quote:Op maandag 4 januari 2010 17:35 schreef just me het volgende:
Ach Mijsje toch, ik zit hier maar te lurken en te lurken voor goed nieuws...
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:56 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje... wat klote weer. Ons jaar begint niet best, maar we hebben nog alle tijd om er een topjaar van te maken.![]()
Winterstorm, heftig verhaal hoor. Hopelijk zijn de uitslagen over 3 weken goed.
Volgende week dinsdag mag ik weer naar de gyn. Dan bij een andere gyn, omdat de mijne tot midden maart vol zat. Lekker dan. Maar ergens ook wel fijn, even een second opinion.
Ik heb ook Gonal-f gespoten en ben begonnen met 37,5 IE. Dat sloeg niet aan, dus de volgende ronde naar 75 IE. Toen had ik in totaal iets van 4 follikels die gingen groeien.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:40 schreef mijsje het volgende:
Ik moet 75 eenheden spuiten. ik heb helemaal geen idee of dat veel is of juist niet... ik kan het in de folder ook niet vinden allemaal... Hoeveel moeten/moesten jullie spuiten?
en m'n eerste controle zal zijn op dag 10 bij m'n eerste follikelecho... (zei de assistente vandaag...)
Owh ja, je was natuurlijk al met IUI bezig. Sorryquote:Op maandag 4 januari 2010 20:49 schreef mijsje het volgende:
ik heb inderdaad een eisprong van mezelf... de gyn zei dat hij toch wat extra kansen wilde benutten, en daarom dat toch met Gonal-f wilde doen. Naja, dan doe ik maar mee... maar ik hoop dat ik niet al te veel follikels ga laten groeien, zonder Gonal-f heb ik al een mooie grote follikel iedere keer...
maar we gaan wel door met IUI, dus dat wordt na de eisprong gewoon weer een inseminatie... en ik heb al 3 pogingen van IUI gehad waarbij niet gesnapt wordt waarom ik nu gewoon nog steeds niet zwanger ben... dus nu maar eens met hormonen proberen... (maar als jij met 75 IE al 4 follikels had groeien, vraag ik me af waarom ik daarmee moet beginnen om het lichtelijk te stimuleren...ik ben heel benieuwd voor de echo van dag 10 straks...)
Ik zal niks verklappen aan de restquote:Op maandag 4 januari 2010 21:13 schreef mijsje het volgende:
geeft niet hoor
ik heb ook wel eens iets dat ik lees en dan denk: bij wie hoorde dat ook alweer? als ik er later aan moet denken...
(niet verder vertellen he?
)
Ik ben vooral zenuwachtig dat er overgestimuleerd wordt... dat is ook niet echt de bedoeling... maar ik ben heel benieuwd naar wat ze zien op dag 10 volgende week...
het prikken zelf vind ik niet eng. ik weet dat ik de naald zelf niet echt voel, alleen de vloeistof die erin komt. m'n mannetje laat ik niet prikkenik weet dat ik het zelf kan en vind het eng als iemand anders het dan gaat doen en dan zou bewegen ofzo...
heel stom, doet ie vast niet, maar toch...
de pregnyl-spuiten heb ik ook zelf gezet (op de eerste na, die heeft de huisarts gezet, maar dan in m'n bovenarm... toen dacht ik wel: huh? daar kan ik toch helemaal niet bij?
) en die schijnen vervelender te zijn dan de gonal-f, dus ik laat me verrassen... ik hoop in ieder geval dat ik genoeg heb aan 1 prikpen per keer, dan hoef ik niet steeds bij te halen bij onze oh zo handige appotheek waar je vooral terecht kan tijdens mijn werktijden...
morgen maar eerst bellen met de appotheek voor ik me die kant op ga haasten met die gladheid...
Thanks!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:30 schreef Saffier het volgende:
Wat spannend Sunshine! Ik zal voor je duimen
Ben je ook nog behandeld voor je endometriose voor je aan de hormonen ging?
Eigenlijk heel goed! Ik had bewust een week vrij genomen, omdat er werd gezegd dat ik er vrij heftig op kon reageren en mijn vriend had zich op het ergste voorbereidquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:39 schreef Saffier het volgende:
Spannend hoor, Sunshine! Hoe voel je je onder de hormonen?
Ik moest steeds starten op de eerste dag van mijn cyclus. En bij de eerste poging hoefde ik geen decapeptyl. Pas toen bleek dat mijn eitjes dan te vroeg sprongen, werd de decapeptyl erbij gehaald. Weer iets anders dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:38 schreef Saffier het volgende:
De deca zo lang was bij mij omdat mijn cyclus zo'n zooitje was. Normaal begin je de week voor de verwachte menstruatie en loop je zo mee in je cyclus. Ik ben 'ergens' begonnen en toen moesten we kijken hoe het liep met mijn cyclus, vandaar dat het relatief lang was bij mij.
Ik mocht ook echt niet starten met hormonen voor ik was geopereerd aan mijn endometriose terwijl achteraf bleek dat er, gelukkig, relatief weinig endo zat.
De verschillen vallen mij ook steeds op tussen de ziekenhuizen. Als het resultaat maar uiteindelijk hetzelfde is toch?
/edit/ dat zeg jij dus ook tico![]()
/edit/
Dat zijn inderdaad de normale prijzen van hormonen. Bij mij (en ik spoot dus niet lang) kwamen de totale kosten van de hormoonen op ongeveer 1500 euro uit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
Welkom Sunshine. Wat ontzettend spannend. Ik hoop dat alles goed voor je zal verlopen en dat je je snel weer mag afmelden hier
Mijsje, de 900IE-pen kost iets van 850 a 900 euro
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:29 schreef Saffier het volgende:
Een heel mooi klein knipperlichtje met aureooltje gespot net
Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:29 schreef Saffier het volgende:
Ow Saffiertje, wat fijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:29 schreef Saffier het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:29 schreef Saffier het volgende:
Het lijkt wel een verlovingsring met joekel van een diamantquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:41 schreef Saffier het volgende:
Hier ook nog even spammen en dan stop ik hier met hyperen
[ afbeelding ]
Ohh... eindelijk! Wat een goed nieuws! De duimen draaien hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:22 schreef Sunshine69 het volgende:
Ik hoop dat ik in het juiste topic zit. Maar na jaren gelurkt te hebben, vandaag toch maar besloten mee te gaan posten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
Mijsje, de 900IE-pen kost iets van 850 a 900 euro
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de normale prijzen van hormonen. Bij mij (en ik spoot dus niet lang) kwamen de totale kosten van de hormoonen op ongeveer 1500 euro uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |