quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Winterstorm, het is handig voor de moderators als je even een klein verhaaltje typt voor in de op. Dan kunnen ze dat erbij zetten.
Voor mij heeft het een deel meegespeeld bij mijn keuze om te veranderen van job. Ik had het enorm moeilijk met het feit dat ik 60 vrouwelijke collega's had waarvan de helft nog aan kinderen moest beginnen en er dus eigenlijk altijd iemand zwanger was.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef mijsje het volgende:
ja, ik vind net als pze dat het erg confronterend op school. ik zit ook met de gedachte om uit het onderwijs te gaan als het niet lukt met een kindje...
Ik vond het wel 'fijn' om het te kunnen vertellen. Het was natuurlijk ook handig meegenomen dat men er geen problemen heeft van gemaakt. Maar het was voor mij wel een geruststelling dat ze wisten waar we mee bezig waren. Ze keken dan ook niet raar op als ik weer eens te laat toekwam of weer eens verlof nodig had. Anders zou ik altijd gevreesd hebben dat zij dachten dat ik mijn job niet meer graag deed ofzo.quote:en volgens mij kan je werkgever je niet weigeren om deze behandelingen te ondergaan. hij kan wel aangeven dat hij het vervelend vindt, en dat hij liever niet heeft dat je dat doet, maar hij kan je niks maken wat dat betreft. het is wel vervelend voor de werksfeer als dat het geval is...
en als je op een andere manier ook contact wil (mailen of een keer bij elkaar komen) mag je me ook altijd pmmen hoor, ik kan me dat wel voorstellen... ik heb dat gevoel ook wel eens...)
Pssst; je pm-box is vol...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef mijsje het volgende:
ja, ik vind net als pze dat het erg confronterend op school. ik zit ook met de gedachte om uit het onderwijs te gaan als het niet lukt met een kindje...
en volgens mij kan je werkgever je niet weigeren om deze behandelingen te ondergaan. hij kan wel aangeven dat hij het vervelend vindt, en dat hij liever niet heeft dat je dat doet, maar hij kan je niks maken wat dat betreft. het is wel vervelend voor de werksfeer als dat het geval is...
en als je op een andere manier ook contact wil (mailen of een keer bij elkaar komen) mag je me ook altijd pmmen hoor, ik kan me dat wel voorstellen... ik heb dat gevoel ook wel eens...)
Ik plande wel zoveel mogelijk op mijn vrije dag, maar heb ook aangegeven dat ik nou eenmaal naar het ziekenhuis moet en dus niet altijd wat te zeggen heb over dag of tijdstip.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:38 schreef Poezebeest het volgende:
Op mijn werk weten ze wel dat we in de mmm zitten, maar hebben nog geen idee wat het inhoudt als we echt een traject in gaan. Er is wel eens de opmerking gemaakt dat ik afspraken op mijn vrije dag moet plannen omdat ik maar 4 dagen werk... Ben dus wel bang voor de reactie van mijn teamleider. Maar wellicht is een traject niet eens meer nodig, ik moet ook niet teveel op de zaken vooruit lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |