en in de winter dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:17 schreef Rekkie het volgende:
Nee die had ik niet..... die maakte ik zelf, buiten, waar kinderen toen nog speelden.
props voor je goede zin.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:18 schreef Pingwingei het volgende:
Dat mijn ouders me niet mogen wist ik al daar was ik dat niet niet voor nodig
Dan speelde ik met sneeuw of ging ik schaatsen en ik was (zelfs in de winter) voornamelijk bezig met mijn sport(en)quote:
HAHA VET GRAPPIG JOH!11!!!@1221!!1quote:Op donderdag 31 december 2009 20:18 schreef Bosjebloemen het volgende:
Op die van mn vriend hebben ze slipsporen getekend haha.
jij had vroeger zeker niet zo'n kleedje.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
HAHA VET GRAPPIG JOH!11!!!@1221!!1
Zeker wel, nog een grotere dan jijquote:Op donderdag 31 december 2009 20:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
jij had vroeger zeker niet zo'n kleedje.
baas.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zeker wel, nog een grotere dan jij
Ik heb altijd goeien zinquote:Op donderdag 31 december 2009 20:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
props voor je goede zin.
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat een leuk kleedje. Ik krijg de neiging om erop te gaan zitten en het te bestuderen van dichtbij.
Net FOK! joh.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:49 schreef Bob-B het volgende:
Eigenlijk slaat het helemaal nergens op dat je jezelf daar uren mee kon vermaken
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:56 schreef KosterT het volgende:
Met papier, plakband en ouderwets knipwerk kon je tenminste hele verkeerspleinen realistisch nabouwen!
Ik heb dat kleed nooit gehad...
Op mijn vierde niet, maar op mijn vierde bouwde ik wel mijn eerste driediemensionale flat!!quote:Op donderdag 31 december 2009 20:56 schreef KosterT het volgende:
Met papier, plakband en ouderwets knipwerk kon je tenminste hele verkeerspleinen realistisch nabouwen!
Ik heb dat kleed nooit gehad...
Het was vast een hele mooie kastanjequote:Op donderdag 31 december 2009 21:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Op mijn vierde niet, maar op mijn vierde bouwde ik wel mijn eerste driediemensionale flat!!Met 5 kanten! 4 lange rechthoeken en een dak! rechtop, perfect voor een eerste keer! met een boom erbij allemaal rechtop incl ramen en straat!
Ik vond mezelf maar wat knap, maar.. de dikke juf met suikerziekte deed zo van "oh" en mijn moeder bij thuiskomst, nee *naam* ik heb barstende hoofdpijn ik kijk later wel naar je werkstuk ok?
jij ongelovige!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:03 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Het was vast een hele mooie kastanje![]()
Nu ja zeg! Ik dacht echt en oprecht dat jij een hele mooie kastanje had geknipt en geplakseltquote:Op donderdag 31 december 2009 21:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
jij ongelovige!jij denkt schenkstroop doet kastanje rechtop op stukje papier met klodder plaksel eronder? Jij ongelovige, branden zul je !
Hahahahahahaha pauper!!!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:10 schreef Dastan het volgende:
Mijn ouders vonden zo'n kleed te duur.
Jij bent baasquote:Op donderdag 31 december 2009 21:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Echt precies die gewoon!!!!
Die kleden waren duur hoor!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hahahahahahaha pauper!!!!!
Autistquote:Op donderdag 31 december 2009 20:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat een leuk kleedje. Ik krijg de neiging om erop te gaan zitten en het te bestuderen van dichtbij.
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hahahahahahaha pauper!!!!!
Ik zou et niet weten maar alvast gelukkig nieuwjaar mattiequote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:54 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
Al mijn vrienden hadden er een. Alleen ik niet.
Idd met Legoquote:Op donderdag 31 december 2009 22:18 schreef justmattie het volgende:
Meldt![]()
Vroeger altijd met de lego op gespeeld
![]()
00.00 postersquote:
Jij bedoel ikquote:
heeft mijn zoontje ook :pquote:Op donderdag 31 december 2009 20:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
in ieder geval een autokleed.
mannelijk, natuurlijk.
Die had ikquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:13 schreef WcPot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik had deze vroegahh![]()
Grotten bouwen in de zandbakquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:34 schreef FunFair het volgende:
[ afbeelding ]
Niks racebaan, zelf een baan maken van zand! Met grotten om auto's in te parkeren (en nooit meer terug te vinden)
Een autokleed is iets van de laatste 5 jaar volgens mij en als je dus zo'n kleed hebt gehad ben je maximaal 12. Jongens van 8 spelen toch niet meer op een autokleed? Die rammen hun autootje tegen De Naald omdat ze de realiteit moeten verwerken in een spel.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
mannelijk, natuurlijk.
Laatste vijf jaar.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:24 schreef Quenda het volgende:
[..]
Een autokleed is iets van de laatste 5 jaar volgens mij en als je dus zo'n kleed hebt gehad ben je maximaal 12. Jongens van 8 spelen toch niet meer op een autokleed? Die rammen hun autootje tegen De Naald omdat ze de realiteit moeten verwerken in een spel.
dit inderdaad.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:03 schreef rakotto het volgende:
[..]
Laatste vijf jaar.Ik had zoiets in 92/93 al.
volgens mij zit je vuistdiep in de nostalgie.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:05 schreef Bomil het volgende:
FunkyHomosapien, dit heb ik ooit eerder gelezen ergens en precies met datzelfde tekst erbij. Ik weet zeker dat het geen déja vú is :p
EN DAT KLEEDJE IS ZO AWESOME JONGE!!!!!!!
ben ik helemaal met je eens! die automat hoord gewoon bij een opvoeding van je zoontje! ik had hem zelf ook! wat was ik toen rijk zegquote:Op donderdag 31 december 2009 20:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
mannelijk, natuurlijk.
Of nee, deze had ikquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:13 schreef WcPot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een nepperd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:13 schreef WcPot het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:27 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn vader vroeger met z´n alternatieven.![]()
Vraag je om een automat.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:27 schreef Lindgren. het volgende:
Vraag je om een automat.
[ afbeelding ]
Die is best coolquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:27 schreef Lindgren. het volgende:
Vraag je om een automat.
[ afbeelding ]
Bewijs maar dat je vrouwelijk bent.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik had die ookEn ik ben vrouwelijk. Haha!
wil je een foto van m;n schoenencollectie?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bewijs maar dat je vrouwelijk bent.
Als jij die schoenen aan hebt wel. En dan alleen die schoenen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wil je een foto van m;n schoenencollectie?
Sorry ik heb een schoenfetishquote:
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:49 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Dan mag het, niet dat ik daar iets over te zeggen heb, natuurlijk.
Die mocht ik niet hebben, want anders had ik teveel lego... Maar dat auto kleed licht volgens mij nog steeds ergens op zolder.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:12 schreef 8108139dpths het volgende:
Dat kleed heb ik nooit gehad... ik had lego wegenplaten.![]()
[ afbeelding ]
Minstens zo gaaf.
Laat maar.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij die schoenen aan hebt wel. En dan alleen die schoenen.
Nee.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:14 schreef Fortitude het volgende:
[..]
![]()
Speelde jou vader vroeger met barbie?
Met barbies dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:16 schreef Linlinlin het volgende:
Ik had dat kleed ook!
Alleen ik kan me niet herinneren dat ik autootjes had
Oh! Die had ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef pindaplukker het volgende:
Ik had vroeger ook 2 van die autospeelmatten, maar daar hoorde natuurlijk wel DE autogarage erbij he !
[ afbeelding ]
Ik speelde niet zo heel vaak met barbiesquote:
My Little pony? Dat kan met paardjes door de stad lopen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:41 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik speelde niet zo heel vaak met barbies
Wel heel vaak met van die kleine paardjes, misschien gebruikte ik die daarvoor!
Nee, geen My Little Pony.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
My Little pony? Dat kan met paardjes door de stad lopen.
Ik wil dat gestreepte paard linksonderquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:50 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Nee, geen My Little Pony.
Het waren gewoon van dit soort beesten:
[ afbeelding ]
Aan de foto te zien, staat hij op marktplaats.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil dat gestreepte paard linksonder
Nee ik heb genoeg speelgoed.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:57 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Aan de foto te zien, staat hij op marktplaats.
Sla je slag!
Legoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik heb genoeg speelgoed.Bij mijn ouders staan nog ruim 10 bakken met lego
Mijn ouders bewaren dat nog voor de eventuele kleinkinderenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:04 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Lego![]()
Dat hebben mijn ouders pas verkocht!
Ze wilden ruimte creërenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ouders bewaren dat nog voor de eventuele kleinkinderen
Ook een goeie reden. Als ik meer ruimte zou hebben in mijn huis zou ik ook al die lego hebben staan.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef pindaplukker het volgende:
Ik had vroeger ook 2 van die autospeelmatten, maar daar hoorde natuurlijk wel DE autogarage erbij he !
[ afbeelding ]
baas.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik ook jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Minstens zo gaaf.
Autokleed was voor paupers wiens ouders geen geld hadden voor echte LEGO straatplaten.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
mannelijk, natuurlijk.
Deze plus fisherprice garagequote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:13 schreef WcPot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ahd allebei.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Autokleed was voor paupers wiens ouders geen geld hadden voor echte LEGO straatplaten.
Je ouders haten je, mijn 2-jarige heeft een nintendo ds voor kerst gekregen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:44 schreef Bonzoo het volgende:
Deze kreeg ik op mijn 4e
[ afbeelding ]
Samen met
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je ouders haten je, mijn 2-jarige heeft een nintendo ds voor kerst gekregen.
DIE HAD IK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had de oudere versie:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Minstens zo gaaf.
En die natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:04 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze, alleen in een wat andere kleur stelling
Ik had er 2 !quote:Op donderdag 31 december 2009 20:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
mannelijk, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |