Hoor hier nog steeds thuis hoor, het is het blijven gedeelte waar het hier misgaatquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:11 schreef Moonah het volgende:
Waar staat pupo voor?
Saffier...Wat spannend! Wow!
En ik lees net dat Flugel helemaal niet meer in dit topic thuis hoort...Ook erg spannend!
Als hij nu verkouden is hoef je je over 3 maanden pas zorgen te makenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:41 schreef IslaBonita het volgende:
Saffier Pupo!![]()
![]()
![]()
BSD, hoe is het nou?
Mijsje, fijn dat het beter gaat! En nu op naar de twee streepjes zaterdag!
Zit nu in de klus-week, we gaan het toch maar weer gewoon proberen. Een vriend van me heeft zijn vriendin net bezwangerd, terwijl hij minder dan een miljoen zaadcellen had....Hij gelooft dus niet meer in de statistiekjes.
Manlief is wel snipverkouden, niet heel fit, dus ga hem straks maar even redbull voeren.
Da's toch alleen bij verhoging en koorts? Niet bij een verkoudheid toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Als hij nu verkouden is hoef je je over 3 maanden pas zorgen te maken
En die statistieken... tsja... er is hier al zo vaak bewezen dat die er zijn om te ontkrachten. Wonderen bestaan
Hmmm, ik dacht dat een verkoudheidje ook wel wat invloed zou kunnen hebben. Nah ja, beter van niet dan hequote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Da's toch alleen bij verhoging en koorts? Niet bij een verkoudheid toch?
Vandaag is ook een echo gemaakt van zijn zaakje, om te kijken of er een oorzaak is voor die 1 miljoen zwemmers. Dus me zorgen maken deed ik al...![]()
Inderdaad, we hopen allemaal op een wondertje.
Je hebt maar een goed zaadje nodig natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef IslaBonita het volgende:
Inderdaad, we hopen allemaal op een wondertje.
Ach ja, da's waar, dat wist ik eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoor hier nog steeds thuis hoor, het is het blijven gedeelte waar het hier misgaat
ja tuuk snap ik dat, was ook niet lullig bedoeldquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ach ja, da's waar, dat wist ik eigenlijk wel.
Sorry, bedoelde het goed, maar dat snap je vast wel.
Tnx voor de uitleg Vlindur.Mooie afkorting.
Thanks Kolonia!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:36 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Je hebt maar een goed zaadje nodig natuurlijk.![]()
Ik duim heel hard dat jouw vent een goed perfect exemplaar de juiste kant op stuurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |