Ja maakten deze dingen 'neuk bewegingen'quote:Op maandag 17 mei 2010 03:25 schreef W1ckeDxt het volgende:
JAAA HET IS CAPS LOCK TIME!
WE WETEN ALLEMAAL DAT ECKTE BAZE DIT OOK HADDEN.
[ afbeelding ]
REMOTE FUCKING CONTROLL CARS.
En als je hem dan kreeg, moest je eerst 2 dagen die KUT accu opladen voordat je er uberhaupt mee kon rijden.
props voor jouw correcte TT...quote:Op donderdag 31 december 2009 20:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
props voor je goede zin.
Wie de f is dat in je UI?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:12 schreef 8108139dpths het volgende:
Dat kleed heb ik nooit gehad... ik had lego wegenplaten.![]()
[ afbeelding ]
Minstens zo gaaf.
Darda!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:54 schreef RMD het volgende:
Een kleedje![]()
Darda FTW
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een vriendje van mij had die. Ik had zelf die andere die eerder in dit topic was geweest.quote:
Uiteraard in de meest brute modellen:quote:Op maandag 17 mei 2010 11:13 schreef n_uniet het volgende:
O en zelfgemaakte erwten schieters en pvc buisjes met pijltjes
Ik had gewoon gewoon een buisjequote:Op maandag 17 mei 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard in de meest brute modellen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of een leeg rolletje plakband, waar je een ballon overheen spande. Dan kon je er steentjes mee wegschieten.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:13 schreef n_uniet het volgende:
O en zelfgemaakte erwten schieters en pvc buisjes met pijltjes
Dat bedoel ik met erwtenschieterquote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Of een leeg rolletje plakband, waar je een ballon overheen spande. Dan kon je er steentjes mee wegschieten.
* grinnik * en dan tegen je broertjes hoofd aan schieten , of van de zoldertrap af naar beneden laten flikkeren mhehehequote:Op zondag 3 januari 2010 15:40 schreef Black_Rainbow het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze![]()
Toen was ik blij, totdat ik deze kreeg
[ afbeelding ]
Toen was ik euforisch![]()
meterslange racebaan met schans bouwen.
En de lego wegenplaten, die zijn baas. Een keer over je kleed kotsen, en je kon hem weg doen, die platen gaan eeuwig mee.
En dan gingen mijn ouders er op staan stampen. En als ik dan ging huilen zei mijn vader: 'ja ik heb hem toch gekocht'quote:Op maandag 17 mei 2010 12:05 schreef shadowflash het volgende:
[..]
* grinnik * en dan tegen je broertjes hoofd aan schieten , of van de zoldertrap af naar beneden laten flikkeren mhehehe
nee.quote:Op maandag 17 mei 2010 06:40 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
props voor jouw correcte TT...
dit heb je van Demotivateus.com is het niet?
Die heb ik lekker nog steedsquote:Op zondag 3 januari 2010 12:24 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voelde me echt de man toen
Ik had precies dezelfdequote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:13 schreef WcPot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik had deze vroegahh![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:03 schreef rakotto het volgende:
[..]
Laatste vijf jaar.Ik had zoiets in 92/93 al.
Of bommetjes maken met stikstofpatronen, sterretjes en zilverfoliequote:Op maandag 17 mei 2010 14:28 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
de goeie ouwe tijd
![]()
Ook leuk: rookbommen maken van PVC buizen en sterretjes!![]()
die had ik ook:D.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
wat een kick![]()
echte bazen hadden zo'n ding
[ afbeelding ]
ik had de hele setquote:Op zondag 3 januari 2010 20:10 schreef NeonPanda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Power Ranger Megazord had ik. Volgens mij van season 3 Power Rangers.![]()
Kon uit elkaar en had je 5 verschillende animal zords.
Je kon ook nog de megazord van de witte ranger erbij kopen. Dat was zo'n vogel die je op de rug van die megazord kon klikken. Alleen kreeg ik die niet want die was te duur. Volgens mij 30 gulden toen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En al die geluidjesquote:Op maandag 17 mei 2010 15:46 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Met die bomen die omver klappen als TB2 erdoor moest
Ja xDquote:Op donderdag 31 december 2009 20:32 schreef kami124 het volgende:
mijn neef had dat ding geweldig. zelf had ik ook van die autowegtapijten, geweldig . zker iets wat ik mijn kinderen ga geven al ist een meisje xD
(moet ik eerst nog wel ff een vriendin zoeken, een huis en heel veel geluk hebben dat die van mij zwanger wordt xD)
Waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sisco Certified
Mèn, die heb ik ook gehadquote:
DIE HAD IK OOK!quote:
Ik heb nog eens in een wilde bui al die boompjes eraf getraptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Jullie vergeten:Nee, je ouders haatte je juist als ze je zoiets gavenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |