quote:Op donderdag 31 december 2009 20:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat een leuk kleedje. Ik krijg de neiging om erop te gaan zitten en het te bestuderen van dichtbij.
Net FOK! joh.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:49 schreef Bob-B het volgende:
Eigenlijk slaat het helemaal nergens op dat je jezelf daar uren mee kon vermaken
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:56 schreef KosterT het volgende:
Met papier, plakband en ouderwets knipwerk kon je tenminste hele verkeerspleinen realistisch nabouwen!
Ik heb dat kleed nooit gehad...
Op mijn vierde niet, maar op mijn vierde bouwde ik wel mijn eerste driediemensionale flat!!quote:Op donderdag 31 december 2009 20:56 schreef KosterT het volgende:
Met papier, plakband en ouderwets knipwerk kon je tenminste hele verkeerspleinen realistisch nabouwen!
Ik heb dat kleed nooit gehad...
Het was vast een hele mooie kastanjequote:Op donderdag 31 december 2009 21:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Op mijn vierde niet, maar op mijn vierde bouwde ik wel mijn eerste driediemensionale flat!!Met 5 kanten! 4 lange rechthoeken en een dak! rechtop, perfect voor een eerste keer! met een boom erbij allemaal rechtop incl ramen en straat!
Ik vond mezelf maar wat knap, maar.. de dikke juf met suikerziekte deed zo van "oh" en mijn moeder bij thuiskomst, nee *naam* ik heb barstende hoofdpijn ik kijk later wel naar je werkstuk ok?
jij ongelovige!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:03 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Het was vast een hele mooie kastanje![]()
Nu ja zeg! Ik dacht echt en oprecht dat jij een hele mooie kastanje had geknipt en geplakseltquote:Op donderdag 31 december 2009 21:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
jij ongelovige!jij denkt schenkstroop doet kastanje rechtop op stukje papier met klodder plaksel eronder? Jij ongelovige, branden zul je !
Hahahahahahaha pauper!!!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:10 schreef Dastan het volgende:
Mijn ouders vonden zo'n kleed te duur.
Jij bent baasquote:Op donderdag 31 december 2009 21:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Echt precies die gewoon!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |