ik hoop zo dat dit ook jouw jaar mag worden!
 ik hoop zo dat dit ook jouw jaar mag worden!  

die moet een nachtje blijven. Maar goed ook, want ik vond het zowiezo wel eng om hem mee naar huis te nemen zo na een narcose.
  die moet een nachtje blijven. Maar goed ook, want ik vond het zowiezo wel eng om hem mee naar huis te nemen zo na een narcose.  weer is hersteld. Morgen maak ik meteen een afspraak bij de fertiliteitsarts voor verder plan. Mocht er in de sementest wederom niets gevonden worden dan maar een punctie om zeker te zijn of er wel of niet iets zit. Voelt wel alsof het eindstation in zicht is en dat maakt het ook wel heel moeilijk. Dat we zonder de dokter niet zwanger worden is duidelijk en als er zaad wordt gevonden zal er een icsi traject volgen, maar nu is nog eerst de grote vraag, is er zaad??? Want zonder houdt het gewoon echt op, helaas.
 weer is hersteld. Morgen maak ik meteen een afspraak bij de fertiliteitsarts voor verder plan. Mocht er in de sementest wederom niets gevonden worden dan maar een punctie om zeker te zijn of er wel of niet iets zit. Voelt wel alsof het eindstation in zicht is en dat maakt het ook wel heel moeilijk. Dat we zonder de dokter niet zwanger worden is duidelijk en als er zaad wordt gevonden zal er een icsi traject volgen, maar nu is nog eerst de grote vraag, is er zaad??? Want zonder houdt het gewoon echt op, helaas.  

. *geeft een dikke virituele knuffel*
 . *geeft een dikke virituele knuffel*  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik kan me zo goed voorstellen dat je het nu zo oneerlijk vind. Ik hoop dat jullie gauw duidelijkheid krijgen over hoe nu verder en dat je in de toekomst je eigen kindje mag vasthouden Be happy with the little things in life
Be happy with the little things in life

Vooral niet te serieus denken dat ik dat ga doen hoor, is meer een poging om de zaak luchtig te houden...
 Vooral niet te serieus denken dat ik dat ga doen hoor, is meer een poging om de zaak luchtig te houden... 

) Misschien dat de andere meiden hier iets over kunnen vertellen??
 ) Misschien dat de andere meiden hier iets over kunnen vertellen??

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |