Hmm, maar de jurk die ik zou willen dragen met een petticoat is eigenlijk iets te krap rond m'n borsten en geeft ook niet mee, en de kokerrok die ik heb is wel ook heel strak, maar gemaakt van een stof die net iets gemakkelijker met me meebeweegt... Ik twijfel nog even verder.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef conleche het volgende:
Gek hè, Joan heeft een enorme kont en is sws best mollig, maar ik als heule erge hetero vind haar bijzonder........uhm....sexy!! Veel meer als de blonde, die natuurlijk ook prachtig is, maar minder hot.
Maar een kokerrok moet echt heul strak zitten en smal toelopen wil het zo mooi staan als bij Rooie Joan en voor DaD is een outfit met pettycoat wel comfortabeler denk ik......
Temperatuursverschillen zorgen voor uitzetten/krimpen van metaal en verslechteren van smerende eigenschappen van vet. Bouten ietsje verwarmen (natte handdoek magnetron, in plastic zak, even er tegenaan houden). Mep met hamer op kop van bout. Even een tikkie tegen de draairichting, dan weer losdraaien. Op sleutel gaan staan/springen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef AKnynke het volgende:
man a man..we zijn winterbanden onder's auto aan het zetten, maar het gaat niet van harte..2 banden willen niet van de auto af. En we hebben de auto vanavond nodig, en de hele kerst ook. nu even warme choco-pauze..
de wielen, ja. De bouten krijgen we wel los, maar de wielen niet van de auto af.. Nog meer tips?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Temperatuursverschillen zorgen voor uitzetten/krimpen van metaal en verslechteren van smerende eigenschappen van vet. Bouten ietsje verwarmen (natte handdoek magnetron, in plastic zak, even er tegenaan houden). Mep met hamer op kop van bout. Even een tikkie tegen de draairichting, dan weer losdraaien. Op sleutel gaan staan/springen.
Ten minste, als je de wielen wilt vervangen. Als je echt de banden aan het vervangen bent heb ik zo snel geen tips.
Misschien even hier foto's posten ter beoordeling???quote:Op donderdag 24 december 2009 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm, maar de jurk die ik zou willen dragen met een petticoat is eigenlijk iets te krap rond m'n borsten en geeft ook niet mee, en de kokerrok die ik heb is wel ook heel strak, maar gemaakt van een stof die net iets gemakkelijker met me meebeweegt... Ik twijfel nog even verder..
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik krijg net trouwens te horen van m'n vriendin dat ik niet zondag, maar maandag naar Engeland vertrek. Best handig om te weten
Ja, dat heb ik ook bij Joan! Dat ik me alleen maar ademloos van bewondering aan haar kan vergapen! Het helpt natuurlijk wel mee dat haar karakter ook zo heerlijk intelligent en adrem is geschreven, die combinatie maakt haar echt onweerstaanbaarquote:Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef conleche het volgende:
Gek hè, Joan heeft een enorme kont en is sws best mollig, maar ik als heule erge hetero vind haar bijzonder........uhm....sexy!! Veel meer als de blonde, die natuurlijk ook prachtig is, maar minder hot.
Maar een kokerrok moet echt heul strak zitten en smal toelopen wil het zo mooi staan als bij Rooie Joan en voor DaD is een outfit met pettycoat wel comfortabeler denk ik......
Ja! Echt goed.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:14 schreef Chicolate het volgende:
Whoah XM wat een verschil! En das een compliment.
*rent langs en steekt er één bij, rent weer giebelend weg* muwhahaaha!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ken Mad Men niet Laureline, but I'll take it as a compliment![]()
.
En thnx Chico
Zo. Genoeg veren in m'n bips weer!
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*rent langs en steekt er één bij, rent weer giebelend weg* muwhahaaha!
Klein stukje rijden en dan remmen? Zodat ze ff een 'tik' krijgen. Geen meters, gewoon even laten schrikken. Lijkt me.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
de wielen, ja. De bouten krijgen we wel los, maar de wielen niet van de auto af.. Nog meer tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meningen graag..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Kokerrok en prettig bewegen? Huge contradictio in terminis!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:13 schreef Laureline het volgende:
En DAD, voor zo'n feest is iets waar je prettiger in beweegt wel fijn! De kokerrok lijkt me dan toch erg leuk.
Ik heb 'm ookquote:
Ik heb nog geen blousje, die zal ik nog moeten kopen als ik besluit voor de rok te gaan!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook![]()
Maar misschien kan je ook een foto maken van de rok met het blousje dat je dan aandoet?
Ja, en heels eronder. En voldoende knoopjes open. Meer verzoeknummers?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook![]()
Maar misschien kan je ook een foto maken van de rok met het blousje dat je dan aandoet?
Hahaquote:Op donderdag 24 december 2009 12:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, en heels eronder. En voldoende knoopjes open. Meer verzoeknummers?
Nee, ook dat nog niet. Dus ik kan nog geen complete outfits laten zien.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha. Ik had even gemist dat ze het blousje nog niet had.
Outfit voor het jurkje wel compleet DaD?
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het staat je allebei mooi! Dus aan mijn advies heb je nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meningen graag..
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
De auto is wel omhooggekrikt?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
de wielen, ja. De bouten krijgen we wel los, maar de wielen niet van de auto af.. Nog meer tips?
dat dusquote:Op donderdag 24 december 2009 12:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het staat je allebei mooi! Dus aan mijn advies heb je niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Pettipants kun je ook bij de Accessorize kopenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik bestel ze altijd via www.petticoat-dance.net. Veel keus, en goede kwaliteit (ik moet altijd zo lachen om de 'pettipants', heb me tot nu toe kunnen beheersen er eentje te bestellen), meestal heb ik ze dan binnen een dag of 2-3 in huis. Maar dat is natuurlijk lastig nu met de feestdagen. Je kan ze ook zelf ophalen in Hoorn, las ik op de site.
Anders misschien een gewone feestwinkel proberen?
dat hadden we al geprobeerd. Maar, het is gelukt. heeft wel 2,5 uur geduurd...Zo, nu eten en dan kerst vieren. K heb helemaal geen zin, met het vriendje's familie...en dat nog niet eens...quote:Op donderdag 24 december 2009 12:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Klein stukje rijden en dan remmen? Zodat ze ff een 'tik' krijgen. Geen meters, gewoon even laten schrikken. Lijkt me.
quote:Tussenstand:
quote:
admiraal_anaal 86
shiznuts 46
shinydiscoball 41
Lonker 41
Briggy 36
Ik heb ook een kookplaatje gekocht dus ik kan eindelijk kokenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waterkokers![]()
En leuk hae, DaDDas ook het enige wat ik niet uit de sale heb, die andere twee waren allebei met 50% korting
En dat kan bij esprit nog best oplopen
Jeej! Nog 6 en ik sta 2equote:Op donderdag 24 december 2009 13:37 schreef P.F het volgende:
Hebben we allemaal al op SDB gestemd?!
!
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:46 schreef loveli het volgende:
O ja, en de verkoper noemt mij "beste heer" en de machine is 1 mand oud.
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeuj, eindelijk had de esprit weer een rok die ik wou, nu in de sale en in mijn maatMeteen wat dingen erbij gemikt wegens evenredige awesomeheid!
Plaatjes onder spoilert
Leuk MariaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto's als het geleverd is svp!
@loveli: ik vertrouw altijd wel op mn onderbuikgevoel... Maar nog een keer vragen kan altijd
PF: yey voor thee
Ik heb vanochtend een bak havermoutpap op en zit nu een appeltje op te peuzelen. Meer wil er nog niet in.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jeej! Nog 6 5 en ik sta 2e![]()
helemaal eerlijk is het niet gegaan, maar ach
Iedereen doet het zoquote:Op donderdag 24 december 2009 13:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jeej! Nog 6 en ik sta 2e![]()
helemaal eerlijk is het niet gegaan, maar ach
Niet doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:42 schreef loveli het volgende:
De wasmachine die ik wil staat op MP voor een goede prijs aangeboden. Alleen negeerde de verkoper mijn vraag over resterende garantie en aankoopbon. Heb er nog een keer om gevraagd en wacht nog op antwoord. Wat is wijsheid? Ik weet niet of ik het moet vertrouwen, maar het is wel exact de machine die ik wil.
Voor mij wel, voor mensen die weten in welke vrachtwagen 'ie zit is het een eitje. Het is een model dat alleen bij door het merk geselecteerde dealers verkocht wordt.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:52 schreef P.F het volgende:
Het is nog al lastig een hele wasmachine te stelen, niet?!
Gestemdquote:Op donderdag 24 december 2009 13:37 schreef P.F het volgende:
Hebben we allemaal al op SDB gestemd?!
!
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
[..]
*proest*quote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef neen het volgende:
- Zo, kerstcadeaus binnen![]()
- XM![]()
- Ik mag ook nog stemmen
- Na oud & nieuw zal ik eens een nieuwe voor foto maken
iconpost.
*proest* * Phaidra probeert niet hardop te lachen in bijzijn van collegaquote:Op donderdag 24 december 2009 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
En de typo van de dag gaat naar... mn vriend!
Hij wou paars/roze tikken maar tikte 'aars/roze'![]()
Dus ik zag in mijn geestesoog al mensen in een interieurwinkel staan, "Ja, we dachten aan zacht aarsroze voor op de muren..." Verkoper: "Ja, aarsroze is het hélemaal dit jaar!"
Het heeft inderdaad dezelfde teint, waardoor het zeer goed te combineren valt in uw interieur! Zet u ook eens een aarsbruine lederen bank tegen een achtergrond van aarsroze, haute couture! Avant garde! We noemen dit aarstyloquote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef P.F het volgende:
Aarsroze... Dat zit net tegen aarsbruin aan of zo?
30e heen en dan 3e weer terug met de nachtbootquote:Op donderdag 24 december 2009 15:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Ook leuk, maar ik moest vorig jaar al kotsen in dat half uurtje van Londen naar Amsterdam, dus dat werkt niet voor mij. Wanneer ga je precies?
Held!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef neen het volgende:
[..]
30e heen en dan 3e weer terug met de nachtboot![]()
Ik neem ook en pak oliebollen beslag mee!
Een ware Nederlander
Je gaat toch niet ook O&N vieren in De Hems?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef neen het volgende:
[..]
30e heen en dan 3e weer terug met de nachtboot![]()
Een ware Nederlander
Als dat de "hollandse bar" is sowieso nietquote:Op donderdag 24 december 2009 15:20 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Je gaat toch niet ook O&N vieren in De Hems?
Haha yep! Met kroketten en al!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:21 schreef neen het volgende:
[..]
Als dat de "hollandse bar" is sowieso niet
Heb ik eens gedaan naar Ierland, maar kennelijk was mijn koffer gecontroleerd en het pak ingeprikt.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef neen het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 24 december 2009 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik moet naar Veenendaal. Way out of the richting!
O please, do tell us!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
Oja. Ik weet ook al wat ik overmorgen ga eten.
Wij gaan morgen precies de andere kant op!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
Moet er toevallig iemand van Amsterdam richting Rotterdam en verder? Ik heb geen zin om alleen te rijden!
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O please, do tell us!
[/flauw]
Na vluchtig lezen dacht ik dat je het over je auto had.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
zo, de panics zijn weer voorbij! Het bakblik lekte, waardoor de huge-ass-pudding (morgen dus rest mee naar familie in Den Haag/Rijswijk) snel overgegoten moest worden naar een ovenschaal
Wel naar elkaar zwaaien hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij gaan morgen precies de andere kant op!
klinkt als mijn actie vandaag! ik ging met de kids op het werk koekjes bakken, en had ook bakpapier, wat ergens tegen aan kwam, maar ipv vlammen uitblazen kwam mijn mannelijke collega op de gigantische stank afquote:Op donderdag 24 december 2009 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Het is hier veel te rustig idd. Ik moet morgen studeren, want ik heb de afgelopen dagen te weinig gedaan. En om 16 uur uit eten dus
(wie verzint zoiets
). Misschien morgenavond wel even naar de film dan!
.
Ik had zonet een vlam in de oven. Ook lekker slim van mij om een rooster met bakpapier onder de grill te zetten. Ik dacht: bakpapier kan in de oven, de oven is heet, ergo: bakpapier is hittebestendig
. En toen gilde ik "Mark, Mark, help!" en toen heeft hij heel stoer de vlam uitgeblazen
.
Succes and be safe!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:26 schreef conleche het volgende:
Dag Slankies!! Fijne kerstavond, ik waag me de weg op!!
En wijn drinkenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:10 schreef neen het volgende:
Het zal wel rustig zijn want ik denk dat de meesten net als ik de hele dag gaan eten.
Veel plezier!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:58 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga morgenavond naar de Mac, of iets anders dat we onderweg tegenkomen. Want ik ga op wintersport dus zit lekker de hele dag in de auto
...
Hoiquote:Op donderdag 24 december 2009 19:12 schreef Daniane het volgende:
[..]
Veel plezier!
Vandaag wel weer n slecht dagje gehad hoor.
O: geen... was pas laat wakker.
L: 3,5 sneetjes geroosterd brood met jaja... kaas.![]()
![]()
A: Aardappel anders.![]()
Maar wel 1 uur gefietst (18 km) en 3,5 uur zitten vakkenvullen. Dus wel goede beweging.
Groente zal er vandaag niet meer bijkomen.quote:
Nou, valt wel mee toch??quote:Op donderdag 24 december 2009 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, wat ben jij kritisch op andervrouws lijstjes lately!.
*zwaait naar mede-vakkenvulster.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:56 schreef Daniane het volgende:
Werken was bij mij redelijk kut. Doe vakkenvullen en vandaag was het dus heel druk vanwege kerst. Kon bijna mn kont niet keren, had verschrikkelijk veel vracht, en de klanten waren gewoon irritant.
Worden ze boos als we een product niet meer hebben.Kom dan ook niet 1 dag van te voren.
Mijn moeder zei net dat ze vanaf na de kerst met me mee doet. Mooizo, want dan houdt ze ook meer rekening met koken..
*zwaait terug*quote:Op donderdag 24 december 2009 21:17 schreef Twinkle_ het volgende:
[..]
*zwaait naar mede-vakkenvulster.
Wat was ik blij dat we alles gedaan vóórdat de winkel opengingVoorzag namelijk ook een drama met véél gestresste klanten die op het laatste moment ál hun kerstboodschappen moesten inslaan.
Leuk dat je moeder met je meedoet! Lijkt me handig én gezellig.
Ik vertrek zometeen (eindelijk) richting zuslief.
Fijne avond allemaal!!
Kom op meis, waarom wachten tot 12 uur?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:43 schreef Sarabi het volgende:
Om twaalf uur maar weer een nieuwe start....kerst is toch moeilijker Dan verwacht
word sims zo ziek van mezelf
ik dacht als ik me nu misselijk eet, misschien helpt datquote:Op donderdag 24 december 2009 22:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Kom op meis, waarom wachten tot 12 uur?
Dat dacht je nietquote:Op donderdag 24 december 2009 22:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ik dacht als ik me nu misselijk eet, misschien helpt dat
Dankjewelquote:Op donderdag 24 december 2009 22:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat dacht je niet![]()
Gewoon genieten van kerst. En onthouden, kerst duurt 2 dagen, geen 365.
Nu een kutdag, maar vanaf volgend jaar is dit jouw kerstverhaalquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:20 schreef P.F het volgende:
Ik zou met de auto gaan naar Zeeland want dat was goedkoper en sneller.
Is de ruit ingeslagen
Uren in de kou gewacht.. Ik kon naar carglass rijden... Uren later... Dag kerst diner!!!!
Ik was er uiteindelijk pas om 21:45!!!!!
BodyAttack! <gaat nou weer verder lurken, prettige kerstdagen allemaal>quote:Op donderdag 24 december 2009 20:09 schreef Sarabi het volgende:
Heeft ervaring met groepslessen van less mills?
Welke zijn het leukste om te doen?
Dank je Syrena.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:40 schreef Syrena het volgende:
Ik ben d'r ook weer klaar voorEn ik heb oorbellen in, maar het is zo lang geleden dat ze echt zeer doen
(en m'n haar los, dus je ziet ze niet eens
).
Beterschap VMWjeook voor je wederhelft! Misschien staat er kippensoep op 't menu bij het diner!
Eenvoudige uitbriedingen (als je ze niet ingepland had, natuurlijk):quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:09 schreef Twinkle_ het volgende:
En oh, ik was heel tevreden met mn easy-going kerstdiner (vandaag iets uit de oven, morgen gourmetten), maar kreeg vanochtend te horen dat we morgen niet met vier, maar met zes man eten.
Daar was ik niet van op de hoogte toen ik alle boodschappen heb gedaan.. Naja, eerdere jaren hadden we altijd vlees enzo over, dus dat zal hopelijk wel goedkomen,
Wat een ontzettend griezelig verhaal! Hoe is zij eronder? En hoe moet dat met werk? Als zoiets mij zou overkomen ben ik gelijk failliet...quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:40 schreef sigme het volgende:
Ik ben vandaag met gevaar voor eigen leven per auto hier de weg overgeglibberd, om in m'n kerstjurkje op visite te gaan bij mijn vriendin in het ziekenhuis. 't Arme kind, gevallen, zere elleboog, dag later toch maar even bij de dokterspost langs. Foto'tje maken. Gesprekje na foto's: je mag hier blijven, reken op 6 tot 9 maanden revalidatie.
huh?? dan had ze wel meer dan alleen een simoeke elleboogbreuk neem ik aan ? wel naar zeg, zo net kerst ineensquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:40 schreef sigme het volgende:
Ik ben vandaag met gevaar voor eigen leven per auto hier de weg overgeglibberd, om in m'n kerstjurkje op visite te gaan bij mijn vriendin in het ziekenhuis. 't Arme kind, gevallen, zere elleboog, dag later toch maar even bij de dokterspost langs. Foto'tje maken. Gesprekje na foto's: je mag hier blijven, reken op 6 tot 9 maanden revalidatie.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oeh Sigme, wat naar zeg.![]()
Resultaat van vandaag:
O/L: wit broodje
T: pinda's, borrelnootjes
D: mosterdsoep, gefrituurde champs, iets kazigs, rode kool, gebakken aerpels, stoofpeertje, chocoladeijs en chocolade mousse
Valt best mee voor kerst.
Zien!quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:47 schreef Laureline het volgende:
ik zit al decoratief te wezen in een gouden jurkje.
oh op die manier!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:26 schreef sigme het volgende:
Ziezo, het eerste kerstdiner zit erop. Wat gezellig, en lekker, en niks overmatigs. De hele familie bijeen.
Wat betreft vriendin: De elleboog is uit de kom en in de kom zetten had niet veel zin; de banden etc waren zo verrekt dat het direct weer uitelkaar viel. Daarom moest er geopereerd worden en duurt revalidatie lang.
Vriendin is er wel prima onder. Dit maakt haar voorlopig totaal arbeidsongeschikt voor haar werk (chauffeur / pakjesbezorger), maar dat is in zekere zin een gouden kans. Ze moest eigenlijk al van die baan af, en nu zal dat ook echt moeten.
Wowquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
*burp*
* uniekhoorn uitbuikt
1 sparerib, 1 biefstuk, 1 kipfilet, 1 stukje wildzwijn, veel garnalen, 2 gefrituurde inktvisringen, 5 gemarineerde grote champignons (lekker!) gerookte zalm, stukje forel, patat, salades, haricot verts, rode kool, witlof met ham en kaas, peperroomsaus, gebakken aardappelen, stukje fricandelsoftijs met slagroom en chocolade.
Ik had trekquote:
Nou, dit zo'n beetje, maar waar zij 3 croissantjes zei zeg ik Brinta (stop de tijd en ik wil graag 1 joker inzetten).quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goede tweedekerstmorgen.
Planning voor vandaag:
O: 3 croissantjes![]()
S: drieneneenhalf uur in de trein, waarschijnlijk staand![]()
T: thee met cake of gebak
D: mosterdsoep, gourmet (als het goed is heeft schoonmams rekening gehouden met mijn liefde voor paddo's en daar flink wat van ingeslagen), ijs ofzo
Voordeel van gourmetten is wel dat je prima zelf kan bepalen wat je eet en als ik nu easy on de sausjes ben zal het allemaal wel meevallen.
Fijne tweedekerstdag allemaal.
Vorig jaar mochten we staan tussen Zwolle en Groningen, dus ja.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Denk je dat het zo druk zal zijn in de trein?.
Jus d'orange lijkt mij beter voor je dan Cola.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:25 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Welkom koekjestwister. Sap is niet speciaal beter dan ander fris, tenzij je het flink aanlengt.
Jus d'orange is niet beter dan cola. Er zit echt heel veel suiker in. En dat geldt voor de meeste sappen. Lees de pakken er maar op naquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:48 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Jus d'orange lijkt mij beter voor je dan Cola.
Ik ben overigens niet van plan stevig te diëten. Ben nu tevreden met mijn lichaamsbouw, wil enkel een paar kilo afvallen en vet in spieren omzetten.
Dus meer gestructureerd eten, gezonder eten en geen snacks meer. Dat icm stevige cardio.
maar in jus zitten nog vitamines en in Cola totaal niet. Jequote:Op zaterdag 26 december 2009 16:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jus d'orange is niet beter dan cola. Er zit echt heel veel suiker in. En dat geldt voor de meeste sappen. Lees de pakken er maar op na
Dat vind ik veel te spannend! Op welke faculteit zit jij ook alweer? Misschien dat we een keer op de uni wat kunnen drinken?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus, wanneer gaan we meeten?
Omdat de feestdagen alleen maar benadrukken dat ik niemand heb om ze mee te vieren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Merel, mag ik vragen waarom je kerst en oud&nieuw niet zo leuk vind?
Letteren, Erasmusgebouwquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat vind ik veel te spannend! Op welke faculteit zit jij ook alweer? Misschien dat we een keer op de uni wat kunnen drinken?
Huppelde er ook een lief klein moblootje met staartjes naast?quote:Op zondag 27 december 2009 10:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb over Mo en Mr. Mo gedroomd![]()
Jullie woonden op m'n oma's camping in een groot wit strandhuis, en kwamen aan in jullie motorpakken![]()
Ik heb gisteren en vandaag alweer gerend, dus hoop dat de schade een beetje beperkt is.....
Groot gelijk heb jequote:Op zondag 27 december 2009 11:48 schreef AKnynke het volgende:
In het nieuwe jaar ga ik het allemaal beter doen, nu geniet ik er even van!
gefeliciteerd! wat grappig, mijn ouders zijn vandaag ook zoveel jaar getrouwd!quote:Op zondag 27 december 2009 08:10 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Derde kerstdag: verkeringsverjaardag.
16 jaar.
volgens mij zitten wij niet in dezelfde stad, anders had je mij voorbij zien waggelen. hoewell ik meer half grinnikend op de fiets zat en af en toe wat geruststellends naar mijn zusje riep, die vooral slingerend reed en bang was om over het ijs (dat er niet meer lag) te vallenquote:Op zondag 27 december 2009 11:42 schreef Rituals het volgende:
Gefeliciteerd Sigme! Gaan jullie nog iets speciaals doen?
@MoBlo, ik zit op de medische faculteit, maar we kunnen wel een keer bij de Refter afspreken?
Zo, ik ben al vrij productief geweest vandaag. Vanmorgen om 05.15 uur opgestaan om naar mijn werk te fietsen. Toen ik onderweg was zag ik mensen over straat waggelen, omdat er blijkbaar net een feestje voorbij was. Dadelijk even eten en dan ga ik misschien naar de stad.
Qua eten ga ik de komende tijd weer even proberen af te kicken van de koolhydraten. Hopelijk heb ik dan wat minder zin om te eten (lees: snaaien) de hele dag.
Lijstje
O: Grapefruit met magere yoghurt
T: Appel
L: Kom groentesoep
T: Grapefruit met magere yoghurt
D: Véél spinazie, ei (waarschijnlijk met een tonijnsalade erbij)
T: Tomaten
I've got news for you: vanaf morgenavond gaat het opnieuw vriezen en later deze week komt er nieuwe sneeuwquote:Op zondag 27 december 2009 12:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi!
Sigme, gefeliciteerd!![]()
Zo te horen heeft merendeel het wel naar de zin gehadMooi! Ik ook wel, ik heb twee dagen best veel gegeten ivm gourmet, maar niet zodanig veel dat ik er buikpijn van had ofzo
En het was gewoon wel gezellig, dus mission accomplished
![]()
En de sneeuw / het ijs is hier weer bijna weg, dus komende week kan ik weer makkelijk naar de sportschool enzo, en vanmiddag even thuis wat rondhuppen, dus het komt wel weer goed zou ik denken
neeeee, ik had gehoopt eindelijk weer eens normaal naar mijn werk te kunnen, ipv een survivaltocht om kwart voor 7 's ochtendsquote:Op zondag 27 december 2009 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I've got news for you: vanaf morgenavond gaat het opnieuw vriezen en later deze week komt er nieuwe sneeuw.
quote:Op zondag 27 december 2009 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I've got news for you: vanaf morgenavond gaat het opnieuw vriezen en later deze week komt er nieuwe sneeuw.
nee! dat mag niet!!!quote:Op zondag 27 december 2009 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat mag niet, ik moet dinsdag nog naar verweggistan met de trein en woensdag terug.quote:
quote:Nou, operatie Uno is geslaagd!!
Al moeten we nog wel even zeker weten dat het lage peil nu komt doordat de boel er én uit is geperst en uitzette door het vriezen.
koelvloeistof bijgevuld, auto aangeduwd! en een paar rondjes regeden! En hij werd WARM!
als in: de auto werd van binnen warm en de temperatuur van de motor bleef op een stabiele 80 graden
!
Nu willen we voor de zekerheid komende dagen (voor het weer gaat vriezen) even het aftapkraantje vinden (dat lukte ons zo 1,2,3 niet om echt ALLE koelvloeistof te vervangen, maar vooralsnog deed hij het dus gewoon.
Extra tips om zeker te weten zijn uiteraard welkom, maar we hebben nergens een lek kunnen ontdekken, de auto warmt goed op en nou ja, het ziet er zonnig uit, in deze koude tijden
Ja hoorquote:Op zondag 27 december 2009 14:12 schreef Syrena het volgende:
Piefie tochWas de rest van de kerst wel een beetje ok?
quote:Op zondag 27 december 2009 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaah, lijstj...
O/L: meergranenpistoletje met 48 + kaas, wit pistoletje huzarensalade, half pistoletje filet americain en gekookt ei, glas melk, plakje kerststol met roomboter..
S: 1.15 uur wandelen
T: appel
T: mandarijn
T: 2 merci
D: spinazie met gekookt ei en een schouderkarbonade (lekker vet
T: kom magere yoghurt met mandarijn
T: handje chips
Oja, nog een foto van vanochtend:
[ afbeelding ]
LIef!quote:
Ow... uhmmmmquote:Op zondag 27 december 2009 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
UniekjeGoed figuur! Vrouwelijk én slank!
![]()
XM: aw!Dan nog even rust houden he! *voert kippensoep*
Ik weet nog steeds niet wat ik zal eten vanavondIk wil iets lichts, maar het moet ook niet te licht, en ik heb éigenlijk nergens zin in
En vriendje ook niet, dus die helpt ook niet mee
Hebben ze daar waar jij woont in de winkels collectieve kleedkamers dan?quote:Op zondag 27 december 2009 16:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Niiice Uniek! Mooie benen![]()
![]()
Ik heb net een personal shopper geregeld bij Topshop![]()
Helemaal gratis, en dan krijg je advies en mag je kleren passen in een prive kleedkamer enzo
Ja er staat private fitting rooms, dus afgezonderd van het plebs (quote:Op zondag 27 december 2009 17:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben ze daar waar jij woont in de winkels collectieve kleedkamers dan?.
Maw: wat is het verschil tussen een privekleedkamer en een pashokje?
Edit: Uniek.
Ja gelukkig welquote:Op zondag 27 december 2009 15:52 schreef huuphuup het volgende:
helleu!
PFnouja, je leeft nog
(mn moeder had een pietsie teveel mensen uitgenodigt, we waren met 25 man)
Nice! Jij hebt heul wel heupen en een taille!!quote:Op zondag 27 december 2009 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaah, lijstj...
O/L: meergranenpistoletje met 48 + kaas, wit pistoletje huzarensalade, half pistoletje filet americain en gekookt ei, glas melk, plakje kerststol met roomboter..
S: 1.15 uur wandelen
T: appel
T: mandarijn
T: 2 merci
D: spinazie met gekookt ei en een schouderkarbonade (lekker vet
T: kom magere yoghurt met mandarijn
T: handje chips
Oja, nog een foto van vanochtend:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2009 18:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel!
HahahahaIk dacht dat met 7 mensen gourmetten op mijn eerste kerstdag al verschrikkelijk was
Ik leef met je mee
Mijn eerste kerstdag is opeens een stuk beter
![]()
!!!!!!
je bent hartstikke mooi jij!! en het is belangrijk om je goed te voelen over jezelf, goed bezig dusquote:Op zondag 27 december 2009 18:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
hahaha nouja, heeft er nog iemand plezier van
mn moeder nodigt altijd haar vrienden en collega's uit enzo die ik verder niet ken. En vorig jaar wilde ze mn opa en oma niet uit nodigen want het was al zo druk. Ja je hoela, ik ga een beetje kerst vieren met (voor mij) volslagen onbekenden en dat mn opa en oma dan niet mogen komen. Tsk! Gevolg... dit jaar dus 25+ man.![]()
Uniek wauw!
MoBlo fijn dat je je zo goed voelt! (en fijn van de broek haha, das altijd goed als zoiets nog past)
Ik zat foto's te kijken van Kerst en de dag ervoor en ondanks dat ik totaal niet tevreden ben met mn gewicht kwam ik tot de conclusie dat ik al met al ook best tevreden ben over mezelf. 1 en 2
altijd fijn zulke momenten want ik voel me dan gelijk een stuk minder bluh over mn hele lijf
Weinig taille, maar wel een mooi lichaam! Poeh!quote:Op zondag 27 december 2009 18:58 schreef _Calimero_ het volgende:
Edit 2: je kunt wel zien dat ik weinig tot geen taille heb![]()
zijn we wel gewend van jouquote:
met een stel vrienden, zogezegd de oude lullen van het koor en orkest en wat oudleden en verdere kennissen bij iemand thuis, in leiden. niks ruigs dit jaar, gewoon leuk.quote:
Jup, die hebben we al! Het vriendje van m'n vriendinnetje werkt er, dus die heeft kaarten voor ons geregeld.quote:Op zondag 27 december 2009 19:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
met een stel vrienden, zogezegd de oude lullen van het koor en orkest en wat oudleden en verdere kennissen bij iemand thuis, in leiden. niks ruigs dit jaar, gewoon leuk.
heb je wel al kaartjes DaD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |