pze, fijn dat er actie op gezet is... ik hoop dat het zaad van je vriend beter is dan gevreesd wordt... misschien had hij inderdaad een bad-zaad-day...

fijn dat je een fijne gyn had en dat je veel informatie gekregen hebt. Ik heb het gevoel dat je wel het idee hebt dat je door kunt nu.
hier is het ook goed

ik heb 1 follikel (16 mm dus morgen terug) en een paar kleintjes die niet doorgroeien volgens de gyn. daar waren ze te klein voor. toen ik aangaf dat ik had verwacht meer follikels te zien te krijgen ivm de gonal-f, gaf ze (niet m'n eigen gyn) aan dat het meer bedoeld was voor het baarmoederslijmvlies, in geval van bevruchting dat dan ook innesteling beter zou moeten lukken... naja, is ook logisch.

ik ga dus morgen in ieder geval nog een keer, en misschien morgen dan weer de pregnyl en vrijdag de inseminatie. anders donderdag pregnyl en zaterdag de inseminatie...

ik ben benieuwd of de gonal-f wat heeft gedaan, maar dat weten we pas 2 weken na de inseminatie... afwachten dus weer...

winterstorm, ik ken dat gevoel hoor, het is wel jaloezie op zwangere vrouwen bij mij, maar net wat Laura zegt, geen afgunst, want ik gun het een ander wel... ik gun het mezelf alleen ook zo erg...

jammer dat het ruzie oplevert... misschien kun je hem uitleggen dat je het er moeilijk mee hebt omdat het bij jullie niet zo makkelijk gaat, maar dat je wel blij bent dat het bij een ander niet hetzelfde hoeft te gaan als bij jullie? sterkte...
(in de tijd vlak na m'n miskraam had ik wel heel erge afgunst. ik wilde niet horen dat iemand zwanger was, want ik wilde dat ik zwanger was... ik vroeg me in het begin ook wel eens af: waarom ik en (insert naam) niet? en na een tijdje begonnen de scherpe randjes eraf te gaan en begon ik ook plaats te maken voor blijdschap voor de ander als die zwanger was... nu ben ik vooral verdrietig uit jaloezie als ik hoor dat iemand zwanger is, en ben ik daarnaast heel blij voor hun...)