Legoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik heb genoeg speelgoed.Bij mijn ouders staan nog ruim 10 bakken met lego
Mijn ouders bewaren dat nog voor de eventuele kleinkinderenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:04 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Lego![]()
Dat hebben mijn ouders pas verkocht!
Ze wilden ruimte creërenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ouders bewaren dat nog voor de eventuele kleinkinderen
Ook een goeie reden. Als ik meer ruimte zou hebben in mijn huis zou ik ook al die lego hebben staan.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef pindaplukker het volgende:
Ik had vroeger ook 2 van die autospeelmatten, maar daar hoorde natuurlijk wel DE autogarage erbij he !
[ afbeelding ]
baas.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef pindaplukker het volgende:
Ik had vroeger ook 2 van die autospeelmatten, maar daar hoorde natuurlijk wel DE autogarage erbij he !
[ afbeelding ]
Die had ik ook jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:12 schreef 8108139dpths het volgende:
Dat kleed heb ik nooit gehad... ik had lego wegenplaten.![]()
[ afbeelding ]
Minstens zo gaaf.
Autokleed was voor paupers wiens ouders geen geld hadden voor echte LEGO straatplaten.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
in ieder geval een autokleed.
mannelijk, natuurlijk.
Deze plus fisherprice garagequote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:13 schreef WcPot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik had deze vroegahh![]()
Ik ahd allebei.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Autokleed was voor paupers wiens ouders geen geld hadden voor echte LEGO straatplaten.
Je ouders haten je, mijn 2-jarige heeft een nintendo ds voor kerst gekregen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:44 schreef Bonzoo het volgende:
Deze kreeg ik op mijn 4e
[ afbeelding ]
Samen met
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je ouders haten je, mijn 2-jarige heeft een nintendo ds voor kerst gekregen.
DIE HAD IK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had de oudere versie:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:12 schreef 8108139dpths het volgende:
Dat kleed heb ik nooit gehad... ik had lego wegenplaten.![]()
[ afbeelding ]
Minstens zo gaaf.
En die natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:04 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze, alleen in een wat andere kleur stelling
Ik had er 2 !quote:Op donderdag 31 december 2009 20:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
in ieder geval een autokleed.
mannelijk, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |