Nah, niet boos. Sommige mensen verdienen het gewoon.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:49 schreef Saaaaab het volgende:
Ontken maar niet, je bent boos op hem en je wilt dat ie gebashed wordt!
Alleen was homosexualiteit toen not done.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:50 schreef BasEnAad het volgende:
Doet me altijd denken aan de Hitlerjugend.
Alllemaal pakjes aan, strenge hierarchie, groepsgevoel, volwassen leiders erbij
Jee, wat een frustratie over homoseksualiteit...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:51 schreef noregret het volgende:
[..]
Alleen was homosexualiteit toen not done.
Hahahaha nee. Was dat maar waar. Hij date mijn zusje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:53 schreef DaanA het volgende:
[..]
Jee, wat een frustratie over homoseksualiteit...
Laat me raden: jij was verliefd op die kerel (met z'n stoere uniform en wel 20 insignes), maar toen betrapte je hem met een kerel?
Dat zegt meer over je zusje dan over hem, maar goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef noregret het volgende:
[..]
Hahahaha nee. Was dat maar waar. Hij date mijn zusje.
Oh...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef noregret het volgende:
[..]
Hahahaha nee. Was dat maar waar. Hij date mijn zusje.
haha, mijn zusje had hem ook gedumpt. Maar het feit dat hij zo'n sukkel is.. hij verdient het om voor de rest van zijn leven gebasht te worden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat zegt meer over je zusje dan over hem, maar goed.
Norbert704 zit op een scouting!quote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef Norbert704 het volgende:
Als ik zo soms verhalen hoor over de scouting is dat niet slecht hoor!
Je hebt een goeie vriendengroep die je minstens 1 keer in de week ziet, onderneemt leuke dingen met elkaar. Is toch gezellig?
Niks mis mee, Scouting!
(En nee, zit zelf niet bij scouting)
Dumpen!!!! Voor het te laat is!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 december 2009 00:32 schreef Elixabete het volgende:
een vriendin is 23 en zit nog op scouting
Of eerst doen en dan dumpen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:43 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Dumpen!!!! Voor het te laat is!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |