quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:45 schreef Pingwingei het volgende:
remlof verdient ook een stem
omdat ik het de echte faalhaas Paul niet gun een dergelijke aandacht te krijgen
Het begint allemaal hier, nét op de valreep...quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:23 schreef Stoeprand het volgende:
Vanwaar ineens al die stemmen op Pr0tege? Wie is dat?
Oh, dan vind ik Lamon erger, met z'n filmpjes.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:28 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Het begint allemaal hier, nét op de valreep...
Dat dus, en zijn topic waarin hij zijn eigen laptop heeft gesloopt en er trots op is. Laat staan zijn naakt foto's die hij ooit op fok heeft gegooid etc etc. Daar is die pr0tege niets bij.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:33 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik Lamon erger, met z'n filmpjes.
Dat van die naaktfoto's wist ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat dus, en zijn topic waarin hij zijn eigen laptop heeft gesloopt en er trots op is. Laat staan zijn naakt foto's die hij ooit op fok heeft gegooid etc etc. Daar is die pr0tege niets bij.
iets als dit:quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:43 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik vind dat de winnaar een tag moet krijgen. Faalhaas '09. Zou dit te regelen zijn?
Al zoiets naar protege zou gaan zou het alleen maar saai zijn, die reageert toch niet meerquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
iets als dit:
[ afbeelding ]
misschien even aan danny of een of andere mod ofzo vragen?
Nou ik had meer iets in mijn gedachten zoals dat zijn naam een kleur krijgt en dat er rechts van zijn naam Faalhaas '09. staat. Net zoals bij een mod dus.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
iets als dit:
[ afbeelding ]
misschien even aan danny of een of andere mod ofzo vragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |