Wel die pillen dus!! Had net ook weer roze in mijn slipje zitten. Was helemaal die bijwerking vergeten. Vind het nog steeds/weer eng maar dit scheelt iets zeg maar. Thanks!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:35 schreef Ticootje het volgende:
Welke pillen saffier??? Toch niet progestanbollen? Daar kun je doorbraakbloedingen van krijgen. Zie bijsluiter.
ow jemig jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:35 schreef mijsje het volgende:dank jullie meiden! Ik moet zeggen dat ik toch wel wat nerveus word... niet omdat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, want ik heb geen aanleiding dat ik dat zou zijn nu, maar meer dat ik straks toch ook echt met de hormonen in de weer ga... daar ben ik wel wat bang voor met m'n verleden (depressiegevoelig, had ik ook last van met m'n vorige pil... met m'n laatste pil ging dat beter...) maar goed, eerst maar eens 6 januari afwachten...
(Asy, de 4 januari-dames zitten in het andere topic...
)
So far, so goodquote:Op zondag 3 januari 2010 12:04 schreef flugeltje het volgende:
Saffier, hoe gaat het nu?
Mariposa, fijn dat het allemaal zo goed gaat...
Bij mij en bij Martijn zijn allerhande bloedonderzoeken gedaan en daar is niets uitgekomen. Geen stollingsproblemen, geen chromosoomdingen etc etc Ik gok dat als het nu weer misgaat er wellicht op de vrucht onderzoek gedaan gaat worden, maar vooralsnog houden ze het op 'domme pech'quote:Op zondag 3 januari 2010 14:17 schreef Ahava het volgende:
Gelukkig, Saffier! En fijn dat het erop lijkt dat het van die medicijnen komt.
Mariposa, lekker dat alles goed gaat.
Flugeltje, misschien heb je het al eens verteld maar ik weet het niet goed meer. Zijn bij jou ooit onderzoeken gedaan naar waarom het misging?
Tuurlijk mag je dat gewoon vragen, anders had ik ook echt geen antwoord gegeven hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 16:18 schreef Ahava het volgende:
Bedankt voor je reactie, flugeltje. En sorry dat ik dat aan je vraag nu. Ik realiseerde me later pas dat je daar nu (met je eigen, begrijpelijke, onzekerheden) misschien helemaal niet op zit te wachten.![]()
Ik heb 1 late en 3 vroege miskramen gehad. De zwangerschapsduur is niet echt een issue voor de onderzoeken, 3 miskramen is op zich reden voor onderzoek. Als het bij mij nu weer mis zou lopen gaan ze volgens mij wel meer dingen onderzoeken... Als jij die onderzoeken wilt zullen ze die nu wel gaan doen ook. Ik hoop gewoon dat ze dan iets simpels vinden wat te verhelpen is, het 'domme pech' principe is erg lastig mee om te gaan....quote:De onderzoeken die jij noemt, wil ik ook bij ons. Ik zit nu inmiddels op drie miskramen, de eerste twee waren heel vroeg hoor, maar alles bij elkaar vind ik het genoeg reden om die onderzoeken aan te vragen.
Ik duim voor een superecho voor jou a.s. donderdag!![]()
Poezebeest, veel sterkte en ook voor jou duim ik voor een goede uitslag!
Hier sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:12 schreef Saffier het volgende:
Meiden even eenvoor allemaal.
Mijn duimen draaien overuren, voor geluk, voor goede uitslagen, voor voldragen zwangerschappen
En iedereen die meeduimt voor ons krijgt ook een
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:35 schreef Ahava het volgende:
[sub]Ook zoiets: aan de ene kant wil ik het niet mijn leven laten overheersen. (Wat eigenlijk een onzinnig streven is, want het wel of niet hebben van kinderen beinvloedt vrijwel elk aspect van je leven.)
Jep. Dat dus. Ik wil er ook niet 24/7 mee bezig zijn, maar onbewust... Het komt zo vaak terug. Wat doen we met 'het' kamertje bijvoorbeeld. De slaapkamer die bedoeld is als babykamer, maar nog steeds niet meer is dan een rommelhok. Echt een andere kamer (studeerkamer ofzo) ervan maken lukt me echt niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:35 schreef Ahava het volgende:
Ook zoiets: aan de ene kant wil ik het niet mijn leven laten overheersen. (Wat eigenlijk een onzinnig streven is, want het wel of niet hebben van kinderen beinvloedt vrijwel elk aspect van je leven.)
Ik kon mensen wel schieten die dat zeiden... "Je bent nog zo jong...."quote:Op zondag 3 januari 2010 19:23 schreef Saffier het volgende:
Een collega van me zei dat haar dochter ook graag zwanger wil worden, het is helaas begin december misgegaan. Haar advies was; niet te veel mee bezig zijn.
Ik heb haar voorzichtig uitgelegd wat een dooddoener het kán zijn.
Het is zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn als je er middenin zit, op welke manier dan ookAhava.
Moonah zo lief dat je af en toe binnen komt wandelen, bijleest en weer harten onder de riem weet te steken
zo kon ik iemand wel schieten die zei: ach, bij mij duurde het 7 jaar voor ik zwanger was van de eerste, dus je hebt nog even de tijd... of: ik weet precies hoe je je voelt, ik heb ook een miskraam gehad... (dan denk ik: je weet helemaal niet hoe ik me voel, bij jou was het een miskraam en dat was heel verdrietig op zich, bij mij was het een miskraam en daarmee de kans verloren om mijn moeder een kleinkind te geven, je weet helemaal niet hoe ik me voel...) grmbl... mensen en wat ze zeggen uit "goedheid" zonder na te denken over wat het voor een ander kan betekenen...quote:Op zondag 3 januari 2010 19:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kon mensen wel schieten die dat zeiden... "Je bent nog zo jong...."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |