Ja maakten deze dingen 'neuk bewegingen'quote:Op maandag 17 mei 2010 03:25 schreef W1ckeDxt het volgende:
JAAA HET IS CAPS LOCK TIME!
WE WETEN ALLEMAAL DAT ECKTE BAZE DIT OOK HADDEN.
[ afbeelding ]
REMOTE FUCKING CONTROLL CARS.
En als je hem dan kreeg, moest je eerst 2 dagen die KUT accu opladen voordat je er uberhaupt mee kon rijden.
props voor jouw correcte TT...quote:Op donderdag 31 december 2009 20:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
props voor je goede zin.
Wie de f is dat in je UI?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:12 schreef 8108139dpths het volgende:
Dat kleed heb ik nooit gehad... ik had lego wegenplaten.![]()
[ afbeelding ]
Minstens zo gaaf.
Darda!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:54 schreef RMD het volgende:
Een kleedje![]()
Darda FTW
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een vriendje van mij had die. Ik had zelf die andere die eerder in dit topic was geweest.quote:
Uiteraard in de meest brute modellen:quote:Op maandag 17 mei 2010 11:13 schreef n_uniet het volgende:
O en zelfgemaakte erwten schieters en pvc buisjes met pijltjes
Ik had gewoon gewoon een buisjequote:Op maandag 17 mei 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard in de meest brute modellen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard in de meest brute modellen:
[ afbeelding ]
Of een leeg rolletje plakband, waar je een ballon overheen spande. Dan kon je er steentjes mee wegschieten.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:13 schreef n_uniet het volgende:
O en zelfgemaakte erwten schieters en pvc buisjes met pijltjes
Dat bedoel ik met erwtenschieterquote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Of een leeg rolletje plakband, waar je een ballon overheen spande. Dan kon je er steentjes mee wegschieten.
* grinnik * en dan tegen je broertjes hoofd aan schieten , of van de zoldertrap af naar beneden laten flikkeren mhehehequote:Op zondag 3 januari 2010 15:40 schreef Black_Rainbow het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze![]()
Toen was ik blij, totdat ik deze kreeg
[ afbeelding ]
Toen was ik euforisch![]()
meterslange racebaan met schans bouwen.
En de lego wegenplaten, die zijn baas. Een keer over je kleed kotsen, en je kon hem weg doen, die platen gaan eeuwig mee.
En dan gingen mijn ouders er op staan stampen. En als ik dan ging huilen zei mijn vader: 'ja ik heb hem toch gekocht'quote:Op maandag 17 mei 2010 12:05 schreef shadowflash het volgende:
[..]
* grinnik * en dan tegen je broertjes hoofd aan schieten , of van de zoldertrap af naar beneden laten flikkeren mhehehe
nee.quote:Op maandag 17 mei 2010 06:40 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
props voor jouw correcte TT...
dit heb je van Demotivateus.com is het niet?
Die heb ik lekker nog steedsquote:Op zondag 3 januari 2010 12:24 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voelde me echt de man toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |