Je hebt vreemd en je hebt bizar...quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:15 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb een zwak voor vreemde mensen.
Het is niet echt zwakte, ik wil een vriendin die ook met mijn vriendengroep en familie overweg kanquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:14 schreef Re het volgende:
dat is toch voor iedereen persoonlijk en welke grenzen je acceptabel vind, je sowieso spiegelen aan je omgeving is natuurlijk pure zwakte wat ook een flinke afknapper kan zijn
en ook voor bizarre mensen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:15 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb een zwak voor vreemde mensen.
Ik ga echt niks beginnen met zo'n snotneus van 3 idd, brutaal dat die zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:14 schreef Brainfish het volgende:
Nou, 30 jaar leeftijdsverschil gaat hem niet worden (ik kijk wel uit) maar zolang die persoon mij maar aan staat zie ik weinig problemen. Ik ben sowieso benieuwd wat de 'norm' is die men bedoelt.
Wat voor de een vreemd is kan voor de ander bizar zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:17 schreef noregret het volgende:
[..]
Je hebt vreemd en je hebt bizar...
Ja, als ik op diegene val en ik vind haar echt leuk...wat boeit een afwijking danquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:09 schreef noregret het volgende:
Bijvoorbeeld iemand met 30 jaar leeftijdsverschil, een groentje van 33 of iets anders waar scheef naar gekeken wordt, bijvoorbeeld een psychische stoornis? Puur een greep uit wat topics, hoor.
Ik vraag het me af... Kijken mensen naar de persoon of is het ook erg belangrijk wat de omgeving zegt. Voor mij wel, ergens denk ik dat het misschien wat oppervlakkig is maar de omgeving zal wel zijn redenen hebben.
Nee, alhoewel dat verandert zodra ik 48 benquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:09 schreef noregret het volgende:
Bijvoorbeeld iemand met 30 jaar leeftijdsverschil
Ja hoor, zou me geen reet uitmakenquote:een groentje van 33
Dat hangt er nogal vanaf, iemand die volkomen van de wap is gaat hem niet worden. Noem eens wat voorbeelden?quote:bijvoorbeeld een psychische stoornis?
Het zou voor scharrels meespelen, maar als ik een vrouw helemaal fantastisch zou vinden zou ik er schijt aan hebben, ze leren er maar mee levenquote:Ik vraag het me af... Kijken mensen naar de persoon of is het ook erg belangrijk wat de omgeving zegt. Voor mij wel, ergens denk ik dat het misschien wat oppervlakkig is maar de omgeving zal wel zijn redenen hebben.
Daar zitten de flitspaalbonnen dan zeker ook bij in?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:23 schreef Blobje het volgende:
. 31% van de bevolking komt jaarlijks in aanraking met politie.
Geen afdankertje? Dan vind ik jou wel een beetje zieligquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:16 schreef noregret het volgende:
Nouja, de norm is voor iedereen anders. Voor mij is een groter leeftijdsverschil not done, ik vind 7 jaar genoeg. Ook moet hij wel gewild zijn, ik wil geen afdankertje ofzo. En hij moet gewoon in m'n omgeving passen, dus niet iemand met Tourettes die FUCK SHIT roept tijdens etentjes ofzo...
Mensen die heel vreemd zijn wil vaak niemand. En tsja overgewicht wil ik niet daten. Stoornis ligt eraan. Als iemand zichzelf snijdt of geesten ziet ofzo...quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:35 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Geen afdankertje? Dan vind ik jou wel een beetje zieligDat is toch geen afwijking?
Dus als je iets overgewicht hebt ben je direkt lelijk?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:50 schreef mirved het volgende:
Ik date niet met domme mensen, lelijke mensen (daar valt overgewicht onder) of asociale mensen en de leeftijd moet op het moment tussen de 18 en de 25 zitten.
Hier kan ik me wel in vinden. Ik zou ook afhaken als iemand echt te vreemd is. En daarmee bedoel ik min of meer dat de vreemdheid het normale functioneren in de weg zit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:50 schreef EviL_AleX het volgende:
Hangt van je definitie af van de norm. Ik schijn voorkeuren te hebben die afwijken van de normen van de maatschappij. Maar ik denk niet dat ik zou daten met iemand die van jouw vermoedelijke definitie van de norm afwijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |