Nah, niet boos. Sommige mensen verdienen het gewoon.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:49 schreef Saaaaab het volgende:
Ontken maar niet, je bent boos op hem en je wilt dat ie gebashed wordt!
Alleen was homosexualiteit toen not done.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:50 schreef BasEnAad het volgende:
Doet me altijd denken aan de Hitlerjugend.
Alllemaal pakjes aan, strenge hierarchie, groepsgevoel, volwassen leiders erbij
Jee, wat een frustratie over homoseksualiteit...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:51 schreef noregret het volgende:
[..]
Alleen was homosexualiteit toen not done.
Hahahaha nee. Was dat maar waar. Hij date mijn zusje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:53 schreef DaanA het volgende:
[..]
Jee, wat een frustratie over homoseksualiteit...
Laat me raden: jij was verliefd op die kerel (met z'n stoere uniform en wel 20 insignes), maar toen betrapte je hem met een kerel?
Dat zegt meer over je zusje dan over hem, maar goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef noregret het volgende:
[..]
Hahahaha nee. Was dat maar waar. Hij date mijn zusje.
Oh...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef noregret het volgende:
[..]
Hahahaha nee. Was dat maar waar. Hij date mijn zusje.
haha, mijn zusje had hem ook gedumpt. Maar het feit dat hij zo'n sukkel is.. hij verdient het om voor de rest van zijn leven gebasht te worden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat zegt meer over je zusje dan over hem, maar goed.
Norbert704 zit op een scouting!quote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef Norbert704 het volgende:
Als ik zo soms verhalen hoor over de scouting is dat niet slecht hoor!
Je hebt een goeie vriendengroep die je minstens 1 keer in de week ziet, onderneemt leuke dingen met elkaar. Is toch gezellig?
Niks mis mee, Scouting!
(En nee, zit zelf niet bij scouting)
Dumpen!!!! Voor het te laat is!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 december 2009 00:32 schreef Elixabete het volgende:
een vriendin is 23 en zit nog op scouting
Of eerst doen en dan dumpen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:43 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Dumpen!!!! Voor het te laat is!!!!!!!!!!!
Leuke avatar heb jij...???quote:Op zondag 20 december 2009 00:41 schreef fs180 het volgende:
Wat doe je precies op een scouting? Een soort puberkamp waarbij je zeilt, kampeert (in huisjes waarschijnlijk) en zulks?
ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:47 schreef noregret het volgende:
...![]()
Ik ken dus zo'n typetje, die zat er tot zijn 18e op en nu is hij leider. En draagt ook van die belachelijke pakjes met sjaaltjes en speldjes... hij is nu 19.![]()
Als je een echte vent bent ga je toch gewoon het leger in als je wild wil doen in de natuur? En kontneuken kan ook in de plaatselijke gaybar.
Wat een naar mens ben jij.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:57 schreef noregret het volgende:
[..]
haha, mijn zusje had hem ook gedumpt. Maar het feit dat hij zo'n sukkel is.. hij verdient het om voor de rest van zijn leven gebasht te worden.
ja, dek je maar in. Boomswaffelaar.quote:Op maandag 21 december 2009 14:02 schreef kurk_droog het volgende:
zat vroeger ook op scouting
rebelse tijden waren dat. En was bij de bevers dus toen kon ik nog niet nadenken :'0
Bedoel daarmee dat ik nog niet kon nadenken over mijn acties.. Hadden houten gebouw met heel veel gatenquote:Op maandag 21 december 2009 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, dek je maar in. Boomswaffelaar.
Ik ken iemand van 22 die dat doet... dus? Als diegene dat leuk vind om met kinderen om te gaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:47 schreef noregret het volgende:
...![]()
Ik ken dus zo'n typetje, die zat er tot zijn 18e op en nu is hij leider. En draagt ook van die belachelijke pakjes met sjaaltjes en speldjes... hij is nu 19.![]()
Als je een echte vent bent ga je toch gewoon het leger in als je wild wil doen in de natuur? En kontneuken kan ook in de plaatselijke gaybar.
Je hebt bij de waterscouting toch ook stomme uniformpjes. Van die blauwe.quote:Op maandag 21 december 2009 15:26 schreef Derek010 het volgende:
landscouting is stom (fikkie stoken, stomme uniformpjes dragen, hutten bouwen, pad vinden) , waterscouting niet (zeilen)
En dat.quote:Op maandag 21 december 2009 15:32 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik ken iemand van 22 die dat doet... dus? Als diegene dat leuk vind om met kinderen om te gaanDan vind ik mannelijke kleuterleiders nog triester
Ik ben iemand van 28 die dat doet... dus? Als ik het leuk vind om met kinderen om te gaanquote:Op maandag 21 december 2009 15:32 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik ken iemand van 22 die dat doet... dus? Als diegene dat leuk vind om met kinderen om te gaanDan vind ik mannelijke kleuterleiders nog triester
Nou ja, we haalden 's nachts wel eens grappen uit. Een kerel die bij ons in de groep zat had een keer zijn lul uit zijn broek gehaald en keihard geswaffeld op de persoon naast hem die nog sliep.quote:Op maandag 21 december 2009 15:38 schreef Adelante het volgende:
Doet iemand 'n ander daar kwaad mee, met scouting, nee toch?
quote:
Klopt! Kampen waren ook altijd tof. Hele nacht opblijven en als iemand sliep dan heel z'n gezicht vol tandpasta smeren.quote:Op maandag 21 december 2009 15:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Scouting vond ik best tof. Heb er tot m'n 12e gezeten. Lekker droppen in het bos en zie maar hoe je terugkwam. Fikkie stoken waar het maar kon en had per ongeluk een weide in lichterlaaie gezet met een axe spuitbus en een aansteker.![]()
Waren ze niet zo blij mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |