abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75531856
Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #71

Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
PCOS

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

basimah
PCOS - vijfde poging hormoonstimulatie puregon +pregnyl tot op heden nog geen resultaat.

flugeltje

Zwanger worden is hier geen probleem, het blijven lukt alleen nog niet. In januari 2009 gestart met proberen zwanger te worden, direct raak. Miskraam bij 5 weken. Daarna direct weer zwanger, april miskraam in de 11e week. In juni weer zwanger, maar helaas in juli bij 5 weken de derde miskraam. Uiteindelijk besloten om even te stoppen, maar bleek zwanger. Eind augustus bij 6 weken zwangerschap toch weer een miskraam. Alle onderzoeken gehad, niets aangetroffen. Inmiddels weer zwanger, dinsdag 17 november afspraak bij gynaecoloog; zwangerschap wel zichtbaar al, verder afwachten. Volgende afspraak 10 december.

Mijsje:
Augustus 2007 gestopt met de pil. In juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. Kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. Daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. In september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. Vanaf komende cyclus bezig met IUI, zonder extra hormonen, alleen met pregnyl. De derde ronde van IUI is gepland op woensdag 23 december 2009.

prinseszondererwt

In november 2007 de pil de deur uit gedaan. Na 9 maanden nog niet ongesteld geworden, dus door naar de gyn. Die schrijft primolut en clomid 50 mg voor. Na 3 rondes met 50 mg wordt de dosis verhoogd naar 100 mg. Hiermee volgens ovutesten en temperaturen wel een eisprong. Augustus 2009: 8e ronde met 100 mg alweer...
Oktober 2009: Even gestopt met clomid en zowaar zelf een eisprong. Nu even kijken hoe verder.

Bikinistringding
Sinds oktober 2008 stille wens voor een 2e kindje, vanaf januari serieuze plannen. Start 1e ICSI november 2009. Punctie voorlopig gepland op 30 nov, testen rond 14 dec.

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 29-12-2009 00:33:01 ]
pi_75531867
Het herhalen waard!!
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:53 schreef Jompelmeisje het volgende:
Vanonder blad’ren, mos en aard
Plopt plots een roze sliertjesbal
En floep, ineens daar nog zo één
Wat is er dan-‘t geval?

Er klonk ver weg een noodsignaal
Dus kruipt vlug uit haar holletje
Een meisje nog besmeurd met zand
Twee staartjes op haar bolletje.

Het is het Jompelmeisje, heus!
Ze komt voor jou speciaal
Want jompels, die verdien je nu
Doe mee dus, allemaal!

Lief Mijsje, ik jompel voor je, om te troosten en moed te geven voor de volgende ronde...
pi_75532035
Mijsje.... he verdorie wat duurt het toch lang! Echt TE lang.....

Snap uberhaupt niet dat een verzekeringsmannetje de uitspraak van een gyn kan overrulen...De gyn bepaalt toch wat het traject voor jou is? Niet de verzekering.. Kan dat alsnog niet herzien worden?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_75532388
Jompelmeisje, dank je wel! doet me goed! heel goed...
bedankt ook alle andere meiden... het is vaker gezegd, maar het voelt voor me als een warme deken. Iedereen die zo meeleeft... bedankt!

Isla helaas is dat niet te herzien. als ik iets anders wil dan dat de verzekering zegt, is dat zeker mogelijk, maar dan vergoeden ze niet... (en wie weet gebeurt er wel een wondertje... denk aan Leonieke... )
pi_75536429
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:31 schreef mijsje het volgende:
Jompelmeisje, dank je wel! doet me goed! heel goed...
bedankt ook alle andere meiden... het is vaker gezegd, maar het voelt voor me als een warme deken. Iedereen die zo meeleeft... bedankt!

Isla helaas is dat niet te herzien. als ik iets anders wil dan dat de verzekering zegt, is dat zeker mogelijk, maar dan vergoeden ze niet... (en wie weet gebeurt er wel een wondertje... denk aan Leonieke... )
Inderdaad, we gaan nog steeds voor dat wondertje... Het kan zomaar, zie het ook in mijn eigen omgeving!
pi_75537843
pi_75542708
Ongesteld

ik heb gister een brief gekregen dat er 8 cryo's zijn. 8!! Van de hoeveel had ik er?? Zo stom!

Nou ja goed: eerst een rustmaand en dan de cryo terugplaatsingen achter elkaar. Zo zijn we lekker snel klaar. We hebben afgesproken 1 IVF te doen en daar sta ik nog steeds achter.
Daar gaan we weer
pi_75542748
shit zeg bsd. heel heel heel erg jammer. hoe voel je je eronder?
pi_75542791
Komt niet als een verrassing, donderdag en gister had ik al tekenen dat ik onsteld ging worden, rugpijn en hoofdpijn.
Tja, het is gewoon shit.

Maar vorige keer was ik ook niet meteen zwanger, dus ik had er al rekening mee gehouden.
Daar gaan we weer
pi_75542814
Ah nee, BSD wat kl*te.
Fijn dat er zoveel cryo's zijn en dan ga ik maar duimen dat je snel zwanger mag zijn van een eskimo.
Hardloper.
IG @webkim
pi_75542828
bsd wat jammer, ook al hadje er rekening mee gehouden.
ik ga duimen voor een plakkende emmy voor je
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75542894
he wat balen BSD!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 12 december 2009 @ 09:10:34 #13
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75542973
bsd dat suckt! Ik suggereer B&Jtherapie
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 12 december 2009 @ 09:20:09 #14
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75543020
mijsje en bsd
Ik heb er geen woorden voor...
Een hele dikke voor jullie allebei
pi_75543687
mijsje ik wens je dat wondertje zo hard toe, hoor

BSD wat jammer. Ik duim met je mee voor een plakkende emmy
pi_75544470
Bsd, dat is zo kut...
je gaat dus niet voor een volgende punctie?
Ik hoop dat er tussen de 8 cryo's een plakkertje zit...
pi_75544735
Mijsje en bsd, jammer zeg, ik had het jullie zo gegund. Succes de volgende ronde en laten we hopen dat dat de laatste is.

Flugel, ik heb weer een tube lijm je kant op gegooid, al gevangen? Nog maar een paar dagen tot de echo en die steekjes komen mij bekend voor. Ik duim voor je!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75548366
BSD wat jammer..
  zaterdag 12 december 2009 @ 14:59:33 #19
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75549240
ah nee hè Bsd wat balen zeg.
8 cryo's zijn er best veel! Je wordt vast zwanger van een eskimotje. Zijn ze allemaal apart ingevroren? Of met zijn tweeen?
Sterkte meid, laat je vertroetelen, die B en J-therapie klinkt geweldig
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 12 december 2009 @ 15:24:11 #20
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75549849
BSD balen zeg.... Wel fijn dat je nu de cryo's nog hebt, maar dan nog......

mefke * vangt
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75555940
BSD, wat ontzettend balen. De volgende moet gewoon blijven plakken!!
En Mijsje, ik had het in het andere topic al gezegd, maar voor jou ook ontzettend balen. Voor beiden

Flugel, hoe voel je je? Kan je de zenuwen een beetje de baas?

En Saffier, hoe is het met jou?
pi_75560067
Balen, mijsje en BSD. Ik gun het jullie zo!
pi_75561989
BSD, dat is gewoon kut. Maar 8 cryo's is heel mooi natuurlijk.
pi_75570588
Heh bah bikini
En maar 8 cryo's... Ik had dat gevoel ook toen ze vertelden hoeveel cryo's ze hadden ingevroren terwijl er echt wel veel meer goed bevrucht waren Maar kennelijk zijn ze dan toch niet goed genoeg gedeeld ofzo
En de vraag was al gesteld, maar 1 cryo per rietje? Of meerdere?

pi_75574428
Ze zijn, op mijn verzoek, per stuk ingevroren. Ik wil er perse geen 2 terug. Een tweeling is erg leuk, maar als ik dan toch mag kiezen liever niet.

Ik ga gewoon voor een leuk verjaardagkadootje.
Daar gaan we weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')