Bewijs maar dat je vrouwelijk bent.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik had die ookEn ik ben vrouwelijk. Haha!
wil je een foto van m;n schoenencollectie?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bewijs maar dat je vrouwelijk bent.
Als jij die schoenen aan hebt wel. En dan alleen die schoenen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wil je een foto van m;n schoenencollectie?
Sorry ik heb een schoenfetishquote:
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:49 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Dan mag het, niet dat ik daar iets over te zeggen heb, natuurlijk.
Die mocht ik niet hebben, want anders had ik teveel lego... Maar dat auto kleed licht volgens mij nog steeds ergens op zolder.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:12 schreef 8108139dpths het volgende:
Dat kleed heb ik nooit gehad... ik had lego wegenplaten.![]()
[ afbeelding ]
Minstens zo gaaf.
Laat maar.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij die schoenen aan hebt wel. En dan alleen die schoenen.
Nee.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:14 schreef Fortitude het volgende:
[..]
![]()
Speelde jou vader vroeger met barbie?
Met barbies dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:16 schreef Linlinlin het volgende:
Ik had dat kleed ook!
Alleen ik kan me niet herinneren dat ik autootjes had
Oh! Die had ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef pindaplukker het volgende:
Ik had vroeger ook 2 van die autospeelmatten, maar daar hoorde natuurlijk wel DE autogarage erbij he !
[ afbeelding ]
Ik speelde niet zo heel vaak met barbiesquote:
My Little pony? Dat kan met paardjes door de stad lopen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:41 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik speelde niet zo heel vaak met barbies
Wel heel vaak met van die kleine paardjes, misschien gebruikte ik die daarvoor!
Nee, geen My Little Pony.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
My Little pony? Dat kan met paardjes door de stad lopen.
Ik wil dat gestreepte paard linksonderquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:50 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Nee, geen My Little Pony.
Het waren gewoon van dit soort beesten:
[ afbeelding ]
Aan de foto te zien, staat hij op marktplaats.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil dat gestreepte paard linksonder
Nee ik heb genoeg speelgoed.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:57 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Aan de foto te zien, staat hij op marktplaats.
Sla je slag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |