SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar 5 dames in de OP, binnen een half jaar kunnen we dit topic opdoeken omdat elke maand er minimaal 1 dame door kan schuiven![]()
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat onbegrepen, dáárom post je hier mee
Niemand wil in dit topic horen, we willen allemaal dat binnen x-tijd een zwangerschap is en dan graag een maand of 9 met gillend resultaat!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Zeggen ze dat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef Hobbesje het volgende:
Saffier: jij omschrijft precies hoe ik me voel - een vreemde eend in de bijt. Zit wel hier, maar heb tegelijkertijd ook het idee dat ik hier niet hoor. We hebben het geluk gehad spontaan een kindje te mogen krijgen. Vind het nog steeds erg onwerkelijk dat we nu voor ICSI gaan (vraag me af wanneer dat besef gaat komen).
Net als bij de IVF instructie/voorlichting, daar wordt letterlijk gezegd: dit is de laatste kans op een eigen kind (eh... nou nee, die hebben we al). Zit je naast allemaal paren die dus geen kindje hebben en echt voor de eerste gaan. Voelt echt heel gek....
Dat zeggen ze idd. Erg confronterend, maar ook wel heel erg waar natuurlijk...quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Zeggen ze dat?Dat vind ik wel erg cru/confronterend
Waarom zeggen ze dat?
Wel waar ja, maar dat weet iedereen die daar zit toch al wel? Klinkt mij in de oren als zout in een open wond wrijvenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:55 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze idd. Erg confronterend, maar ook wel heel erg waar natuurlijk...
Dat besef komt hier nu pas binnen denk ik. We wisten heus wel waa we mee bezig waren, vooral als je in de koelkast al die medicijnen ziet liggen, maar tijdens liet ik het voornamelijk over me heen komen nu besef ik het denk ik pas meer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef Hobbesje het volgende:
Saffier: jij omschrijft precies hoe ik me voel - een vreemde eend in de bijt. Zit wel hier, maar heb tegelijkertijd ook het idee dat ik hier niet hoor. We hebben het geluk gehad spontaan een kindje te mogen krijgen. Vind het nog steeds erg onwerkelijk dat we nu voor ICSI gaan (vraag me af wanneer dat besef gaat komen).
Dat ja. Daar hebben we elkaar aangekeken en gedacht 'Maar wíj hebben er al een. Al deze paren hebben helemaal nog geen kindje. Wat hebben wij een geluk en mocht dit niet lukken dan hébben wij er wel een.'quote:Net als bij de IVF instructie/voorlichting, daar wordt letterlijk gezegd: dit is de laatste kans op een eigen kind (eh... nou nee, die hebben we al). Zit je naast allemaal paren die dus geen kindje hebben en echt voor de eerste gaan. Voelt echt heel gek....
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:01 schreef Jose81 het volgende:
![]()
![]()
Voor iedereen alvast; een heel gezond, gelukkig en vooral vruchtbaar 2010!!
![]()
![]()
![]()
Wel die pillen dus!! Had net ook weer roze in mijn slipje zitten. Was helemaal die bijwerking vergeten. Vind het nog steeds/weer eng maar dit scheelt iets zeg maar. Thanks!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:35 schreef Ticootje het volgende:
Welke pillen saffier??? Toch niet progestanbollen? Daar kun je doorbraakbloedingen van krijgen. Zie bijsluiter.
ow jemig jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:35 schreef mijsje het volgende:dank jullie meiden! Ik moet zeggen dat ik toch wel wat nerveus word... niet omdat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, want ik heb geen aanleiding dat ik dat zou zijn nu, maar meer dat ik straks toch ook echt met de hormonen in de weer ga... daar ben ik wel wat bang voor met m'n verleden (depressiegevoelig, had ik ook last van met m'n vorige pil... met m'n laatste pil ging dat beter...) maar goed, eerst maar eens 6 januari afwachten...
(Asy, de 4 januari-dames zitten in het andere topic...
)
So far, so goodquote:Op zondag 3 januari 2010 12:04 schreef flugeltje het volgende:
Saffier, hoe gaat het nu?
Mariposa, fijn dat het allemaal zo goed gaat...
Bij mij en bij Martijn zijn allerhande bloedonderzoeken gedaan en daar is niets uitgekomen. Geen stollingsproblemen, geen chromosoomdingen etc etc Ik gok dat als het nu weer misgaat er wellicht op de vrucht onderzoek gedaan gaat worden, maar vooralsnog houden ze het op 'domme pech'quote:Op zondag 3 januari 2010 14:17 schreef Ahava het volgende:
Gelukkig, Saffier! En fijn dat het erop lijkt dat het van die medicijnen komt.
Mariposa, lekker dat alles goed gaat.
Flugeltje, misschien heb je het al eens verteld maar ik weet het niet goed meer. Zijn bij jou ooit onderzoeken gedaan naar waarom het misging?
Tuurlijk mag je dat gewoon vragen, anders had ik ook echt geen antwoord gegeven hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 16:18 schreef Ahava het volgende:
Bedankt voor je reactie, flugeltje. En sorry dat ik dat aan je vraag nu. Ik realiseerde me later pas dat je daar nu (met je eigen, begrijpelijke, onzekerheden) misschien helemaal niet op zit te wachten.![]()
Ik heb 1 late en 3 vroege miskramen gehad. De zwangerschapsduur is niet echt een issue voor de onderzoeken, 3 miskramen is op zich reden voor onderzoek. Als het bij mij nu weer mis zou lopen gaan ze volgens mij wel meer dingen onderzoeken... Als jij die onderzoeken wilt zullen ze die nu wel gaan doen ook. Ik hoop gewoon dat ze dan iets simpels vinden wat te verhelpen is, het 'domme pech' principe is erg lastig mee om te gaan....quote:De onderzoeken die jij noemt, wil ik ook bij ons. Ik zit nu inmiddels op drie miskramen, de eerste twee waren heel vroeg hoor, maar alles bij elkaar vind ik het genoeg reden om die onderzoeken aan te vragen.
Ik duim voor een superecho voor jou a.s. donderdag!![]()
Poezebeest, veel sterkte en ook voor jou duim ik voor een goede uitslag!
Hier sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:12 schreef Saffier het volgende:
Meiden even eenvoor allemaal.
Mijn duimen draaien overuren, voor geluk, voor goede uitslagen, voor voldragen zwangerschappen
En iedereen die meeduimt voor ons krijgt ook een
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:35 schreef Ahava het volgende:
[sub]Ook zoiets: aan de ene kant wil ik het niet mijn leven laten overheersen. (Wat eigenlijk een onzinnig streven is, want het wel of niet hebben van kinderen beinvloedt vrijwel elk aspect van je leven.)
Jep. Dat dus. Ik wil er ook niet 24/7 mee bezig zijn, maar onbewust... Het komt zo vaak terug. Wat doen we met 'het' kamertje bijvoorbeeld. De slaapkamer die bedoeld is als babykamer, maar nog steeds niet meer is dan een rommelhok. Echt een andere kamer (studeerkamer ofzo) ervan maken lukt me echt niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:35 schreef Ahava het volgende:
Ook zoiets: aan de ene kant wil ik het niet mijn leven laten overheersen. (Wat eigenlijk een onzinnig streven is, want het wel of niet hebben van kinderen beinvloedt vrijwel elk aspect van je leven.)
Ik kon mensen wel schieten die dat zeiden... "Je bent nog zo jong...."quote:Op zondag 3 januari 2010 19:23 schreef Saffier het volgende:
Een collega van me zei dat haar dochter ook graag zwanger wil worden, het is helaas begin december misgegaan. Haar advies was; niet te veel mee bezig zijn.
Ik heb haar voorzichtig uitgelegd wat een dooddoener het kán zijn.
Het is zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn als je er middenin zit, op welke manier dan ookAhava.
Moonah zo lief dat je af en toe binnen komt wandelen, bijleest en weer harten onder de riem weet te steken
zo kon ik iemand wel schieten die zei: ach, bij mij duurde het 7 jaar voor ik zwanger was van de eerste, dus je hebt nog even de tijd... of: ik weet precies hoe je je voelt, ik heb ook een miskraam gehad... (dan denk ik: je weet helemaal niet hoe ik me voel, bij jou was het een miskraam en dat was heel verdrietig op zich, bij mij was het een miskraam en daarmee de kans verloren om mijn moeder een kleinkind te geven, je weet helemaal niet hoe ik me voel...) grmbl... mensen en wat ze zeggen uit "goedheid" zonder na te denken over wat het voor een ander kan betekenen...quote:Op zondag 3 januari 2010 19:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kon mensen wel schieten die dat zeiden... "Je bent nog zo jong...."
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:35 schreef just me het volgende:
Ach Mijsje toch, ik zit hier maar te lurken en te lurken voor goed nieuws...
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:56 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje... wat klote weer. Ons jaar begint niet best, maar we hebben nog alle tijd om er een topjaar van te maken.![]()
Winterstorm, heftig verhaal hoor. Hopelijk zijn de uitslagen over 3 weken goed.
Volgende week dinsdag mag ik weer naar de gyn. Dan bij een andere gyn, omdat de mijne tot midden maart vol zat. Lekker dan. Maar ergens ook wel fijn, even een second opinion.
Ik heb ook Gonal-f gespoten en ben begonnen met 37,5 IE. Dat sloeg niet aan, dus de volgende ronde naar 75 IE. Toen had ik in totaal iets van 4 follikels die gingen groeien.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:40 schreef mijsje het volgende:
Ik moet 75 eenheden spuiten. ik heb helemaal geen idee of dat veel is of juist niet... ik kan het in de folder ook niet vinden allemaal... Hoeveel moeten/moesten jullie spuiten?
en m'n eerste controle zal zijn op dag 10 bij m'n eerste follikelecho... (zei de assistente vandaag...)
Owh ja, je was natuurlijk al met IUI bezig. Sorryquote:Op maandag 4 januari 2010 20:49 schreef mijsje het volgende:
ik heb inderdaad een eisprong van mezelf... de gyn zei dat hij toch wat extra kansen wilde benutten, en daarom dat toch met Gonal-f wilde doen. Naja, dan doe ik maar mee... maar ik hoop dat ik niet al te veel follikels ga laten groeien, zonder Gonal-f heb ik al een mooie grote follikel iedere keer...
maar we gaan wel door met IUI, dus dat wordt na de eisprong gewoon weer een inseminatie... en ik heb al 3 pogingen van IUI gehad waarbij niet gesnapt wordt waarom ik nu gewoon nog steeds niet zwanger ben... dus nu maar eens met hormonen proberen... (maar als jij met 75 IE al 4 follikels had groeien, vraag ik me af waarom ik daarmee moet beginnen om het lichtelijk te stimuleren...ik ben heel benieuwd voor de echo van dag 10 straks...)
Ik zal niks verklappen aan de restquote:Op maandag 4 januari 2010 21:13 schreef mijsje het volgende:
geeft niet hoor
ik heb ook wel eens iets dat ik lees en dan denk: bij wie hoorde dat ook alweer? als ik er later aan moet denken...
(niet verder vertellen he?
)
Ik ben vooral zenuwachtig dat er overgestimuleerd wordt... dat is ook niet echt de bedoeling... maar ik ben heel benieuwd naar wat ze zien op dag 10 volgende week...
het prikken zelf vind ik niet eng. ik weet dat ik de naald zelf niet echt voel, alleen de vloeistof die erin komt. m'n mannetje laat ik niet prikkenik weet dat ik het zelf kan en vind het eng als iemand anders het dan gaat doen en dan zou bewegen ofzo...
heel stom, doet ie vast niet, maar toch...
de pregnyl-spuiten heb ik ook zelf gezet (op de eerste na, die heeft de huisarts gezet, maar dan in m'n bovenarm... toen dacht ik wel: huh? daar kan ik toch helemaal niet bij?
) en die schijnen vervelender te zijn dan de gonal-f, dus ik laat me verrassen... ik hoop in ieder geval dat ik genoeg heb aan 1 prikpen per keer, dan hoef ik niet steeds bij te halen bij onze oh zo handige appotheek waar je vooral terecht kan tijdens mijn werktijden...
morgen maar eerst bellen met de appotheek voor ik me die kant op ga haasten met die gladheid...
Thanks!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:30 schreef Saffier het volgende:
Wat spannend Sunshine! Ik zal voor je duimen
Ben je ook nog behandeld voor je endometriose voor je aan de hormonen ging?
Eigenlijk heel goed! Ik had bewust een week vrij genomen, omdat er werd gezegd dat ik er vrij heftig op kon reageren en mijn vriend had zich op het ergste voorbereidquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:39 schreef Saffier het volgende:
Spannend hoor, Sunshine! Hoe voel je je onder de hormonen?
Ik moest steeds starten op de eerste dag van mijn cyclus. En bij de eerste poging hoefde ik geen decapeptyl. Pas toen bleek dat mijn eitjes dan te vroeg sprongen, werd de decapeptyl erbij gehaald. Weer iets anders dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:38 schreef Saffier het volgende:
De deca zo lang was bij mij omdat mijn cyclus zo'n zooitje was. Normaal begin je de week voor de verwachte menstruatie en loop je zo mee in je cyclus. Ik ben 'ergens' begonnen en toen moesten we kijken hoe het liep met mijn cyclus, vandaar dat het relatief lang was bij mij.
Ik mocht ook echt niet starten met hormonen voor ik was geopereerd aan mijn endometriose terwijl achteraf bleek dat er, gelukkig, relatief weinig endo zat.
De verschillen vallen mij ook steeds op tussen de ziekenhuizen. Als het resultaat maar uiteindelijk hetzelfde is toch?
/edit/ dat zeg jij dus ook tico![]()
/edit/
Dat zijn inderdaad de normale prijzen van hormonen. Bij mij (en ik spoot dus niet lang) kwamen de totale kosten van de hormoonen op ongeveer 1500 euro uit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
Welkom Sunshine. Wat ontzettend spannend. Ik hoop dat alles goed voor je zal verlopen en dat je je snel weer mag afmelden hier
Mijsje, de 900IE-pen kost iets van 850 a 900 euro
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:29 schreef Saffier het volgende:
Een heel mooi klein knipperlichtje met aureooltje gespot net
Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:29 schreef Saffier het volgende:
Ow Saffiertje, wat fijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:29 schreef Saffier het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:29 schreef Saffier het volgende:
Het lijkt wel een verlovingsring met joekel van een diamantquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:41 schreef Saffier het volgende:
Hier ook nog even spammen en dan stop ik hier met hyperen
[ afbeelding ]
Ohh... eindelijk! Wat een goed nieuws! De duimen draaien hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:22 schreef Sunshine69 het volgende:
Ik hoop dat ik in het juiste topic zit. Maar na jaren gelurkt te hebben, vandaag toch maar besloten mee te gaan posten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
Mijsje, de 900IE-pen kost iets van 850 a 900 euro
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de normale prijzen van hormonen. Bij mij (en ik spoot dus niet lang) kwamen de totale kosten van de hormoonen op ongeveer 1500 euro uit.
Heel veel succes vandaag!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:45 schreef Poezebeest het volgende:
Duimen jullie morgen voor ons?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik kan me zo goed voorstellen dat je het nu zo oneerlijk vind. Ik hoop dat jullie gauw duidelijkheid krijgen over hoe nu verder en dat je in de toekomst je eigen kindje mag vasthouden
Be happy with the little things in life
Jullie mogen best een beetje hulp gebruikenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Na het geweldige nieuws van Saffier en het vervelende nieuws van Poezebeest vroeg ik me af: hoe is het met de rest?![]()
Ik vind het stiekem wel spannend om weer eens naar de gyn te gaan. Ben benieuwd wat hij te melden heeft... Al kan ik me ook levendig voorstellen dat hij zegt: ga nog maar een half jaar proberen...
Is dat toevallig of bewust een andere gynaecoloog?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dinsdag Poezebeest, en een andere gyn dan mijn eigen. Vind ik dus wel spannend... Blijkbaar.
Tnx! Hoop ook dat ik - en de rest - er maar snel weer uit mogen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hobbesje, ik had totaal over je verzoekje heengelezen. PZE stuurde me net een PM.
Sorry, je staat erbij in de OP hoor! Welkom. En dat je maar snel weer weg mag zijn.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Winterstorm, het is handig voor de moderators als je even een klein verhaaltje typt voor in de op. Dan kunnen ze dat erbij zetten.
Voor mij heeft het een deel meegespeeld bij mijn keuze om te veranderen van job. Ik had het enorm moeilijk met het feit dat ik 60 vrouwelijke collega's had waarvan de helft nog aan kinderen moest beginnen en er dus eigenlijk altijd iemand zwanger was.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef mijsje het volgende:
ja, ik vind net als pze dat het erg confronterend op school. ik zit ook met de gedachte om uit het onderwijs te gaan als het niet lukt met een kindje...
Ik vond het wel 'fijn' om het te kunnen vertellen. Het was natuurlijk ook handig meegenomen dat men er geen problemen heeft van gemaakt. Maar het was voor mij wel een geruststelling dat ze wisten waar we mee bezig waren. Ze keken dan ook niet raar op als ik weer eens te laat toekwam of weer eens verlof nodig had. Anders zou ik altijd gevreesd hebben dat zij dachten dat ik mijn job niet meer graag deed ofzo.quote:en volgens mij kan je werkgever je niet weigeren om deze behandelingen te ondergaan. hij kan wel aangeven dat hij het vervelend vindt, en dat hij liever niet heeft dat je dat doet, maar hij kan je niks maken wat dat betreft. het is wel vervelend voor de werksfeer als dat het geval is...
en als je op een andere manier ook contact wil (mailen of een keer bij elkaar komen) mag je me ook altijd pmmen hoor, ik kan me dat wel voorstellen... ik heb dat gevoel ook wel eens...)
Pssst; je pm-box is vol...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef mijsje het volgende:
ja, ik vind net als pze dat het erg confronterend op school. ik zit ook met de gedachte om uit het onderwijs te gaan als het niet lukt met een kindje...
en volgens mij kan je werkgever je niet weigeren om deze behandelingen te ondergaan. hij kan wel aangeven dat hij het vervelend vindt, en dat hij liever niet heeft dat je dat doet, maar hij kan je niks maken wat dat betreft. het is wel vervelend voor de werksfeer als dat het geval is...
en als je op een andere manier ook contact wil (mailen of een keer bij elkaar komen) mag je me ook altijd pmmen hoor, ik kan me dat wel voorstellen... ik heb dat gevoel ook wel eens...)
Ik plande wel zoveel mogelijk op mijn vrije dag, maar heb ook aangegeven dat ik nou eenmaal naar het ziekenhuis moet en dus niet altijd wat te zeggen heb over dag of tijdstip.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:38 schreef Poezebeest het volgende:
Op mijn werk weten ze wel dat we in de mmm zitten, maar hebben nog geen idee wat het inhoudt als we echt een traject in gaan. Er is wel eens de opmerking gemaakt dat ik afspraken op mijn vrije dag moet plannen omdat ik maar 4 dagen werk... Ben dus wel bang voor de reactie van mijn teamleider. Maar wellicht is een traject niet eens meer nodig, ik moet ook niet teveel op de zaken vooruit lopen.
PZE; ik dacht dat ook, ik heb zelfs ook hard geroepen dat ik nooit het medische traject in zou gaan vanwege een kinderwens en nu zit ik er midden in en staat het voor de deur...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje, dat is ook echt niet raar joh. Ik vind het zo knap, al die spuiterds hier. Denk niet dat ik dat zo makkelijk zou doen hoor.
Inderdaad... en al die andere wensen... de volgende sinterklaas moeten wij voor ons eigen kind cadeautjes kopen, de laatste kerst samen, we hebben volgend jaar hopelijk een extra feestdag, etc.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:58 schreef leonieke het volgende:
Wat een mooi gedicht, McLaura, recht uit het hart. En idd, de pop om te moederen, de wensen met nieuwjaar, de teleurstelling als het weer eens mislukt is... ik vrees dat we het hier allemaal zo goed herkennen.
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spannend Mijs, jij ook succes morgen!
Inderdaad!! Ik hoor de laatste tijd bijna elke week wel van iemand dat ze zwanger is... ja, idd leuk zo'n team met alleen maar vrouwen in vruchtbare leeftijd. En ondanks dat wij pas sinds september 2008 bezig zijn, heb ik ook zomaar de tranen in mijn ogen staan hoor... zeker na de miskraam. Ik gun het ze van harte, maar o, wat gun ik het mezelf ook... Gelukkig heb ik een heel lieve man die mijn reactie heel goed snapt...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:36 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik zou wel jaloers zijn! Niet omdat ik het een ander niet gun, maar juist omdat ik het mezelf zo gun.
Nou, dat was bij mij hetzelfde.... elke keer als ergens werd gezegd 'we hebben nieuws' wilde ik het liefst weglopen. Het ergste was wel met mijn zusje, die na een relatie van 6 maanden (waarvan ze ook nog wekenlang alleen naar NieuwZeeland was geweest) zwanger raakte in maand nr 1. En ook nog niet eerlijk genoeg was om het me te vertellen, want ze heeft eerst gezegd dat ze het wilden proberen en achteraf was ze toen al zwanger. Pas toen de kans te groot werd dat ik het van een ander zou horen, heeft ze me gebeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:32 schreef Ahava het volgende:
Helemaal met McLaura eens. Ik kan het niet meer horen, dat iemand zwanger is. De tranen staan direct in mijn ogen. Leuk joh, werken met veel vrouwen in de vruchtbare leeftijd.
Mijsje wat ben je toch altijd een schat! Ik hoop dat iedereen dit jaar uit dit topic verdwijnt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:37 schreef mijsje het volgende:
Islaik hoop zo dat dit ook jouw jaar mag worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |