Jij bent gewoon boelkloedigquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:38 schreef mijsje het volgende:saffier! fijn je kindje halen... (of mag je er twee?)
succes!
ik voel me weer wat aan de beterende hand. ik ben nog niet helemaal van de griep/verkoudheid af, maar kan alweer steeds meer... ik ga zelfs vanmiddag alweer werken en dan morgen weer een dagje thuis. (was sowieso m'n vrije dag...) voor zaterdag, daar voel ik nog niks vreemds van dat ik andere maanden nog niet heb gevoeld... steekjes en prikjes onderin, beetje trekkerig bij m'n liezen (vooral links), (hele) zere borsten, maar dat zijn dingen die ik de voorgaande maanden ook heb gevoeld, dus ik durf daar niet meer iets van te maken... dus, ik wacht gewoon zaterdag maar af en dan zien we wel verder...(ben ik nou ook koelbloedig?
)
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:28 schreef Saffier het volgende:
Ik neem een potje lijm mee naar de gyn straks
Hoor hier nog steeds thuis hoor, het is het blijven gedeelte waar het hier misgaatquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:11 schreef Moonah het volgende:
Waar staat pupo voor?
Saffier...Wat spannend! Wow!
En ik lees net dat Flugel helemaal niet meer in dit topic thuis hoort...Ook erg spannend!
Als hij nu verkouden is hoef je je over 3 maanden pas zorgen te makenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:41 schreef IslaBonita het volgende:
Saffier Pupo!![]()
![]()
![]()
BSD, hoe is het nou?
Mijsje, fijn dat het beter gaat! En nu op naar de twee streepjes zaterdag!
Zit nu in de klus-week, we gaan het toch maar weer gewoon proberen. Een vriend van me heeft zijn vriendin net bezwangerd, terwijl hij minder dan een miljoen zaadcellen had....Hij gelooft dus niet meer in de statistiekjes.
Manlief is wel snipverkouden, niet heel fit, dus ga hem straks maar even redbull voeren.
Da's toch alleen bij verhoging en koorts? Niet bij een verkoudheid toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Als hij nu verkouden is hoef je je over 3 maanden pas zorgen te maken
En die statistieken... tsja... er is hier al zo vaak bewezen dat die er zijn om te ontkrachten. Wonderen bestaan
Hmmm, ik dacht dat een verkoudheidje ook wel wat invloed zou kunnen hebben. Nah ja, beter van niet dan hequote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Da's toch alleen bij verhoging en koorts? Niet bij een verkoudheid toch?
Vandaag is ook een echo gemaakt van zijn zaakje, om te kijken of er een oorzaak is voor die 1 miljoen zwemmers. Dus me zorgen maken deed ik al...![]()
Inderdaad, we hopen allemaal op een wondertje.
Je hebt maar een goed zaadje nodig natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef IslaBonita het volgende:
Inderdaad, we hopen allemaal op een wondertje.
Ach ja, da's waar, dat wist ik eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoor hier nog steeds thuis hoor, het is het blijven gedeelte waar het hier misgaat
ja tuuk snap ik dat, was ook niet lullig bedoeldquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ach ja, da's waar, dat wist ik eigenlijk wel.
Sorry, bedoelde het goed, maar dat snap je vast wel.
Tnx voor de uitleg Vlindur.Mooie afkorting.
Thanks Kolonia!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:36 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Je hebt maar een goed zaadje nodig natuurlijk.![]()
Ik duim heel hard dat jouw vent een goed perfect exemplaar de juiste kant op stuurt.
Hihi, kutbollen of kutpillen ja. Zijn medicijnen in de vorm van een bolletje die je vaginaal moet inbrengenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:01 schreef DuchessX het volgende:
Kutbollen...?
Successsss allemaal!!!
Ik heb ze uiteindelijk een week of 9 moeten gebruiken, waarvan een aantal weken 15 per dagquote:Op woensdag 9 december 2009 14:57 schreef Hobbesje het volgende:
Hmmm.... je maakt nou niet dat ik er naar ga uitkijken. Gisteren bij de instructie idd gehoord dat het een behoorlijk zooitje kan zijn en dat die dingen er aan stukjes weer uit kunnen komen - jak.....
![]()
Hoop dat het z'n werk goed doet!!!! Duim nog lekker verder.
Net als bij een schimmelinfectie, maar deze zijn gelukkig een stuk kleinerquote:
Haha, ik noem ze ook gewoon kutpillen hoor. Toch zowel letterlijk en figuurlijk. Het inbrengen is het probleem niet, maar het eruit lopen van de troep is wel gewoon goed kutquote:Op donderdag 10 december 2009 11:12 schreef pinquit het volgende:
jij brengt het tenminste netjest klonk zo grof..
hier sluit ik me helemaal bij aan... in ieder geval nog wat eindejaars-streepjes...quote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Aah nee, wat vreselijk k$^%$&& Mijsje!
Boe en ik vind het niet eerlijk.
BSD en Saffier, hopelijk kunnen we straks voor jullie jompelen,....!
Ach nee Mijsquote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef mijsje het volgende:![]()
ik heb voor volgende week vrijdag een nieuwe follikel-meting-afspraak gemaakt...
blegh, twee dagen te vroeg...
(en zonder waarschuwing van te voren... lang leve inlegkruisjes als je op je werk bent...)
kan een MOD toevoegen aan de OP: helaas, ook poging 2 is mislukt... ?
Ik jompel zeker mee voor Mijsje!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:53 schreef Jompelmeisje het volgende:
Vanonder blad’ren, mos en aard
Plopt plots een roze sliertjesbal
En floep, ineens daar nog zo één
Wat is er dan-‘t geval?
Er klonk ver weg een noodsignaal
Dus kruipt vlug uit haar holletje
Een meisje nog besmeurd met zand
Twee staartjes op haar bolletje.
Het is het Jompelmeisje, heus!
Ze komt voor jou speciaal
Want jompels, die verdien je nu
Doe mee dus, allemaal!
Lief Mijsje, ik jompel voor je, om te troosten en moed te geven voor de volgende ronde...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |