Thunderbirdsquote:Op maandag 17 mei 2010 20:16 schreef TheSorrow het volgende:
Fucking vet speelgoed allemaalAutokleed had ik, die garage van shell ook en het Thunderbird eiland in het Italiaans
Ik had ook nog zo'n grote TB2 met een grote TB4, die kon mee in bad
Zoiets ken ik, van The Thunderbirds (inclusief roze super-autoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:17 schreef Two het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik ook wel willen hebben achteraf
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
wat een kick![]()
echte bazen hadden zo'n ding
[ afbeelding ]
Een vriend van mij had die ook.quote:
ik had ;m volgens mijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:17 schreef Two het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik ook wel willen hebben achteraf
watdefuck is dat?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:51 schreef metalheadBOC het volgende:
Castle Grayskull
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het Kasteel van He-Man. Nooit He-Man gehad ofzo? je bent vrouwelijk zag ik te laatquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik had ;m volgens mij
[..]
watdefuck is dat?
Dan maakte je gewoon een hele lange file van al je auto''s door het hele huis heen.quote:
Nee had ik niet. Ik had Thunderbird. En TMNT. En je kon ze transformen in een autoquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:56 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Het Kasteel van He-Man. Nooit He-Man gehad ofzo? je bent vrouwelijk zag ik te laatjij had misschien She-Ra
[ afbeelding ]
het Playmobile piraten schipquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:11 schreef Qebbel het volgende:
Mn jeugd!!!
En dit!
Piratenschip![]()
![]()
[ afbeelding ]
Transformers heten die dingenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee had ik niet. Ik had Thunderbird. En TMNT. En je kon ze transformen in een auto
Schitterend, laatst een jeugsentiment met mijn moeder besproken, die zong namelijk altijd mee "Transformers, Robots in the sky...."quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:28 schreef metalheadBOC het volgende:
Transformers heten die dingen
[ afbeelding ]
Zelfde hier.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:20 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Schitterend, laatst een jeugsentiment met mijn moeder besproken, die zong namelijk altijd mee "Transformers, Robots in the sky...."
![]()
![]()
Ze vond het erg logisch klinken want de vliegen toch door de lucht???![]()
"Transformers, Robots in Disguise''
Nee het waren de teenage mutant ninja turtles!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:28 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
het Playmobile piraten schipdie had ik ook
[..]
Transformers heten die dingen
[ afbeelding ]
Die camperquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:06 schreef RaakKinderCola het volgende:
Wie had deze sesamstraat camper?
[ afbeelding ]
En dit Kasteel!
[ afbeelding ]
Met die kanonnen die kogels afschieten op de mannetjes van dit piratenschip:![]()
[ afbeelding ]
En die piraten vielen natuurlijk het kasteel weer aan met hun kanonnen
Fisher Price: bazenspeelgoed![]()
Evenals de (waarschijnlijk al eerder geposte) parkeergarage's van Wader![]()
jij rolde in de strontquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:30 schreef Steamydeluxx het volgende:
Ik kreeg dit na lang sparen van mijn voogd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oooooooh die had heb ikquote:Op donderdag 31 december 2009 20:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
in ieder geval een autokleed.
mannelijk, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |