abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:31:23 #51
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76304307
Saffier
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_76306555
Saffier, hopelijk is het bloedverlies voorbij nu. Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik ook bloedverlies gehad, dat is behoorlijk schrikken ja...

Mijsje mijn duimen draaien nu al overuren voor jou!!!!
#geen
  vrijdag 1 januari 2010 @ 22:22:22 #53
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76306819
Ja, gelukkig is het vanmiddag gestopt
Ik dacht net weer wat te voelen maar het waren wat restanten van die pillen.

Mijsje, ik duim nog steeds voor je
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_76307360
Jose, ik ga volgende week de gyn bellen inderdaad. Geen idee wat de beste man nu gaat zeggen...

Saffier, gelukkig is het gestopt. Dinsdag is het gelukkig al snel.

Mijsje, ik duim ook al!
pi_76307389
Welke pillen saffier??? Toch niet progestanbollen? Daar kun je doorbraakbloedingen van krijgen. Zie bijsluiter.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76312874
dank jullie meiden! Ik moet zeggen dat ik toch wel wat nerveus word... niet omdat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, want ik heb geen aanleiding dat ik dat zou zijn nu, maar meer dat ik straks toch ook echt met de hormonen in de weer ga... daar ben ik wel wat bang voor met m'n verleden (depressiegevoelig, had ik ook last van met m'n vorige pil... met m'n laatste pil ging dat beter...) maar goed, eerst maar eens 6 januari afwachten...

( Asy, de 4 januari-dames zitten in het andere topic... )
  zaterdag 2 januari 2010 @ 08:45:32 #57
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76316849
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 22:35 schreef Ticootje het volgende:
Welke pillen saffier??? Toch niet progestanbollen? Daar kun je doorbraakbloedingen van krijgen. Zie bijsluiter.
Wel die pillen dus!! Had net ook weer roze in mijn slipje zitten. Was helemaal die bijwerking vergeten. Vind het nog steeds/weer eng maar dit scheelt iets zeg maar. Thanks!

Mijsje nog even, wie weet!
Ylana
  zaterdag 2 januari 2010 @ 08:54:17 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76316871
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 00:35 schreef mijsje het volgende:
dank jullie meiden! Ik moet zeggen dat ik toch wel wat nerveus word... niet omdat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, want ik heb geen aanleiding dat ik dat zou zijn nu, maar meer dat ik straks toch ook echt met de hormonen in de weer ga... daar ben ik wel wat bang voor met m'n verleden (depressiegevoelig, had ik ook last van met m'n vorige pil... met m'n laatste pil ging dat beter...) maar goed, eerst maar eens 6 januari afwachten...

( Asy, de 4 januari-dames zitten in het andere topic... )
ow jemig ja
pi_76323993
Saffier, hoop dat die pillen de oorzaak zijn van de bloeding, blijft vervelend, maar dan toch iets om je minder zorgen om te maken. Hopelijk blijft het hierbij!
pi_76352539
Hoi meiden, voor degenen die hier nog zitten ik wens jullie een heel vruchtbaar 2010 toe!

Saffier ik zag je net op het lijstje in Z&G staan, wat geweldig zeg! Ik wens jullie een goeie zwangerschap toe \
En wat betreft het hier "horen" : ik "hoorde" er natuurlijk ook niet bij op de manier dat de meeste dames hier hoorden, toch heb ik hier een aantal jaar mijn hart kunnen luchten en veel steun ondervonden omdat het toch ook bij mij niet vanzelf ging. En waar zou je anders met je verhaal heen moeten ?

Voorlopig lijkt het bij mij hier nu wel goed te gaan (ben nu 25 weken) heb het alleen ontzettend druk, zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om hier regelmatig te kunnen posten
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zondag 3 januari 2010 @ 12:04:21 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76352574
Saffier, hoe gaat het nu?

Mariposa, fijn dat het allemaal zo goed gaat...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 3 januari 2010 @ 13:33:03 #62
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76355859
quote:
Op zondag 3 januari 2010 12:04 schreef flugeltje het volgende:
Saffier, hoe gaat het nu?

Mariposa, fijn dat het allemaal zo goed gaat...
So far, so good

Mariposa leuk je hier weer even te zien! En fijn dat het goed gaat
Ylana
pi_76357457
Mariposa, fijn dat het allemaal goed gaat!

En voor Saffier ook natuurlijk!
pi_76357571
Gelukkig, Saffier! En fijn dat het erop lijkt dat het van die medicijnen komt.

Mariposa, lekker dat alles goed gaat.

Flugeltje, misschien heb je het al eens verteld maar ik weet het niet goed meer. Zijn bij jou ooit onderzoeken gedaan naar waarom het misging?
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  zondag 3 januari 2010 @ 14:29:41 #65
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76358033
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:17 schreef Ahava het volgende:
Gelukkig, Saffier! En fijn dat het erop lijkt dat het van die medicijnen komt.

Mariposa, lekker dat alles goed gaat.

Flugeltje, misschien heb je het al eens verteld maar ik weet het niet goed meer. Zijn bij jou ooit onderzoeken gedaan naar waarom het misging?
Bij mij en bij Martijn zijn allerhande bloedonderzoeken gedaan en daar is niets uitgekomen. Geen stollingsproblemen, geen chromosoomdingen etc etc Ik gok dat als het nu weer misgaat er wellicht op de vrucht onderzoek gedaan gaat worden, maar vooralsnog houden ze het op 'domme pech'

Ik slik nu wel een lage dosis aspirine en een extra grote dosis foliumzuur, het schijnt bij sommige vrouwen effect te hebben. Donderdag heb ik weer een echo, als we dan nog een hartje hebben durf ik niet te zeggen dat het door de aspirine en foliumzuur komt, maar ik zou het zelf bij een volgende keer dan weer meteen gaan slikken....

edit: zelf denk ik overigens dat mijn lichaam gewoon heel erg voorzichtig is met indringers van buitenaf. De twee keren dat de zwangerschap langer duurde was ik beide keren grieperig in het begin. Ik ben er min of meer van overtuigd dat mijn lichaam zo druk is geweest met het aanvallen van díe bacillen dat ze het vruchtje min of meer 'vergeten' zijn. Maar dat is natuurlijk slechts een idee van mezelf, ligt geen enkel wetenschappelijk iets aan ten grondslag
pi_76359584
Flugeltje; ik vind het zo ontzettend gaaf dat het tot nu toe zo goed gaat met de zwangerschap! Ik duim voor een goede echo donderdag en dan kun je weer een beetje meer genieten!

Saffier; fijn dat alles weer goed gaat...

Nog drie nachtjes slapen tot de grote dag... Ik hoop echt dat we diezelfde dag nog te horen krijgen of de operatie is gelukt, maar dat is afwachten. Ben wel blij dat ik dan pas maandag weer hoef te werken, mocht het een slechte uitslag zijn heb ik even om de eerste schok te verwerken. Hoewel ik weet dat het wel of niet lukt en dat er wellicht ook een kans is dat er wordt gezegd dat er geen kindjes kunnen komen. Ik hoop op goed nieuws, maar ga er zeker niet vanuit. Gewoon afwachten maar...
pi_76359638
Het wordt hier weer zo'n belangrijke week Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat iedereen het jaar met goed nieuws kan starten. Wat zou het zo fijn zijn om jullie allemaal in de andere topics op OUD te kunnen volgen.
pi_76360804
Poezebeest, spannend, hoor! Ik ga heel erg hopen en duimen op een mooie uitslag!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_76362204
Bedankt voor je reactie, flugeltje. En sorry dat ik dat aan je vraag nu. Ik realiseerde me later pas dat je daar nu (met je eigen, begrijpelijke, onzekerheden) misschien helemaal niet op zit te wachten.

De onderzoeken die jij noemt, wil ik ook bij ons. Ik zit nu inmiddels op drie miskramen, de eerste twee waren heel vroeg hoor, maar alles bij elkaar vind ik het genoeg reden om die onderzoeken aan te vragen.
Ik duim voor een superecho voor jou a.s. donderdag!

Poezebeest, veel sterkte en ook voor jou duim ik voor een goede uitslag!
  zondag 3 januari 2010 @ 16:31:04 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76362715
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:18 schreef Ahava het volgende:
Bedankt voor je reactie, flugeltje. En sorry dat ik dat aan je vraag nu. Ik realiseerde me later pas dat je daar nu (met je eigen, begrijpelijke, onzekerheden) misschien helemaal niet op zit te wachten.
Tuurlijk mag je dat gewoon vragen, anders had ik ook echt geen antwoord gegeven hoor Ik weet gewoon uit ervaring dat het mis kan lopen en als mijn ervaringen ervoor zorgen dat iemand anders zichzelf even gesteund voelt of aanvullende informatie heeft ben ik al lang blij... En ja het is haske spannend momenteel, ik hou ook serieus rekening met het feit dat ook bij mijn echo geen hartje zichtbaar is. Onbezorgheid komt gewoon niet meer in mijn vocabulaire voor wat dat betreft...
quote:
De onderzoeken die jij noemt, wil ik ook bij ons. Ik zit nu inmiddels op drie miskramen, de eerste twee waren heel vroeg hoor, maar alles bij elkaar vind ik het genoeg reden om die onderzoeken aan te vragen.
Ik duim voor een superecho voor jou a.s. donderdag!

Poezebeest, veel sterkte en ook voor jou duim ik voor een goede uitslag!
Ik heb 1 late en 3 vroege miskramen gehad. De zwangerschapsduur is niet echt een issue voor de onderzoeken, 3 miskramen is op zich reden voor onderzoek. Als het bij mij nu weer mis zou lopen gaan ze volgens mij wel meer dingen onderzoeken... Als jij die onderzoeken wilt zullen ze die nu wel gaan doen ook. Ik hoop gewoon dat ze dan iets simpels vinden wat te verhelpen is, het 'domme pech' principe is erg lastig mee om te gaan....
  zondag 3 januari 2010 @ 17:12:12 #71
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76364249
Meiden even een voor allemaal.
Mijn duimen draaien overuren, voor geluk, voor goede uitslagen, voor voldragen zwangerschappen

En iedereen die meeduimt voor ons krijgt ook een
Ylana
pi_76365524
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:12 schreef Saffier het volgende:
Meiden even een voor allemaal.
Mijn duimen draaien overuren, voor geluk, voor goede uitslagen, voor voldragen zwangerschappen

En iedereen die meeduimt voor ons krijgt ook een
Hier sluit ik me helemaal bij aan!

Gelukkig dat je het niet erg vindt, flugeltje. Ik ben aan het zoeken geweest naar mogelijke onderzoeken en dergelijke. Ik lees dat het slikken van vitamine B6 en B12, foliumzuur en aspirine wordt aangeraden in sommige gevallen. De gewenste hoeveelheden worden echter niet genoemd. Weet jij die toevallig? Of iemand anders?
Het is zo'n oerwoud aan informatie steeds. En elk ziekenhuis doet het anders, iedere arts heeft een andere mening over de behandelingen en hoe ze moeten worden uitgevoerd. En daar moet ik als leek mijn weg in zien te vinden. BAH.

Zo, sorry hoor, dat moest er even uit.
  zondag 3 januari 2010 @ 17:56:53 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76365917
Ik snap precies wat je bedoelt Ahava, zo is er nu ook de Alife studie, de resultaten daarvan zijn volgens mij inmiddels wel bekend. Mijn gyn noemt zichzelf 'academicus' en wil dus pas starten met voorschrijven van lage dosis heparine bij de aspirine als uit de studie blijkt dat het inderdaad helpt. Dat uit de voorlopige resultaten e.e.a. wel gebleken is vind hij niet voldoende. Dit terwijl op internet voldoende gyn's terug te vinden zijn die wél een voorschot genomen hebben op de studie en patienten heperine voorschrijven. Zo ook met de aspirine en het foliumzuur wat ik slik. Ik ben daar op eigen houtje mee begonnen na grondig onderzoek op internet. Ik gebruik het nu meer als 'baat het niet, schaad het niet' methode. De gyn was het daar wel mee eens, maar gaf ook aan dat wat hem betreft e.e.a. niet echt aangetoond is, zo ook met de 'kutpillen' die sommige vrouwen die meerdere miskramen doorgemaakt hebben krijgen. Niet aangetoond, dus voorschrijven niet nodig.

Gelukkig is mijn gyn wel een hele redelijke man dus als ik met al mijn info bij hem kom is een gezamelijk plan zo gemaakt. Wel heb ik er ontzettend veel profijt van dat ik mondig ben en m'n info zelf wel bij elkaar scharrel. Ik denk dat vrouwen die wat onzekerder zijn een stuk minder voor elkaar krijgen wat dat betreft. Gezien jouw voorgeschiedenis gok ik echter dat ook jij wel raad weet met de gemiddelde gyn, dus dat zal vast goedkomen.

Er is niet één behandeling echt aantoonbaar effectief wat habituele miskramen betreft. (tenminste, die gevallen waarbij geen directe oorzaak gevonden is) Ik ben echt tientallen verschillende behandelmethodes tegengekomen en sommige werkten bij sommige vrouwen wel en bij anderen weer niet. Vooralsnog is het voornamelijk schieten met hagel en hopen dat het effect heeft heb ik wel eens het idee. En dat is wat ik doe met m'n aspirine en foliumzuur, schieten met hagel en hopen dat het iets uithaalt....

ik slik 50mg aspirine en een dubbele dosis foliumzuur. Ik zou dit echter wel altijd vooraf even overleggen met je gyn. Ik wist zeker dat ik geen bloedproblemen had bijvoorbeeld voor ik ermee starte en als ik mijn afspraak met de gyn eerder had gehad had ik ook zeker overlegd voor ik begonnen was. Ik was echter zwanger en kon niet op de afspraak wachten
pi_76367365
Ja, wat een gedoe is dat he? Dat verdomde afwachtende van die artsen. Als ze nu nog zouden zeggen: we weten niet wat de risico's zijn; dat zou ik nog snappen. Maar over mogelijke risico's hebben ze het niet eens. Ze willen eerst weten of het werkt (want anders is het zonde van het geld).
Maar zolang het niet schaadt, kun je toch dingen proberen? Het is niet zo dat ik een onbeperkt aantal IVF-behandelingen kan doen en ik ben al 35 dus ik kan ook niet meer jaaaaaren blijven proberen.

Maar goed, die discussie wil en kan ik wel aangaan in het ziekenhuis inderdaad. Bovendien zijn ze daar ook echt wel bereid om mee te denken; ze zijn sowieso heel begaan met ons.

Ik overleg inderdaad eerst hoor, voor ik start met het slikken van aspirine e.d. Maar ik neem geen genoegen met: dat doen we niet want we weten niet of het helpt.

Ik ga ook eens lezen over die Alifestudie. Ook zoiets: aan de ene kant wil ik het niet mijn leven laten overheersen. (Wat eigenlijk een onzinnig streven is, want het wel of niet hebben van kinderen beinvloedt vrijwel elk aspect van je leven.) Maar ik wil wel weer op de hoogte zijn van onze opties. Je kunt niet alleen maar op de arts vertrouwen. Die noemen niet altijd alle mogelijkheden bijv.
  zondag 3 januari 2010 @ 18:50:22 #75
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76368036
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:35 schreef Ahava het volgende:
[sub]Ook zoiets: aan de ene kant wil ik het niet mijn leven laten overheersen. (Wat eigenlijk een onzinnig streven is, want het wel of niet hebben van kinderen beinvloedt vrijwel elk aspect van je leven.)
Vrouwke...

Weer wat bijgelezen in dit topic. Dames, ik wens jullie veel vruchtbaarheid toe in 2010.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76368160
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:35 schreef Ahava het volgende:
Ook zoiets: aan de ene kant wil ik het niet mijn leven laten overheersen. (Wat eigenlijk een onzinnig streven is, want het wel of niet hebben van kinderen beinvloedt vrijwel elk aspect van je leven.)
Jep. Dat dus. Ik wil er ook niet 24/7 mee bezig zijn, maar onbewust... Het komt zo vaak terug. Wat doen we met 'het' kamertje bijvoorbeeld. De slaapkamer die bedoeld is als babykamer, maar nog steeds niet meer is dan een rommelhok. Echt een andere kamer (studeerkamer ofzo) ervan maken lukt me echt niet.
Morgen voor het eerst weer werken. Vast enorm veelbetekenende blikken bij het gelukkig nieuwjaar wensen. Ik zie er nu al tegenop. Kreeg overigens van een goede vriendin een super lieve e-mail, met alle dingen die ze ons wenst komend jaar. Dat doet goed.

Veel spannende dingen hier komende week, iedereen die het nodig heeft: een dikke
  zondag 3 januari 2010 @ 19:23:21 #77
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76369579
Een collega van me zei dat haar dochter ook graag zwanger wil worden, het is helaas begin december misgegaan. Haar advies was; niet te veel mee bezig zijn.
Ik heb haar voorzichtig uitgelegd wat een dooddoener het kán zijn.
Het is zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn als je er middenin zit, op welke manier dan ook Ahava.

Moonah zo lief dat je af en toe binnen komt wandelen, bijleest en weer harten onder de riem weet te steken
Ylana
pi_76370771
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:23 schreef Saffier het volgende:
Een collega van me zei dat haar dochter ook graag zwanger wil worden, het is helaas begin december misgegaan. Haar advies was; niet te veel mee bezig zijn.
Ik heb haar voorzichtig uitgelegd wat een dooddoener het kán zijn.
Het is zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn als je er middenin zit, op welke manier dan ook Ahava.

Moonah zo lief dat je af en toe binnen komt wandelen, bijleest en weer harten onder de riem weet te steken
Ik kon mensen wel schieten die dat zeiden... "Je bent nog zo jong...."
pi_76371025
Als er niet mee bezig zijn zou helpen, zou niemand zwanger raken van bijv. IVF zei mijn arts ooit.... onmogelijk om er niet mee bezig te zijn....

Oh meiden ik voel me inmiddels zo gezegend dat het hier uiteindelijk is gelukt en ik gun jullie dat ook zo
pi_76371761
Het advies om er vooral niet teveel mee bezig te zijn vind ik ook echt een enorme dooddoener. Tegen mij is ook weleens verteld dat we er niet teveel mee bezig moeten zijn en dat het dan vast wel lukt... Toen heb ik heel snel tot 10 moeten tellen, want het was me op dat moment niet waard om de mond te snoeren. Ook toen ik iemand vertelde van de situatie werd er gezegd, ohhh een vriendin van een vriendin die kon ook moeilijk zwanger worden en die hebben nu 2 gezonden kinderen. Ook dan kan ik mensen wel iets doen...
pi_76371829
Die dooddoener heb ik ook zo vaak gehoord en het feit dat ik dan vrij vlug zwanger ben geraakt sinds we in ons nieuwe huis wonen (6 maanden) helpt er natuurlijk niet aan: "zie je wel, je was er veel minder mee bezig eens je in je eigen huis zat"
Echt niet, ik heb toen 'gewoon' de juiste behandeling gekregen: voldoende hormonen, voldoende opvolging en heel veel geluk.

En idd, Poezebeest, die wonderverhalen van anderen. Ik reageerde dan standaard met "oh, toch raar dat er ook nog mensen zijn die ongewenst kinderloos zijn, je zou denken dat dat niet meer zou voorvallen als je al die verhalen hoort." Werden mensen ook wel stil van
pi_76372146
Ik hoor weer een hoop bekende frustraties hier. Mooi dat dit topic er is om die ook te kunnen uiten

Ik wens alle meiden en hun mannen hier een heel vruchtbaar nieuw jaar. Ook dit jaar gaan er weer 'wonder'babies komen, dat kan niet anders. Ik ga heel hard duimen dat het hier snel stil is, omdat iedereen in Z&G zit en daar ook blijft tot de geboorte van een prachtig kindje.
pi_76378800
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik kon mensen wel schieten die dat zeiden... "Je bent nog zo jong...."
zo kon ik iemand wel schieten die zei: ach, bij mij duurde het 7 jaar voor ik zwanger was van de eerste, dus je hebt nog even de tijd... of: ik weet precies hoe je je voelt, ik heb ook een miskraam gehad... (dan denk ik: je weet helemaal niet hoe ik me voel, bij jou was het een miskraam en dat was heel verdrietig op zich, bij mij was het een miskraam en daarmee de kans verloren om mijn moeder een kleinkind te geven, je weet helemaal niet hoe ik me voel...) grmbl... mensen en wat ze zeggen uit "goedheid" zonder na te denken over wat het voor een ander kan betekenen...

ow, ik mag morgen weer bellen met de gyn voor de prikinstructies... nu weer eens 3 dagen te vroeg...
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 22:19:26 #84
5428 crew  miss_sly
pi_76379088
mijsje
ik hoop dat de volgende behandeling met prikhormonen dan de perfecte blijkt te zijn en het ein-de-lijk lukt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76379652
Mijsje!
#geen
pi_76379843
Mijsje...

Soms is het echt goed bedoeld, maar soms kun je gewoon beter je mond houden als omstander. Als je niets weet te zeggen zeg dat dan.
pi_76381701
He gadver mijsje...
pi_76381742
Mijsje; Godverdenondedju nog aan toe. Woensdag moest onze dag worden, jij twee streepjes en ik goed nieuws... Ik hoop heel erg dat de extra hormonen komende ronde hun werk doen, maar dat zorgt er niet voor dat het nu gewoonweg minder klote is. Dikke knuffel voor jou
pi_76386478
Mijsje, balen. Ik hoop zo dat de hormonen je gaan helpen zwanger te raken.

Fijn om die herkenning te lezen bij jullie!

En Moonah, ook ik vind het ontzettend lief dat je af en toe even komt kijken en steunen. Net als al die andere mensen die af en toe (of vaker) om het hoekje gluren en even laten weten dat ze aan ons denken!
pi_76388103
bedankt meiden... ik ga straks in de pauze op m'n werk het ziekenhuis bellen, dan hoop ik snel terecht te kunnen voor de prikinstructie, het is al dag 2 vandaag...

Moonah en andere mensen die lurken en af en toe wat posten, precies wat Ahava zegt.
  maandag 4 januari 2010 @ 07:49:26 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76388433
mijsje

maandag 4 januari 2010 @ 10:01:30 #92
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76390058
mijsje zoals ik ook al zei in het andere topic: ik weet even niet wat te zeggen...
pi_76394674
mijsje wat k*t dat deze poging weer niet gelukt is.

pi_76395116
mijsje met welke hormonen ga je spuiten?
pi_76395588
mijsje wat enorm klote...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_76396080
Mijsje toch!
pi_76397906
hoi.

vanmiddag bij de vruchtbaarheidspolikliniek geweest omdat ik al ruim een half jaar niet meer ongesteld was geworden en de zwangerschapstesten negatief bleven.
door wat andere oorzaken ben ik nu halve dagen aan het werk.
en nu blijk ik weer last te hebben van pco syndroom.
verder heeft de arts een kweek laten maken voor infecties uitstrujkje en nog wat dingen.
vanaf het begin van de pubertijd heb ik altijd al problemen met mijn buik gehad
hymer imperfectus(gesloten maagdenvlies)
cyste op eileider(1 nog over)
verklevingen
ben 3 keer geopereerd en nadat ik de pil niet kon verdragen naar het koperspiraal gegaan.
in juli 2008 een miskraam gekregen met het spiraal er nog in(gebroken)
en daarna alleen maar problemen gehad met uitblijven vd menstruatie.
geprobeerd uit te lokken met primolut. geen resultaat.

over drie weken de verdere uitslagen en dan kijken of ik aan de clomid ga.
we zullen het zien.
even laten inzinken........
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_76400915
Saffier, gaat alles nog goed met je?

Mijsje, vervelend dat het niet gelukt is

Andere meiden ook sterkte!
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_76401219
Mijsje

Had je hier al eens eerder gepost winterstorm? Of ben ik in de war met iemand anders?
Hoe dan ook: welkom. Ik doe de kraan van het warme bad hier vast aan voor je
  † In Memoriam † maandag 4 januari 2010 @ 17:35:56 #100
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_76405240
Ach Mijsje toch, ik zit hier maar te lurken en te lurken voor goed nieuws...

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')