Bewijs maar dat je vrouwelijk bent.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik had die ookEn ik ben vrouwelijk. Haha!
wil je een foto van m;n schoenencollectie?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bewijs maar dat je vrouwelijk bent.
Als jij die schoenen aan hebt wel. En dan alleen die schoenen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wil je een foto van m;n schoenencollectie?
Sorry ik heb een schoenfetishquote:
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:49 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Dan mag het, niet dat ik daar iets over te zeggen heb, natuurlijk.
Die mocht ik niet hebben, want anders had ik teveel lego... Maar dat auto kleed licht volgens mij nog steeds ergens op zolder.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:12 schreef 8108139dpths het volgende:
Dat kleed heb ik nooit gehad... ik had lego wegenplaten.![]()
[ afbeelding ]
Minstens zo gaaf.
Laat maar.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij die schoenen aan hebt wel. En dan alleen die schoenen.
Nee.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:14 schreef Fortitude het volgende:
[..]
![]()
Speelde jou vader vroeger met barbie?
Met barbies dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:16 schreef Linlinlin het volgende:
Ik had dat kleed ook!
Alleen ik kan me niet herinneren dat ik autootjes had
Oh! Die had ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef pindaplukker het volgende:
Ik had vroeger ook 2 van die autospeelmatten, maar daar hoorde natuurlijk wel DE autogarage erbij he !
[ afbeelding ]
Ik speelde niet zo heel vaak met barbiesquote:
My Little pony? Dat kan met paardjes door de stad lopen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:41 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik speelde niet zo heel vaak met barbies
Wel heel vaak met van die kleine paardjes, misschien gebruikte ik die daarvoor!
Nee, geen My Little Pony.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
My Little pony? Dat kan met paardjes door de stad lopen.
Ik wil dat gestreepte paard linksonderquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:50 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Nee, geen My Little Pony.
Het waren gewoon van dit soort beesten:
[ afbeelding ]
Aan de foto te zien, staat hij op marktplaats.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil dat gestreepte paard linksonder
Nee ik heb genoeg speelgoed.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:57 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Aan de foto te zien, staat hij op marktplaats.
Sla je slag!
Legoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik heb genoeg speelgoed.Bij mijn ouders staan nog ruim 10 bakken met lego
Mijn ouders bewaren dat nog voor de eventuele kleinkinderenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:04 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Lego![]()
Dat hebben mijn ouders pas verkocht!
Ze wilden ruimte creërenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ouders bewaren dat nog voor de eventuele kleinkinderen
Ook een goeie reden. Als ik meer ruimte zou hebben in mijn huis zou ik ook al die lego hebben staan.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef pindaplukker het volgende:
Ik had vroeger ook 2 van die autospeelmatten, maar daar hoorde natuurlijk wel DE autogarage erbij he !
[ afbeelding ]
baas.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik ook jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Minstens zo gaaf.
Autokleed was voor paupers wiens ouders geen geld hadden voor echte LEGO straatplaten.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
in ieder geval een autokleed.
mannelijk, natuurlijk.
Deze plus fisherprice garagequote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:13 schreef WcPot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik had deze vroegahh![]()
Ik ahd allebei.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Autokleed was voor paupers wiens ouders geen geld hadden voor echte LEGO straatplaten.
Je ouders haten je, mijn 2-jarige heeft een nintendo ds voor kerst gekregen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:44 schreef Bonzoo het volgende:
Deze kreeg ik op mijn 4e
[ afbeelding ]
Samen met
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je ouders haten je, mijn 2-jarige heeft een nintendo ds voor kerst gekregen.
DIE HAD IK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had de oudere versie:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Minstens zo gaaf.
En die natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:04 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze, alleen in een wat andere kleur stelling
Ik had er 2 !quote:Op donderdag 31 december 2009 20:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
in ieder geval een autokleed.
mannelijk, natuurlijk.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je ouders haten je, mijn 2-jarige heeft een nintendo ds voor kerst gekregen.
Die had ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:24 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voelde me echt de man toen
Nu we het toch over lego hebben.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:22 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Deze trein heeft bij mij ook vele kilometers gemaakt
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:15 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Nu we het toch over lego hebben.
Toen als 11 jarige wou ik een gebouw van lego hebben.. hadden ze het uit de schappen gehaald vanwege 9/11!
quote:
LEGOOOOquote:Op maandag 4 januari 2010 13:14 schreef Twizu het volgende:
Wij hadden er geen
Maar wel kei veel Lego
Die ken ik ook nog ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
wat een kick![]()
echte bazen hadden zo'n ding
[ afbeelding ]
Super mario kon ik met mijn ogen dicht uitspelen zoveel als ik daarop heb gespeeld. Nintendo is zo verneukt tegenwoordig maar ook de ps3 en xbox halen het niet bij de NESquote:
Precies diequote:Op zondag 16 mei 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
wat een kick![]()
[ afbeelding ]
exact dezelfdequote:Op zondag 16 mei 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
wat een kick![]()
[ afbeelding ]
ik ook! Ook gewoon precies DIE!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:13 schreef WcPot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik had deze vroegahh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |