abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76484495
Poezebeest, m'n F5-knop is ondertussen helemaal kaal!
Ik ben zo benieuwd. Zit heel hard te duimen voor goed nieuws
pi_76488321
Heb aan je gedacht vandaag Poezebeest, kom eens vertellen...
pi_76488585
Ben even weg geweest, wens jullie lieve dames allemaal een vruchtbaar 2010, dat al jullie dromen maar uit mogen komen.....

Saffier, wat fijn!!!!!

Poezebeest, ik heb aan je man gedacht vandaag... heb je al nieuws?????
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_76504875
ik kwam even kijken of poezebeest er alweer was, maar er is nog geen nieuws...

Isla ik hoop zo dat dit ook jouw jaar mag worden!
pi_76506329
Wat lief dat jullie hier zo op nieuws van mijn kant zitten te wachten. Het was echter een chaotische dag waardoor ik nu pas thuis ben, helaas zonder die moet een nachtje blijven. Maar goed ook, want ik vond het zowiezo wel eng om hem mee naar huis te nemen zo na een narcose.

Maar de operatie is wel goed gegaan, echter was de uitslag een scenario waar ik totaal geen rekening mee had gehouden. Er blijkt namelijk geen sprake te zijn van een obstructie...
Van de ene kant wel fijn, maar ook wel een enorme slik, want wat nu. Bij de onderzoeken zijn geen aanwijzingen gevonden waarom er geen zaad zou zijn, maar waarom zit er dan niets in het sperma?
Misschien was de sementest wel een momentopname en was dat op dat moment wel bar slecht. Er is daarna niet meer getest, maar meteen actie ondernomen. Ik ben dus ook wel voor een sementest als mijn weer is hersteld. Morgen maak ik meteen een afspraak bij de fertiliteitsarts voor verder plan. Mocht er in de sementest wederom niets gevonden worden dan maar een punctie om zeker te zijn of er wel of niet iets zit. Voelt wel alsof het eindstation in zicht is en dat maakt het ook wel heel moeilijk. Dat we zonder de dokter niet zwanger worden is duidelijk en als er zaad wordt gevonden zal er een icsi traject volgen, maar nu is nog eerst de grote vraag, is er zaad??? Want zonder houdt het gewoon echt op, helaas.

En het voelt echt zo enorm klote, want ik wil ook gewoon heel graag een baby, maar de kans dat er een baby komt is zo enorm klein... Dat maakt me nu op dit moment wel heel erg verdrietig. Ik zie de kansen bijna voor mijn neus afnemen en ik vind het zo enorm niet eerlijk want ik denk dat wij echt zo'n leuke ouders zouden zijn en het zo leuk zou zijn met kindjes. Maar ik moet hoop houden, hoewel die toch al bijna in mijn schoenen is gezakt...
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:23:58 #181
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_76506903
Oh poezebeest, dit is niet zo leuk nieuws om te lezen . *geeft een dikke virituele knuffel*
Be happy with the little things in life
pi_76507699
Dankje droomvrouwtje; ik weet op dit moment niet zo goed of het nu goed of slecht nieuws is... Het is zo dubbel allemaal.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:00:57 #183
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_76508143
ja ik wist daarom ook niet goed wat te zeggen. Wel goed nieuws dat er geen ostructie zit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik kan me zo goed voorstellen dat je het nu zo oneerlijk vind. Ik hoop dat jullie gauw duidelijkheid krijgen over hoe nu verder en dat je in de toekomst je eigen kindje mag vasthouden
pi_76508457
Ja dat is ook wel, hoewel ik niet verwacht dat er het ene moment niets te vinden is en het andere moment alles helemaal goed zou zijn. Zou heel raar zijn en dan ga ik het ziekenhuis aanklagen voor het niet secuur uitvoeren van de sementest en op basis van 1 test te handelen en te opereren zonder dat het nodig was, potverdenondedju Vooral niet te serieus denken dat ik dat ga doen hoor, is meer een poging om de zaak luchtig te houden...

[ Bericht 11% gewijzigd door Poezebeest op 07-01-2010 00:38:08 ]
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:22:14 #185
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_76508742
Kan ik me voorstellen. Ik kan ook niet veel zeggen heb hier weinig verstand van. Maar ik zou hier wel verder mee gaan. Ook dat ze geopereerd hebben en geen obstructie hebben gevonden. Was daar niet geen makkelijker test voor, een echo ofzo, of iets met contrastvloeistof (weet niet wat allemaal mogelijk is hierin ) Misschien dat de andere meiden hier iets over kunnen vertellen??
pi_76509064
Lief droomvrouwtje, je hoeft ook niet veel te zeggen en alles te weten, het is gewoon al lief dat je reageert, meer leeft en mee denkt
pi_76511480
Poezebeest vervelend dat er nu nog geen duidelijkheid is....
verder weet ik er te weinig af om wat nuttigs te kunnen zeggen...

succes met alles en ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor jullie
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:29:57 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76511840
Poezebeest

Kan me voorstellen dat de moed je even in de schoenen zakt, laten we hopen dat de momentopname een verkeerd moment was en bij een volgende test blijkt dat het gewoon wel in orde is.... Sterkte!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:48:28 #189
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_76512065
poezebeest, er is nog een methode om zaad te verkrijgen. Iets met MESA/TESA. Het ene wordt wel in Nederland gedaan en het andere volgens mij niet. het gaat volgens mij om weefsel uit de bal waar erg vroeg zaad vandaan moet komen en dat halen ze weg en rijpen ze dan op een andere manier?

Het fijne weet ik er niet van maar het blijkt nog een mogelijkheid als er geen zaad wordt gevonden in het sperma.

Desalniettemin is de uitslag gewoon kut. En zeker erg definitief, zonder hulp geen kindje. Met daarbij ook nog eens de mogelijkheid dat het er misschien helemaal niet in zit.

Sterkte met deze klap, ik kan me voorstellen dat dit erg hard is aangekomen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76512088
MESA, TESA en TESE

Bij sommige mannen kan het soms moeilijk zijn om voldoende goede zaadcellen af te zonderen voor de ICSI procedure uit een gewoon ejaculaat. Wanneer dit het geval is, bestaat de mogelijkheid toch voldoende zaadcellen te bekomen rechtstreeks uit de bijbal (de epididymis) of de teelbal (de testis). Uit de bijbal (MESA) of de teelbal (TESA) kunnen immers onder lokale verdoving met een heel fijne naald dikwijls voldoende zaadcellen worden opgezogen om toch een ICSI-procedure te kunnen uitvoeren. In een heel klein aantal gevallen is een naaldaspiratie onvoldoende en moet een kleine insnede in de teelbal gemaakt worden (TESE) om een klein stukje weefsel te verwijderen. Uit dit weefsel kan de embryoloog dan de zaadcellen afzonderen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76512470
Poezebeest.

Ik snap dat de moed je nu even in de schoenen zakt.
Ik hoop zó hard dat het maar een momentopname was en dat de productie inmiddels goed op gang is, of dat ze bij die test gewoon geprutst hebben ofzo.
pi_76512930
Poezebeest, wat een vreselijk naar nieuws..
Ik hoop net als de andere dames dat er gewoon iets niet goed gegaan is met de sementest net zoals ze een fout hebben gemaakt door hem te opereren terwijl er geen obstructie was..
Volgens mij gaat daar nog wel eens wat fout .(de eerste zaadtest van mn vent bij de HA was slecht, tweede goed (drie maanden later) en daarna bij de gyn weer slecht (die ik uiteraard meer vertrouw) maar er moet er dus nog één gedaan worden bij de gyn)
Dat het niet zonder de MMM gaat lukken is een hele klap. Ik kan me voorstellen dat je heel verdrietig bent... even een dikke knuffel!

Blijf hoop houden hoor meid, dat babietje moet er gewoon komen!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_76512981
Poezebeest
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik blijf duimen voor goed nieuws
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:39:46 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76513004
Jeetje Poezebeest... ik kan me voorstellen dat dit even een enorme klap is voor je zeg. Tsjonge...
Nu maar hopen dat er bij een nieuwe zaadtest wel zaad gevonden wordt.
pi_76513532
Allen bedankt voor de lieve woorden. Volgende week kunnen we al bij de gyn terecht voor vervolgplan. De uroloog had het idd over MESA/PESA/TESE en volgens mij wordt alles hier in Nederland tegenwoordig gedaan, maar TESE alleen in A'dam en Nijmegen. Het is weer afwachten wat de gyn volgende week te vertellen heeft...
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:09:35 #197
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76513748
Poezebeest, wat een naar nieuws!
En wat een onzekerheid nog steeds... Een obstructie was makkelijker op te lossen geweest, (toch?) nu moet je weer 3 mnd wachten op een kans dat er wel zaad gevonden wordt...
pfff, heel erg veel sterkte! voor jullie beiden!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76513941
Het was maar de vraag of de obstructie wel op te lossen was, maar ik ben er steeds vanuit gegaan dat er wel zaad zou zijn, maar dat is op dit moment de grote vraag... Volgens mij kan er over 6 weken al een nieuwe sementest worden gedaan. Het is wel weer even een achtbaan waar ik in zit.
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:40:07 #199
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_76516637
Oh poezebeest... dat is geen fijn nieuws
pi_76516709
Poezebeest sterkte en succes.. *kus*

Flugeltje hoe was je echo? Was er goed nieuws?
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')