd
![]()
Ook leuk: rookbommen maken van PVC buizen en sterretjes!![]()
die had ik ook:D.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
wat een kick![]()
echte bazen hadden zo'n ding
[ afbeelding ]
ik had de hele setquote:Op zondag 3 januari 2010 20:10 schreef NeonPanda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Power Ranger Megazord had ik. Volgens mij van season 3 Power Rangers.![]()
Kon uit elkaar en had je 5 verschillende animal zords.
Je kon ook nog de megazord van de witte ranger erbij kopen. Dat was zo'n vogel die je op de rug van die megazord kon klikken. Alleen kreeg ik die niet want die was te duur. Volgens mij 30 gulden toen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En al die geluidjesquote:Op maandag 17 mei 2010 15:46 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Met die bomen die omver klappen als TB2 erdoor moest
Ja xDquote:Op donderdag 31 december 2009 20:32 schreef kami124 het volgende:
mijn neef had dat ding geweldig. zelf had ik ook van die autowegtapijten, geweldig . zker iets wat ik mijn kinderen ga geven al ist een meisje xD
(moet ik eerst nog wel ff een vriendin zoeken, een huis en heel veel geluk hebben dat die van mij zwanger wordt xD)
Waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sisco Certified
Mèn, die heb ik ook gehadquote:
DIE HAD IK OOK!quote:
Ik heb nog eens in een wilde bui al die boompjes eraf getraptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Jullie vergeten:Nee, je ouders haatte je juist als ze je zoiets gavenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |