quote:Faalhaas van FOK! 2009.
Naar een idee van 3keernix en Flabbelaar. En hierbij wil ik graag Trollface. bedanken voor het maken van de super mooie banner!
Na aanleiding van dit topic heb ik besloten om een verkiezing op te starten.
Wie vond jij dit jaar het hardst falen?
Nomineren&stemmen:
Je kan jezelf nomineren, iemand anders nomineren en je kan op iemand stemmen die al is genomineerd.
De genomineerden hebben sowieso 1 stem. Pas bij meerdere stemmen wordt het aantal stemmen erachter gezet. Je kan maximaal maar 1 iemand nomineren en op 1 iemand stemmen. Tot voor kort zijn er mensen geweest die 2 of 3 hebben genomineerd, dit kan nu niet meer. Ook graag een toelichting geven waarom je die user nou voor 'Faalhaas van FOK! 2009' zou willen betitelen. Stemmen en nomineren kan tot 31 december 00:00 uur. Ik houd de stemmen in de OP bij.
Genomineerden in volgorde van de hoeveelheid stemmen:
-pr0tege - 51 stemmen <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Nummer 1
-Lamon./Lamon - 32 stemmen
-Porsche1 - 13 stemmen
-Michielos - 10 stemmen
-Tong80 - 7 stemmen
-Emimich - 6 stemmen
-Cacciatore - 5 stemmen
-Lonker - 4 stemmen
-Paul - 4 stemmen
-matthijs.. - 4 stemmen
-o.us - 4 stemmen
-Meki - 4 stemmen
-Het-Hupt - 3 stemmen
-Joel-Smeets - 2 stemmen
-BrandX - 2 stemmen
-Stoeprand - 2 stemmen
-AdvancedPower - 2 stemmen
-WAARHEID - 2 stemmen
-phpmystyle - 2 stemmen
-Nadiaschoonheid - 2 stemmen
-SHE - 2 stemmen
-remlof - 2 stemmen
-Juicyhil - 2 stemmen
-zoekjewat
-NoorsBloed
-Krentenbol
-HSG-BOMBER
-Surveillance-Fiets
-LudoSanders
-swarmahoer
-lambiekje
-Seksgod
-DuShaury (van de Black Bandana Crew)
-submesa
-guapo
-Opa.Bakkebaart
-Mr.Cooper
-Dagoduck
-Piovan
-Dribbel_
-Noregret
-M42
Even rustig de argumenten bekijken waarom sommige users zo hard falen? Hier is deel 1: Faalhaas van FOK! 2009.
Als dit topic de 300 posts grens heeft bereikt, maak ik zelf wel deel 3 aan. Alvast bedankt.
DAt topic !quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:39 schreef Treces het volgende:
Ik wil graag pr0tege nomineren.
Hierom: post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)
waar werd ie ontmaskerd? link aub.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:16 schreef Kentoet het volgende:
Emimich, zonder twijfel. Het schoolvoorbeeld van de ontmaskerde internetheld.
Ja zoek dat topic zelf maarquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:27 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
waar werd ie ontmaskerd? link aub.
Kut betraptquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:43 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ja zoek dat topic zelf maar![]()
Check anders maar een paar van die uitspraken van hem en bedenk dan dat de persoon van de foto dit allemaal zegt.....
[ afbeelding ]
Nee, gewoon een kloon aanmakenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:52 schreef kutkabouter het volgende:
kan ik mijn stem nog veranderen van lamon naar pr0tege?![]()
![]()
het topic is geloof ik verwijderdquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:43 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ja zoek dat topic zelf maar![]()
Check anders maar een paar van die uitspraken van hem en bedenk dan dat de persoon van de foto dit allemaal zegt.....
[ afbeelding ]
Ik zal het even nakijken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:03 schreef Joel-Smeets het volgende:
Van wie heb ik in godsnaam die 2 stemmen
EDIT:Het klopt niet,deze boy heeft maar 1stem![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:39 schreef Treces het volgende:
Ik wil graag pr0tege nomineren.
Hierom: post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)
Wie heeft er geen, kun je beter vragenquote:
Wat ging er voorgaand aan deze filmpjes?quote:
hebben ze je weer toegelaten jah?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:54 schreef Paul het volgende:
Juicyhill met zijn stomme meisje die zingt hoe heet ze nog maar
Niets.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat ging er voorgaand aan deze filmpjes?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:45 schreef Pingwingei het volgende:
remlof verdient ook een stem
omdat ik het de echte faalhaas Paul niet gun een dergelijke aandacht te krijgen
Het begint allemaal hier, nét op de valreep...quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:23 schreef Stoeprand het volgende:
Vanwaar ineens al die stemmen op Pr0tege? Wie is dat?
Oh, dan vind ik Lamon erger, met z'n filmpjes.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:28 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Het begint allemaal hier, nét op de valreep...
Dat dus, en zijn topic waarin hij zijn eigen laptop heeft gesloopt en er trots op is. Laat staan zijn naakt foto's die hij ooit op fok heeft gegooid etc etc. Daar is die pr0tege niets bij.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:33 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik Lamon erger, met z'n filmpjes.
Dat van die naaktfoto's wist ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat dus, en zijn topic waarin hij zijn eigen laptop heeft gesloopt en er trots op is. Laat staan zijn naakt foto's die hij ooit op fok heeft gegooid etc etc. Daar is die pr0tege niets bij.
iets als dit:quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:43 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik vind dat de winnaar een tag moet krijgen. Faalhaas '09. Zou dit te regelen zijn?
Al zoiets naar protege zou gaan zou het alleen maar saai zijn, die reageert toch niet meerquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
iets als dit:
[ afbeelding ]
misschien even aan danny of een of andere mod ofzo vragen?
Nou ik had meer iets in mijn gedachten zoals dat zijn naam een kleur krijgt en dat er rechts van zijn naam Faalhaas '09. staat. Net zoals bij een mod dus.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
iets als dit:
[ afbeelding ]
misschien even aan danny of een of andere mod ofzo vragen?
En dat met maar één backfire!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:53 schreef Pinkerton het volgende:
Prachtig dat pr0tege in zo'n korte tijd Lamon overtreft
Pr0tege is stoer genoeg om daar maar één topic voor nodig te hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:41 schreef Halcon het volgende:
Doe eens wat links naar topics naar aanleiding waarvan pr0tege met overtuiging de faalhaas van Fok is.
Ik begrijp nu wat meer van zijn klinkende zege.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:52 schreef Choad het volgende:
[..]
Pr0tege is stoer genoeg om daar maar één topic voor nodig te hebben.
AP is banned. denk het niet tenzij 1 van de mods het wil doenquote:Op zondag 27 december 2009 23:59 schreef Crutch het volgende:
Gaat de OP nog bijgewerkt worden of wat?
Komt ook niet meer terugquote:Op maandag 28 december 2009 00:12 schreef 3keernix het volgende:
[..]
AP is banned. denk het niet tenzij 1 van de mods het wil doen
Mods?quote:
Kopieer de OP en pas 'm aan, dan gaan we daar verder.quote:Op maandag 28 december 2009 00:12 schreef 3keernix het volgende:
[..]
AP is banned. denk het niet tenzij 1 van de mods het wil doen
Voor mij het topic van het jaarquote:Op maandag 28 december 2009 14:14 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is dat met die Pr0tege? Ik heb wat gemist dus
quote:Op maandag 28 december 2009 14:19 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Voor mij het topic van het jaar
post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)
Lamon zou een goede vriend van mij kunnen zijnquote:Op maandag 28 december 2009 20:52 schreef HenkieVdV het volgende:
Die vieze Lamon, ook al ziet hij het ws. als overwinning in z'n bekrompen geest.
Dacht dat het een enkeltje kliko was met jou?quote:Op maandag 28 december 2009 21:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ga eens even de OP bijwerken.
Bijgewerkt!quote:Faalhaas van FOK! 2009.
Naar een idee van 3keernix en Flabbelaar. En hierbij wil ik graag Trollface. bedanken voor het maken van de super mooie banner!
Nomineren&stemmen:
Je kan jezelf nomineren, iemand anders nomineren en je kan op iemand stemmen die al is genomineerd.
De genomineerden hebben sowieso 1 stem. Pas bij meerdere stemmen wordt het aantal stemmen erachter gezet. Je kan maximaal maar 1 iemand nomineren en op 1 iemand stemmen. Tot voor kort zijn er mensen geweest die 2 of 3 hebben genomineerd, dit kan nu niet meer. Ook graag een toelichting geven waarom je die user nou voor 'Faalhaas van FOK! 2009' zou willen betitelen. Stemmen en nomineren kan tot 31 december 00:00 uur. Ik houd de stemmen in de OP bij.
-pr0tege - 43 stemmen
-Porsche1 - 13 stemmen
-Michielos - 10 stemmen
-Tong80 - 7 stemmen
-Cacciatore - 5 stemmen
-Emimich - 5 stemmen
-Lonker - 4 stemmen
-Paul - 4 stemmen
-matthijs.. - 4 stemmen
-o.us - 4 stemmen
-Meki - 4 stemmen
-Het-Hupt - 3 stemmen
-Joel-Smeets - 2 stemmen
-BrandX - 2 stemmen
-Stoeprand - 2 stemmen
-WAARHEID - 2 stemmen
-phpmystyle - 2 stemmen
-SHE - 2 stemmen
-remlof - 2 stemmen
-Juicyhil - 2 stemmen
-zoekjewat
-NoorsBloed
-Krentenbol
-HSG-BOMBER
-Surveillance-Fiets
-LudoSanders
-swarmahoer
-lambiekje
-Seksgod
-submesa
-guapo
-Opa.Bakkebaart
-Mr.Cooper
-Dagoduck
-Piovan
-Dribbel_
-Noregret
Even rustig de argumenten bekijken waarom sommige users zo hard falen? Hier is deel 1: Faalhaas van FOK! 2009.
Als dit topic de 300 posts grens heeft bereikt, maak ik zelf wel deel 3 aan. Alvast bedankt.
Hype ftwquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:51 schreef zoekjewat het volgende:
ongelooflijk eigenlijk he. pr0tege heeft ongeveer 70 posts en haalt de tienduizendposter tong80 en rapdebiel Lamon in 1week inzeldzaam
![]()
Zegt veel over Pr0tegequote:Op dinsdag 29 december 2009 14:51 schreef zoekjewat het volgende:
ongelooflijk eigenlijk he. pr0tege heeft ongeveer 70 posts en haalt de tienduizendposter tong80 en rapdebiel Lamon in 1week inzeldzaam
![]()
Bierpakket?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En, wat krijgt pr0tege hiervoor?
ik pass geld mocht hij t worden. vind t nl. niet echt verdiend.quote:
En 2 ezelsoren op zijn avaterquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:55 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
ik pass geld mocht hij t worden. vind t nl. niet echt verdiend.
oh, en natuurlijk de titel faalhaas 2009 naast zn nick.
Denk niet dat ie er nog lang mee post dan, maar je weet nooit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:57 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
En 2 ezelsoren op zijn avater
denk dat ie em genokt is of een kloon heeft aangemaakt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:03 schreef Crutch het volgende:
Heeft iemand 'm nog gesproken danwel ge-PMéd?
Herrezen uit het stof !!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:57 schreef pr0tege het volgende:
bedankt allemaal xDik heb trouwes al iets van 50 stemmen.....
Ezel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:57 schreef pr0tege het volgende:
bedankt allemaal xDik heb trouwes al iets van 50 stemmen.....
Nomineren&stemmen:
-pr0tege - 51 stemmen <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Nummer 1
-Porsche1 - 13 stemmen
-Michielos - 10 stemmen
-Tong80 - 7 stemmen
-Emimich - 6 stemmen
-Cacciatore - 5 stemmen
-Lonker - 4 stemmen
-Paul - 4 stemmen
-matthijs.. - 4 stemmen
-o.us - 4 stemmen
-Meki - 4 stemmen
-Het-Hupt - 3 stemmen
-Joel-Smeets - 2 stemmen
-BrandX - 2 stemmen
-Stoeprand - 2 stemmen
-WAARHEID - 2 stemmen
-phpmystyle - 2 stemmen
-SHE - 2 stemmen
-remlof - 2 stemmen
-Juicyhil - 2 stemmen
-zoekjewat
-NoorsBloed
-Krentenbol
-HSG-BOMBER
-Surveillance-Fiets
-LudoSanders
-swarmahoer
-lambiekje
-Seksgod
-submesa
-guapo
-Opa.Bakkebaart
-Mr.Cooper
-Dagoduck
-Piovan
-Dribbel_
-Noregret
-M42
Jawel hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 12:26 schreef AdvancedPower het volgende:
De OP kan niet meer veranderd worden omdat er 48 is verstreken.
quote:
quote:
euh... de titel 'faalhaas' is niet positief hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 17:05 schreef blckbb het volgende:
Gotsakkere mis ik de hele Fok!hype met die pr0tege
Vond 'm niet eens grappig eigenlijk
Lamon is mijn held.
pr0tegequote:Op donderdag 31 december 2009 12:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Om een uur of 5 ga ik de stand weer bijwerken. Al is het al bijna zeker wie de winnaar is.
Kan er maar een zijn of niet danquote:Op donderdag 31 december 2009 12:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Om een uur of 5 ga ik de stand weer bijwerken. Al is het al bijna zeker wie de winnaar is.
Nou over 10 minuten wil ik wel zien wat de stand is!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Nomineren&stemmen:
-pr0tege - 56 stemmen <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Nummer 1
-Lamon./Lamon - 39 stemmen
-Porsche1 - 13 stemmen
-Michielos - 10 stemmen
-Tong80 - 7 stemmen
-Emimich - 6 stemmen
-Cacciatore - 6 stemmen
-Lonker - 4 stemmen
-Paul - 4 stemmen
-matthijs.. - 4 stemmen
-o.us - 4 stemmen
-Meki - 4 stemmen
-Het-Hupt - 4 stemmen
-Joel-Smeets - 2 stemmen
-BrandX - 2 stemmen
-Stoeprand - 2 stemmen
-WAARHEID - 2 stemmen
-phpmystyle - 2 stemmen
-SHE - 2 stemmen
-remlof - 2 stemmen
-Juicyhil - 2 stemmen
-zoekjewat
-NoorsBloed
-Krentenbol
-HSG-BOMBER
-Surveillance-Fiets
-LudoSanders
-swarmahoer
-lambiekje
-Seksgod
-submesa
-guapo
-Opa.Bakkebaart
-Mr.Cooper
-Dagoduck
-Piovan
-Dribbel_
-Noregret
-M42
-Snaavel
-Pudding_broodje
-Oboama
Nee, maar wel hersenaidsquote:Op donderdag 31 december 2009 17:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom ?
Heetf die ook een stoer topic?
FP reportage al gemaaktquote:
nee dat ging over jouquote:
alleen een echte faalhaas kan zo'n rhetorische vraag stellenquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alleen een echte faalhaas kan zo'n rhetorische vraag stellen
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:11 schreef Paul het volgende:
Wie zou het van 2010 worden ik denk mezelf
Je nomineert jezelf vast?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:11 schreef Paul het volgende:
Wie zou het van 2010 worden ik denk mezelf
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:49 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ga zo de stand bekend maken. Eerst nog even rusten.
quote:
Proficiat !quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:56 schreef pr0tege het volgende:
ben ik nou faalhaas 2009?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:32 schreef laforest het volgende:
Ik vind dat als je 2e wordt in deze competitie je de echte faalhaas 2009 bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |