abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76411534
Welkom winterstorm! Helaas. Eigenlijk wil ik hier niet teveel mensen welkom heten...
Maarja, als het dan toch moeilijk gaat is het een fijn idee om hier je ei kwijt te kunnen!

Voor de rest gewoon even een
pi_76411669
dank jullie... t voelde zondag echt k*t, maar nu gaat het wel weer. ik heb vandaag al de prikinstructie gehad en heb een oefen-prik-pen mee naar huis gekregen om het thuis nog eens op m'n gemak te oefenen. dat heb ik vanavond gedaan, en dat ging prima. prikken gaat dus zeker lukken.
Ik zou clomid krijgen, maar het ziekenhuis is net overgestapt op een ander medicijn, dus het wordt Gonal-f. het recept was al doorgefaxt naar de huisarts, en ik hoop het morgen op te kunnen halen (dan is het al dag 3...) anders wordt het pas overmorgen en moet ik een dag later beginnen met spuiten...
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:35 schreef just me het volgende:
Ach Mijsje toch, ik zit hier maar te lurken en te lurken voor goed nieuws...

dank je just me... het helpt niet, maar het voelt wel goed
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:56 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje... wat klote weer. Ons jaar begint niet best, maar we hebben nog alle tijd om er een topjaar van te maken.

Winterstorm, heftig verhaal hoor. Hopelijk zijn de uitslagen over 3 weken goed.

Volgende week dinsdag mag ik weer naar de gyn. Dan bij een andere gyn, omdat de mijne tot midden maart vol zat. Lekker dan. Maar ergens ook wel fijn, even een second opinion.
echt een stom begin van het jaar, maar goed, het jaar is nog niet om (het kan nooit zo'n kutjaar worden als afgelopen jaar )
Ik duim voor je voor volgende week dinsdag! (second opinions zijn , mijn gyn was mijn second opinion, ik ben maar meteen bij hem gebleven )
pi_76412596
Hoeveel eenheden moet je gaan spuiten mijsje? En hoe vaak heb je controles?

Nogmaals welkom dan winterstorm Ik hoop dat je snel weer weg bent hier met een positieve test en dat je in de tussentijd veel steun krijgt hier
pi_76413229
Ik moet 75 eenheden spuiten. ik heb helemaal geen idee of dat veel is of juist niet... ik kan het in de folder ook niet vinden allemaal... Hoeveel moeten/moesten jullie spuiten?
en m'n eerste controle zal zijn op dag 10 bij m'n eerste follikelecho... (zei de assistente vandaag...)
pi_76413381
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:40 schreef mijsje het volgende:
Ik moet 75 eenheden spuiten. ik heb helemaal geen idee of dat veel is of juist niet... ik kan het in de folder ook niet vinden allemaal... Hoeveel moeten/moesten jullie spuiten?
en m'n eerste controle zal zijn op dag 10 bij m'n eerste follikelecho... (zei de assistente vandaag...)
Ik heb ook Gonal-f gespoten en ben begonnen met 37,5 IE. Dat sloeg niet aan, dus de volgende ronde naar 75 IE. Toen had ik in totaal iets van 4 follikels die gingen groeien.

Ik begrijp alleen echt niet waarom ze jou Gonal-f geven. Je hebt helemaal geen problemen met je eisprong toch? En wat gaan ze doen als er meerdere follikels gegroeid zijn? Moeten jullie gewoon samen seks hebben of doen ze IUI?
En waarom doen ze niet eerst IUI proberen en daarna pas hormonen voor jou?
pi_76413669
ik heb inderdaad een eisprong van mezelf... de gyn zei dat hij toch wat extra kansen wilde benutten, en daarom dat toch met Gonal-f wilde doen. Naja, dan doe ik maar mee... maar ik hoop dat ik niet al te veel follikels ga laten groeien, zonder Gonal-f heb ik al een mooie grote follikel iedere keer...
maar we gaan wel door met IUI, dus dat wordt na de eisprong gewoon weer een inseminatie... en ik heb al 3 pogingen van IUI gehad waarbij niet gesnapt wordt waarom ik nu gewoon nog steeds niet zwanger ben... dus nu maar eens met hormonen proberen... (maar als jij met 75 IE al 4 follikels had groeien, vraag ik me af waarom ik daarmee moet beginnen om het lichtelijk te stimuleren... ik ben heel benieuwd voor de echo van dag 10 straks...)
pi_76414495
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:49 schreef mijsje het volgende:
ik heb inderdaad een eisprong van mezelf... de gyn zei dat hij toch wat extra kansen wilde benutten, en daarom dat toch met Gonal-f wilde doen. Naja, dan doe ik maar mee... maar ik hoop dat ik niet al te veel follikels ga laten groeien, zonder Gonal-f heb ik al een mooie grote follikel iedere keer...
maar we gaan wel door met IUI, dus dat wordt na de eisprong gewoon weer een inseminatie... en ik heb al 3 pogingen van IUI gehad waarbij niet gesnapt wordt waarom ik nu gewoon nog steeds niet zwanger ben... dus nu maar eens met hormonen proberen... (maar als jij met 75 IE al 4 follikels had groeien, vraag ik me af waarom ik daarmee moet beginnen om het lichtelijk te stimuleren... ik ben heel benieuwd voor de echo van dag 10 straks...)
Owh ja, je was natuurlijk al met IUI bezig. Sorry
En het rotte aan die hormonen is dat iedereen er weer anders op reageert. Maar ik zou zelf liever met 37,5 beginnen, maar voor hetzelfde geld gebeurt er bij jou bij 75 niets. Het is echt een kwestie van proberen.

Ben je bang voor het prikken? Ik vond het de eerste keren wel eng. Toen heeft m'n man het gedaan. Daarna durfde ik zelf wel
pi_76414815
geeft niet hoor ik heb ook wel eens iets dat ik lees en dan denk: bij wie hoorde dat ook alweer? als ik er later aan moet denken... (niet verder vertellen he? )
Ik ben vooral zenuwachtig dat er overgestimuleerd wordt... dat is ook niet echt de bedoeling... maar ik ben heel benieuwd naar wat ze zien op dag 10 volgende week...
het prikken zelf vind ik niet eng. ik weet dat ik de naald zelf niet echt voel, alleen de vloeistof die erin komt. m'n mannetje laat ik niet prikken ik weet dat ik het zelf kan en vind het eng als iemand anders het dan gaat doen en dan zou bewegen ofzo... heel stom, doet ie vast niet, maar toch... de pregnyl-spuiten heb ik ook zelf gezet (op de eerste na, die heeft de huisarts gezet, maar dan in m'n bovenarm... toen dacht ik wel: huh? daar kan ik toch helemaal niet bij? ) en die schijnen vervelender te zijn dan de gonal-f, dus ik laat me verrassen... ik hoop in ieder geval dat ik genoeg heb aan 1 prikpen per keer, dan hoef ik niet steeds bij te halen bij onze oh zo handige appotheek waar je vooral terecht kan tijdens mijn werktijden...
morgen maar eerst bellen met de appotheek voor ik me die kant op ga haasten met die gladheid...
pi_76415047
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:13 schreef mijsje het volgende:
geeft niet hoor ik heb ook wel eens iets dat ik lees en dan denk: bij wie hoorde dat ook alweer? als ik er later aan moet denken... (niet verder vertellen he? )
Ik ben vooral zenuwachtig dat er overgestimuleerd wordt... dat is ook niet echt de bedoeling... maar ik ben heel benieuwd naar wat ze zien op dag 10 volgende week...
het prikken zelf vind ik niet eng. ik weet dat ik de naald zelf niet echt voel, alleen de vloeistof die erin komt. m'n mannetje laat ik niet prikken ik weet dat ik het zelf kan en vind het eng als iemand anders het dan gaat doen en dan zou bewegen ofzo... heel stom, doet ie vast niet, maar toch... de pregnyl-spuiten heb ik ook zelf gezet (op de eerste na, die heeft de huisarts gezet, maar dan in m'n bovenarm... toen dacht ik wel: huh? daar kan ik toch helemaal niet bij? ) en die schijnen vervelender te zijn dan de gonal-f, dus ik laat me verrassen... ik hoop in ieder geval dat ik genoeg heb aan 1 prikpen per keer, dan hoef ik niet steeds bij te halen bij onze oh zo handige appotheek waar je vooral terecht kan tijdens mijn werktijden...
morgen maar eerst bellen met de appotheek voor ik me die kant op ga haasten met die gladheid...
Ik zal niks verklappen aan de rest

Wat heb je voor recept gekregen? Ik had pennen van 900IE. Daar kun je dan wel even mee vooruit En wat ik overhield gaf ik af in het ziekenhuis. Konden zij weer iemand blij mee maken. Iets te duur om zomaar weg te gooien
En ik heb zelf de Pregnyl nooit gezet, maar vond de Gonal-f wel minder erg dan die Pregnyl (in m'n reet)
waarom deed de huisarts dat in je arm? Dat ding moet toch in je buik, been of bil?
  maandag 4 januari 2010 @ 21:39:00 #112
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76416163
Mijsje ik kon vanmiddag niet reageren, wat balen dat je ongesteld bent geworden Heel veel succes met de hormonen!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_76426803
hahaha, bedankt! nu maar hopen dat er geen anderen meelezen...
de huisarts zei dat het in vetweefsel en in spierweefsel mocht. dat dat geen verschil maakte, en dat je arm best makkelijk prikken was... ik zei er maar niks van, maar merkte wel dat de naald geen zeer deed.
ik krijg ook een pen van 900 IE. de oefenpen was ook met 900 IE. (ik heb eigenlijk geen idee hoe duur zoiets is, vertel eens?)

bedankt Saffier! Ik hoop dat het nu eindelijk eens resultaat gaat geven!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:22:42 #114
286043 Sunshine69
Hoping for a miracle
pi_76427884
Ik hoop dat ik in het juiste topic zit. Maar na jaren gelurkt te hebben, vandaag toch maar besloten mee te gaan posten.

In december 2008 nl. samen besloten om ondanks mijn leeftijd (toen 39), endometriose bij mij en sterilisatie bij hem toch voor onze babywens te gaan. Na allerlei onderzoeken door de gyn geadviseerd om, gezien onze omstandigheden, gelijk voor een ICSI te gaan. Tijdens de onderzoeken bij mijn partner bleek overigens dat de sterilisatie niet 100% goed was uitgevoerd en dat hij toch nog levend zaad produceert. Wel weinig, maar goed genoeg om af te zien van een hersteloperatie. Dat was dus een meevaller.

Datum voor 1e ICSI-poging was al geprikt (15 september) toen ik in de zomer 2009 naar de dokter ging met dikke voeten, daar had ik al een paar weken last van en dat ging maar niet over. Diagnose: diabetes! Dat was flnk schrikken.

Ik bleek er gelukkig wel op tijd bij te zijn, maar omdat je 100% gezond moet zijn, wil je een go krijgen van de gyn voor een ICSI-behandeling, werd 15 september wel geschrapt. Eerst moest ik gereguleerd worden. In mijn geval betekende dat, ondanks het feit dat ik geen ernstige diabetes heb, toch dat ik aan de insuline moest (en ook moet blijven tot na een eventuele zwangerschap). Ik heb me de afgelopen maanden flink ingezet om gereguleerd te raken (waardes tussen de 4 en 7). Medio december 2009 was ik zover en kreeg ik een go van de internist en een briefje voor het IVF/ICSI-team dat ik mocht beginnen!!

Op 16 december jl. ben ik begonnen met decapeptyl, dit is een middel om je cyclus stil te leggen (i.v.m. endometriose) en op 30 december jl ben ik begonnen met Puregon, middel om je eitjes te laten groeien. De afgelopen tijd voel ik me 1 grote speldenkussen, want ik spuit naast deze 2 medicijnen ook nog 3 x per dag insuline. Maar het is voor een goed doel!

Vanmorgen moesten we om half 8 bij de fertiliteitsarts zijn en ik heb 8 eiblaasjes waarvan de grootste 8 mm is. Om te 'oogsten' moesten ze minimaal 18 mm zijn. Zaterdag moet ik terug om weer te meten. De verwachting is dat de eitjes eind volgende week geoogst kunnen worden. Ontzettend spannend!!

Sorry voor lange verhaal!
pi_76427995
sunshine, bij elke ICSI leggen ze je cyclus stil Omdat ze uiteraard zeker willen zijn wanneer de eitjes rijp zijn enzo en niet dat ze opeens springen door je hormoonwaarden.

desalniettemin, veel succes deze poging. 8 eiblaasjes is een goede score en houdt een punctie ook nog een beetje draagbaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:30:13 #116
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76428019
Wat spannend Sunshine! Ik zal voor je duimen
Ben je ook nog behandeld voor je endometriose voor je aan de hormonen ging?
Ylana
pi_76428067
Ik vind het trouwens altijd zo maf om te zien hoe ziekenhuizen verschillen van elkaar als het gaat om hormonen. Saffier moest best lang spuiten met decapeptyl, Orea moest lang spuiten met de menopur en ik spoot maar 13 dagen en dan was ik klaar. Maar welke behandeling er ook wordt gekozen, het resultaat is wel steeds hetzelfde...
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:33:48 #118
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76428101
Spannen Sunshine, heel erg veel succes gewenst!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:38:13 #119
286043 Sunshine69
Hoping for a miracle
pi_76428197
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:30 schreef Saffier het volgende:
Wat spannend Sunshine! Ik zal voor je duimen
Ben je ook nog behandeld voor je endometriose voor je aan de hormonen ging?
Thanks!
Ik duim overigens voor iedereen hier.

De endometriose is al 15 jaar geleden ontdekt. Toen had ik het zo erg dat ik eigenlijk onvruchtbaar was, eileider en eierstokken zaten onder de haarden. Maar ik had toen een geweldige gyn die me, eerst d.m.v. medicijnen (cyclus stilgelegd) en later d.m.v. een grote operatie grotendeels van de haarden heeft afgeholpen. Dat was in 1999. Kinderen krijgen was toen weer mogelijk. Alleen die wilde ik niet (meer) met mijn toenmalige partner.

Ben toen een tijd bewust vrijgezel geweest en leerde 7 jaar geleden mijn huidige partner kennen die niet zo enthousiast was over papa worden. Had de hoop eigenlijk opgegeven, maar eind 2008 zei hij dus wel ineens ''we gaan ervoor'' en dat zijn we nu dus aan het doen.

Edit: om je vraag te beantwoorden , ja ik word dus al 15 jaar behandeld voor endometriose. Gebruikte synarel om cyclus stil te leggen. Dat is nu dus decapeptyl geworden, omdat ze in het ziekenhuis waar ik behandeld wordt, geen ervaringen hadden met synarel en ICSI.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:38:16 #120
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76428198
De deca zo lang was bij mij omdat mijn cyclus zo'n zooitje was. Normaal begin je de week voor de verwachte menstruatie en loop je zo mee in je cyclus. Ik ben 'ergens' begonnen en toen moesten we kijken hoe het liep met mijn cyclus, vandaar dat het relatief lang was bij mij.
Ik mocht ook echt niet starten met hormonen voor ik was geopereerd aan mijn endometriose terwijl achteraf bleek dat er, gelukkig, relatief weinig endo zat.

De verschillen vallen mij ook steeds op tussen de ziekenhuizen. Als het resultaat maar uiteindelijk hetzelfde is toch?

/edit/ dat zeg jij dus ook tico /edit/
Ylana
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:39:27 #121
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76428219
Spannend hoor, Sunshine! Hoe voel je je onder de hormonen?
Ylana
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:44:38 #122
286043 Sunshine69
Hoping for a miracle
pi_76428343
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:39 schreef Saffier het volgende:
Spannend hoor, Sunshine! Hoe voel je je onder de hormonen?
Eigenlijk heel goed! Ik had bewust een week vrij genomen, omdat er werd gezegd dat ik er vrij heftig op kon reageren en mijn vriend had zich op het ergste voorbereid , maar eigenlijk ben ik heel rustig. Ik laat het allemaal maar gebeuren en probeer me er niet te druk over te maken (niet altijd even makkelijk).
pi_76428607
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:38 schreef Saffier het volgende:
De deca zo lang was bij mij omdat mijn cyclus zo'n zooitje was. Normaal begin je de week voor de verwachte menstruatie en loop je zo mee in je cyclus. Ik ben 'ergens' begonnen en toen moesten we kijken hoe het liep met mijn cyclus, vandaar dat het relatief lang was bij mij.
Ik mocht ook echt niet starten met hormonen voor ik was geopereerd aan mijn endometriose terwijl achteraf bleek dat er, gelukkig, relatief weinig endo zat.

De verschillen vallen mij ook steeds op tussen de ziekenhuizen. Als het resultaat maar uiteindelijk hetzelfde is toch?

/edit/ dat zeg jij dus ook tico /edit/
Ik moest steeds starten op de eerste dag van mijn cyclus. En bij de eerste poging hoefde ik geen decapeptyl. Pas toen bleek dat mijn eitjes dan te vroeg sprongen, werd de decapeptyl erbij gehaald. Weer iets anders dus.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_76428710
Welkom Sunshine. Wat ontzettend spannend. Ik hoop dat alles goed voor je zal verlopen en dat je je snel weer mag afmelden hier

Mijsje, de 900IE-pen kost iets van 850 a 900 euro
pi_76428776
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
Welkom Sunshine. Wat ontzettend spannend. Ik hoop dat alles goed voor je zal verlopen en dat je je snel weer mag afmelden hier

Dat zijn inderdaad de normale prijzen van hormonen. Bij mij (en ik spoot dus niet lang) kwamen de totale kosten van de hormoonen op ongeveer 1500 euro uit.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:29:12 #126
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76435370
Een heel mooi klein knipperlichtje met aureooltje gespot net
Ylana
pi_76435464

Wat fijn!
Hardloper.
IG @webkim
pi_76435481
het is een plakker saffier
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:33:03 #129
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76435489
We zijn zó blij!
Volgende week weer terug voor een echo
Ylana
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:34:34 #130
100412 mefke79
komt goed!
pi_76435535
Saffier, jaaaa! Wat goed...

Mijsje, wat jammer! En wat klink je toch nuchter over de hormonen. Laten we hopen dat dit net het zetje is
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 januari 2010 @ 13:34:56 #131
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76435550
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:29 schreef Saffier het volgende:
Wat fijn
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:38:35 #132
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76435674
quote:
Jippieeeeeeeeeeeeeeeeee
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:41:07 #133
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76435760
Hier ook nog even spammen en dan stop ik hier met hyperen

Ylana
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:45:54 #134
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76435914
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:46:49 #135
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76435935
ff jompelen voor Saffier
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:52:56 #136
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76436135
jippie, er zit echt een klein saffiertje-in-wording in!
in de haak.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:54:19 #137
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76436171
Wat lief
Pinq ikke ook

Kreeg van de gyn een extra doekje, een vanwege de echo en een voor de tranen
Ylana
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 14:00:13 #138
5428 crew  miss_sly
pi_76436384
quote:
Ow Saffiertje, wat fijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76436569
Oh Saffier wat een heerlijk nieuws
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_76436576
quote:

Wat goed!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_76436669
Ja dag ik ga je niet in elk topic feliciteren hoor.

Ok toch wel
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:08:25 #142
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76436733
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:41 schreef Saffier het volgende:
Hier ook nog even spammen en dan stop ik hier met hyperen

[ afbeelding ]
Het lijkt wel een verlovingsring met joekel van een diamant
het kind past nu al helemaal bij je Saffier, het is vast een meisje
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_76438618
saffier wat geweldig
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:13:02 #144
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_76439420
Saffier super zeg! Wat een mooie echo!!!!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:14:48 #145
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_76439496
En een vraagje (even hh):
Mag ik mss ook in de OP??

Hobbesje:
Juli 2007 gestopt met de pil. Dat was de wachttijd na de keizersnede van mijn zoontje (spontane zwangerschap = achteraf lot uit de loterij). In september 2008 naar de huisarts, in maart (pas) doorgestuurd naar de gyn. 1 keer IUI gehad, waarbij bleek dat er geen input was. Meteen daarna doorgestuurd voor ICSI. In januari start hormonen, punctie ergens in februari.
pi_76445483
Saffier, wat geweldig!

Sunshine, welkom hier (he, weer iemand erbij... we zouden leeglopen hoor!) hopelijk kun je hier alle hormonen een beetje van je afschrijven. Ik duim voor je!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:18:57 #147
286043 Sunshine69
Hoping for a miracle
pi_76447278
Saffier, wat geweldig!

En bedankt PZE! Hopelijk blijf ik hier niet lang hangen, inderdaad. En sleep ik gelijk een paar mee!
pi_76447510
Saffier....
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:52:00 #149
57497 happyme28
I'm so happy
pi_76448571
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:22 schreef Sunshine69 het volgende:
Ik hoop dat ik in het juiste topic zit. Maar na jaren gelurkt te hebben, vandaag toch maar besloten mee te gaan posten.
Ohh... eindelijk! Wat een goed nieuws! De duimen draaien hoor Misschien nog eventjes samen zwangert

Mijsje, dikke voor jou ook. Hoop dat de hormonen toch iets extra's doen en het niet tot overstimulatie leidt.

PZE, hopenlijk heb je wat aan die afspraak met die andere gyn. Second opinion kan nooit kwaad.

Overige meiden natuurlijk ook veel succes!
pi_76448867
Ik kwam ff koekeloeren hoe het met Saffie was gegaan vandaag

Hij/zij doet het!!!

Wat fijn!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:10:40 #151
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76449397
Oh Saffier! Wat fijn en wat mooi! Hoera!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76454049
Saffier!!! wat goed zeg, het lijkt inderdaad een joekel van een ring met een steen!!! mooi hoor, de eerste foto van je hummeltje!
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad de normale prijzen van hormonen. Bij mij (en ik spoot dus niet lang) kwamen de totale kosten van de hormoonen op ongeveer 1500 euro uit.
wat een prijzen.. en dat ligt gewoon in m'n koelkast te wachten op de eerste prik...
ik begin er toch wel steeds meer aan te denken... ik kan zelf niet zwanger worden en heb die hormonen-rommel nodig... misschien lukt het daarmee ook niet eens... maar goed, ik ben nu over de helft van de IUI, nog 3 keer en dat hoeft niet meer. (maar of ik echt uitkijk naar IVF... )

Goodmorning Sunshine! Ik hoop dat je ook snel geholpen bent, wat vervelend is je voortraject verlopen... Dat je nu maar gauw door de ICSI heen bent...

kan een MOD even wijzigen in de OP? De IUI van 23 december is helaas ook mislukt. nu komen er nog 3 IUI's waarbij toch gestimuleerd wordt met Gonal-F. Dinsdag 12 januari is de eerste follikel-echo van de volgende poging.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:47:54 #153
62233 Jelief
ikke lief!
pi_76454821
Saffier! Ik wens je dat je knipperlichtje mag uitgroeien tot een stralend babytje.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')