Dacht dat het een enkeltje kliko was met jou?quote:Op maandag 28 december 2009 21:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ga eens even de OP bijwerken.
Bijgewerkt!quote:Faalhaas van FOK! 2009.
Naar een idee van 3keernix en Flabbelaar. En hierbij wil ik graag Trollface. bedanken voor het maken van de super mooie banner!
Na aanleiding van dit topic heb ik besloten om een verkiezing op te starten.
Wie vond jij dit jaar het hardst falen?
Nomineren&stemmen:
Je kan jezelf nomineren, iemand anders nomineren en je kan op iemand stemmen die al is genomineerd.
De genomineerden hebben sowieso 1 stem. Pas bij meerdere stemmen wordt het aantal stemmen erachter gezet. Je kan maximaal maar 1 iemand nomineren en op 1 iemand stemmen. Tot voor kort zijn er mensen geweest die 2 of 3 hebben genomineerd, dit kan nu niet meer. Ook graag een toelichting geven waarom je die user nou voor 'Faalhaas van FOK! 2009' zou willen betitelen. Stemmen en nomineren kan tot 31 december 00:00 uur. Ik houd de stemmen in de OP bij.
Genomineerden in volgorde van de hoeveelheid stemmen:
-pr0tege - 43 stemmen
-Lamon./Lamon - 32 stemmen
-Porsche1 - 13 stemmen
-Michielos - 10 stemmen
-Tong80 - 7 stemmen
-Cacciatore - 5 stemmen
-Emimich - 5 stemmen
-Lonker - 4 stemmen
-Paul - 4 stemmen
-matthijs.. - 4 stemmen
-o.us - 4 stemmen
-Meki - 4 stemmen
-Het-Hupt - 3 stemmen
-Joel-Smeets - 2 stemmen
-BrandX - 2 stemmen
-Stoeprand - 2 stemmen
-AdvancedPower - 2 stemmen
-WAARHEID - 2 stemmen
-phpmystyle - 2 stemmen
-Nadiaschoonheid - 2 stemmen
-SHE - 2 stemmen
-remlof - 2 stemmen
-Juicyhil - 2 stemmen
-zoekjewat
-NoorsBloed
-Krentenbol
-HSG-BOMBER
-Surveillance-Fiets
-LudoSanders
-swarmahoer
-lambiekje
-Seksgod
-DuShaury (van de Black Bandana Crew)
-submesa
-guapo
-Opa.Bakkebaart
-Mr.Cooper
-Dagoduck
-Piovan
-Dribbel_
-Noregret
Even rustig de argumenten bekijken waarom sommige users zo hard falen? Hier is deel 1: Faalhaas van FOK! 2009.
Als dit topic de 300 posts grens heeft bereikt, maak ik zelf wel deel 3 aan. Alvast bedankt.
Hype ftwquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:51 schreef zoekjewat het volgende:
ongelooflijk eigenlijk he. pr0tege heeft ongeveer 70 posts en haalt de tienduizendposter tong80 en rapdebiel Lamon in 1week inzeldzaam
![]()
Zegt veel over Pr0tegequote:Op dinsdag 29 december 2009 14:51 schreef zoekjewat het volgende:
ongelooflijk eigenlijk he. pr0tege heeft ongeveer 70 posts en haalt de tienduizendposter tong80 en rapdebiel Lamon in 1week inzeldzaam
![]()
Bierpakket?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En, wat krijgt pr0tege hiervoor?
ik pass geld mocht hij t worden. vind t nl. niet echt verdiend.quote:
En 2 ezelsoren op zijn avaterquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:55 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
ik pass geld mocht hij t worden. vind t nl. niet echt verdiend.
oh, en natuurlijk de titel faalhaas 2009 naast zn nick.
Denk niet dat ie er nog lang mee post dan, maar je weet nooit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:57 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
En 2 ezelsoren op zijn avater
denk dat ie em genokt is of een kloon heeft aangemaakt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:03 schreef Crutch het volgende:
Heeft iemand 'm nog gesproken danwel ge-PMéd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |