DIE HAD IK OOK!quote:
Ik heb nog eens in een wilde bui al die boompjes eraf getraptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Jullie vergeten:Nee, je ouders haatte je juist als ze je zoiets gavenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Precies, die zijn gewoon niet coolquote:Op maandag 17 mei 2010 16:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, je ouders haatte je juist als ze je zoiets gaven.
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Jullie vergeten:Die heb ik nog liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Wij hadden echt EXACT dezelfde als op dat plaatjequote:Op donderdag 31 december 2009 20:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
in ieder geval een autokleed.
mannelijk, natuurlijk.
HOLY SHIT!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik had precies dezelfdeGoeie ouwe tijd was dat altijd.
Ik vond het ook altijd leuk om ongelukken te maken met die autootjes. Helemaal kapot slaan met een hamer en daarna in de fik steken.
Ja Thunderbirds eiland met geluidseffecten! Zal hier nog vast wel ergens achter een schot op zolder staanquote:
Met de epische 3. Die kon thunderbird 5 lekker in zn kontje boren.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:37 schreef Two het volgende:
[..]
Ja Thunderbirds eiland met geluidseffecten! Zal hier nog vast wel ergens achter een schot op zolder staan
Ik ben bang dat die van mij naar Roemenie ofzo is gegaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:37 schreef Two het volgende:
[..]
Ja Thunderbirds eiland met geluidseffecten! Zal hier nog vast wel ergens achter een schot op zolder staan
Ik had 5 nietquote:Op maandag 17 mei 2010 17:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Met de epische 3. Die kon thunderbird 5 lekker in zn kontje boren.
Ik had 5 ook niet, 4 overigens wel die kon in die bak van 2quote:Op maandag 17 mei 2010 17:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Met de epische 3. Die kon thunderbird 5 lekker in zn kontje boren.
Ik ook, waren denk ik altijd in de aanbieding bij de Bart Smit.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij hadden echt EXACT dezelfde als op dat plaatje
Die 5 had ik ook niet. Die was redelijk duur volgens mij. 2 en 4 waren inderdaad het leukst. De hele dag die bak laten vallen, klepje open en die gele eruit laten.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had 5 niet
2 was echt tof, die kon zijn buik laten vallen en daar kwam dan thunderbird 4 uit.
[ afbeelding ]
Hey, mijn supertoffe Thunderbird 2 plaatje is wegquote:Op maandag 17 mei 2010 17:43 schreef Two het volgende:
[..]
Ik had 5 ook niet, 4 overigens wel die kon in die bak van 2
Wat hierboven ook net gezegd is zie ik
Ik denk dat mijn ouders bij het eiland, thunderbirds 1, 2, 3 en 4 zoiets hadden van: "En nou heb je wel genoeg".quote:Op maandag 17 mei 2010 17:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die 5 had ik ook niet. Die was redelijk duur volgens mij. 2 en 4 waren inderdaad het leukst. De hele dag die bak laten vallen, klepje open en die gele eruit laten.
Ik had die ook! Nou ja mijn broertje dan (quote:Op maandag 17 mei 2010 17:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ouders bij het eiland, thunderbirds 1, 2, 3 en 4 zoiets hadden van: "En nou heb je wel genoeg".
Wel klote dat die poppetjes reuzen waren ivm dat eiland
Die had ik wel!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef Two het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens ook nog Thunderbirds als de Mole (boormachine) en andere op het plaatje hierboven!
Ik had deze set om precies te zijn:quote:
Oh wouw, jij kon 4 verschillende birds in 2 proppen. Ik ben zo jaloers.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef Two het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens ook nog Thunderbirds als de Mole (boormachine) en andere op het plaatje hierboven!
ik had ook precies die!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef Two het volgende:
[ afbeelding ]
Thunderbirdsquote:Op maandag 17 mei 2010 20:16 schreef TheSorrow het volgende:
Fucking vet speelgoed allemaalAutokleed had ik, die garage van shell ook en het Thunderbird eiland in het Italiaans
Ik had ook nog zo'n grote TB2 met een grote TB4, die kon mee in bad
Zoiets ken ik, van The Thunderbirds (inclusief roze super-autoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:17 schreef Two het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik ook wel willen hebben achteraf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |