abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76516976
Jeetje poezebeest, wat een ontzettend naar nieuws... weet eigenlijk niet zo goed wat ik oet zeggen, alles is eigenlijk ook al wel gezegd... maar ik wil je gewoon even sterkte wensen, want ik snap heel goed hoe onzeker en machteloos je je kunt voelen na zulk nieuws...
pi_76518509
Oh nee, Poezebeest... wat kl*te... shit... ik was zo benieuwd hoe het was gegaan en hoopte zó op goed nieuws...

Het is een zo weinig voorkomend probleem... maar nu 'ken' ik al drie stellen die dit overkomt. Ik vind dit echt zo erg voor jullie...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_76519447
Jemig Poezebeest het mag jullie wel eens mee gaan zitten...
Ik hoop dat er toch een verrassende uitslag uit de sementest gaat komen!!
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:38:43 #204
286043 Sunshine69
Hoping for a miracle
pi_76520804
Poezebeest, ik weet niet genoeg van je voorgeschiedenis af, maar begrijp wel dat dit een klap is voor jullie. Veel sterkte ermee.
pi_76524086
Poezebeest, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen Ik hoop echt dat een volgende test betere resultaten met zich mee zal brengen.
Vanaf wanneer kan je die test laten plaatsvinden? Moet je nu langer wachten door die operatie? Of speelt dat geen rol en kan dat bv volgende week?
pi_76527226
Dank jullie voor alle medeleven en lieve woorden

Leonieke; Ik denk dat de eerste test pas over 6 weken plaats kan vinden, maar ik zou het heel raar vinden als die opeens goed zou zijn. Goed zou niet eens hoeven, maar ik wil wel graag dat er een paar zaadcellen zijn en zijn die er niet dat er heel snel een punctie wordt gedaan om te bekijken of er überhaupt wel iets is. Dan is er tenminste wel snel duidelijkheid en daar heb ik wel echt behoefte aan...
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:20:36 #207
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76529087
Poezebeest

Ik hoop ook dat er snel duidelijkheid is voor jullie en dat deze duidelijkheid inhoudt dat er vorige keer gewoon een slechte test is afgenomen en er dit keer gewoon leven in zit!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76529272
Saffier, wat goed, een prachtig knipperend kindje! Geniet ervan!

Poezebeest, jij heel veel sterkte. Ik hoop dat er snel meer nieuws is want die onzekerheid is ook niets.
pi_76536996
Poezebeest, wat moeilijk moet dit voor jullie zijn! Ik hoop dat er toch oplossingen zijn zodat jullie uiteindelijk wel samen een kind kunnen krijgen.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_76537030
Saffier, ik had je knipperlichtje nog niet gezien en bejubeld. Bij deze!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_76537774
he bah.. naar dubbel nieuws voor Poezebeest... dat is niet waar je op hoopt...
ik hoop dat als je mannetje weer hersteld is, de volgende testen positiever uit gaan vallen, maar ik snap wel dat je daar niet al te veel hoop op durft te hebben...
pi_76539876
Poezebeest, wat een klotenieuws joh... Ik hoop ook mee op een goede uitslag volgende keer, maar zoals mijsje al zegt: ik snap dat je weinig hoopt durft te hebben. Sterkte.
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 22:25:58 #213
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_76542751
Poezebeest jullie geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Ik hoop voor jullie dat er nog een mogelijkheid is met Mesa/Tesa etc. Vrienden van ons zijn op die manier zwanger geworden en ze zijn inmiddels ouders van zelfs twee jochies. Notabene uit dezelfde batch. Na hun eerste kind hebben ze twee jaar gewacht en toen is uit een van de cryo's hun tweede kindje gekomen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik hoop met heel mijn hart dat jullie wondertje op jullie wacht!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_76569154
Na het geweldige nieuws van Saffier en het vervelende nieuws van Poezebeest vroeg ik me af: hoe is het met de rest?

Ik vind het stiekem wel spannend om weer eens naar de gyn te gaan. Ben benieuwd wat hij te melden heeft... Al kan ik me ook levendig voorstellen dat hij zegt: ga nog maar een half jaar proberen...
pi_76569794
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Na het geweldige nieuws van Saffier en het vervelende nieuws van Poezebeest vroeg ik me af: hoe is het met de rest?

Ik vind het stiekem wel spannend om weer eens naar de gyn te gaan. Ben benieuwd wat hij te melden heeft... Al kan ik me ook levendig voorstellen dat hij zegt: ga nog maar een half jaar proberen...
Jullie mogen best een beetje hulp gebruiken
pi_76571275
Logisch dat je het spannend vindt PZE, wanneer hebben jullie de afspraak?
pi_76573621
Dinsdag Poezebeest, en een andere gyn dan mijn eigen. Vind ik dus wel spannend... Blijkbaar.
pi_76573675
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dinsdag Poezebeest, en een andere gyn dan mijn eigen. Vind ik dus wel spannend... Blijkbaar.
Is dat toevallig of bewust een andere gynaecoloog?
pi_76574036
Toevallig, de mijne had pas in maart weer plek. Maar bij nader inzien vind ik het dus eigenlijk wel prima, zie het als een soort second opinion.
pi_76574445
Ik zal dinsdag voor je duimen PZE... Hopelijk is deze gyn een fijn persoon. Ik ben ook al zenuwachtig voor volgende week vrijdag
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:30:49 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76577655
Hobbesje, ik had totaal over je verzoekje heengelezen. PZE stuurde me net een PM.
Sorry, je staat erbij in de OP hoor! Welkom. En dat je maar snel weer weg mag zijn.
pi_76577950
geen nieuws van mijn kant nu.
volgende bezoek is over drie weken.
uitslagen vd uitstrijkjes en verdere plan.
heb het even een paar dagen laten bezinken en na verdriet nu een wat meer positieve instelling.
net als de gynecoloog zei. We gaan ervoor meid!
ik hoop haar voorlopig te blijven houden. een erg fijne meid.
soms iets te veel uitleggen haha!
ja ik weet waar dat ding voor is en waar ie in gaat ahum!(echo)
maar goed...
verder die overtollige kilo1s er even af.
gelukkig zijn het er niet veel en alles is meegenomen.
en als mijn gezondheid het toe laat dan weer lekker sporten.
ik ben altijd erg sportief geweest en heb veel aan wedstrijden meegedaan jaren geleden, maar door een blessure en nu ziektewet kwam er de klad in.

ps zou ik ook in de op mogen?
ik zal me gedragen!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_76579448
Winterstorm, het is handig voor de moderators als je even een klein verhaaltje typt voor in de op. Dan kunnen ze dat erbij zetten.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:58:06 #224
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_76581348
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hobbesje, ik had totaal over je verzoekje heengelezen. PZE stuurde me net een PM.
Sorry, je staat erbij in de OP hoor! Welkom. En dat je maar snel weer weg mag zijn.
Tnx! Hoop ook dat ik - en de rest - er maar snel weer uit mogen!
pi_76581901
hier gaat het op zich ook goed. ik heb er nu 4 spuiten in zitten, en ik ben heel benieuwd naar de echo dinsdag... ik weet niet goed wat ik ervan moet/kan verwachten... maar we gaan het zien. alleen weer een echt onmogelijke tijd ivm m'n werk, ik moet om half 11 in het ziekenhuis zijn... lekker handig... naja, we zien wel.
ik voel in ieder geval niet veel van de spuiten (tot nu toe voelde ik alleen de laatste spuit, van vandaag, die ging boven m'n navel en daar kwam een flinke druppel bloed mee naar buiten. die deed ook zeer. daar prik ik dus niet meer... ) en ik merk ook niet dat ik hormonen-rommel binnenkrijg aan m'n stemmingen enzo. daar was ik wel heel bang voor. m'n man gaf ook al aan dat hij het niet zo heel erg merkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')